پخش انواع شیره خرما بسته بندی

شیره خرما یکی از مقوی ترین و خوشمزه ترین خوراکی ها می‌باشد که می‌تواند انرژی کل روز را برای بدن تامین کند، همچنین باید خاطر نشان شد که شیره خرما علاوه بر مصرف در صبحانه و همچنین عصرانه خواص زیادی دارد و اینکه خرید شیره خرما بسته بندی از فروشگاهی معتبر مسئله ای است که علاقه مندان به این خوراکی به آن توجه فراوان می‌کنند.

یکی از بیشترین موادی که در خرمای پیارم شیراز وجود دارد، آهن است، که تاثیر خیلی زیادی در خون سازی داشته و بر روی سلامتی، سرزندگی و نشاط کلی افراد اثرات قابل توجهی می گذارد و از بروز ضعف، کسالت و بیحالی جلوگیری می کند.

همانطور که تمامی پزشکان گفته اند و ما نیز می‌دانیم صبحانه یکی از اصلی ترین وعده های غذایی می‌باشد و کل انرژی روز را تأمین می‌کند و به همین سبب بسیاری از افراد به دنبال دریافت و تأمین انرژی کل روز از صبحانه دلپذیر و خوشمزه می‌باشند.

پخش انواع شیره خرما بسته بندی

مدل های مختلف شیره خرما بسته بندی

مدل های مختلف شیره خرما بسته بندی شیره خرما، این خوراکی خوشمزه و مقوی در مدل های مختلف بسته بندی می‌شود، به دلیل اینکه مشتری عزیز بتواند شیره خرمایی را که مدنظرش می‌باشد و متناسب با بودجه و نیاز او می‌باشد خریداری نماید.

به طور مثال اگر فردی معتقد است محصولات خوراکی را باید تازه خرید تا رسیدن به تاریخ انقضاء ان محصول فاصله باشد و یا برای مصرف یک هفته اش میخواهد شیره خرما خریداری کند می‌تواند شیره خرمایی که اندازه و ابعاد کوچک دارد بخرد. و افرادی نیز وجود دارند که دلشان می‌خواهد خرید یک ماه، دوماه و یا یکسال خود را یکجا انجام دهند نیز شیره خرمایی را خریداری می‌کنند که از ابعاد و اندازه بزرگ تری برخوردار می‌باشد.

ولیکن باید خاطر نشان شد که همه این شیره خرما ها در هر ابعاد و اندازه ای باید بسته بندی شده و بهداشتی باشد، چرا که امروزه ویروس و میکروب ها در حال تکثیر و پیشرفت فراوان هستند و خوراکی ها جایگاه خوبی برای زندگی این نوع میکروب ها و ویروس ها هستند و چه بهتر اینکه محصولات خوراکی از بسته بندی بهداشتی خوبی برخوردار باشد تا از بیمار شدن شخص جلوگیری کند.

طعم بی نظیر شیره خرما بسته بندی

طعم بی نظیر شیره خرما بسته بندی همانطور که گفته شد خرمای پیارم سیاه یکی از لذیذ ترین خوراکی ها در مصارفی همچون صبحانه، عصرانه و….. می‌باشد این خوراکی دارای طعم بی نظیر، خواص دارویی زیادی نیز دارد که برای زنان باردار بسیار مفید و مقوی می‌باشد، این خوراکی دارای طبعی گرم و خشک می‌باشد که در فصول سرد سال نیز می‌تواند انرژی دو برابر را برای شما به ارمغان بیاورد.

شیره خرما را در صبحانه و عصرانه می‌توان با کره و نان میل نمود و البته باید گفت که این خوراکی را حتی می‌توان با ارده، عسل، خامه و…. میل کرد و در هر صورت مزه خاص و بی نظیر خودش را حفظ و بعضاً بیشتر می‌کند، میل نمودن این خوراکی در صبحانه علاوه بر تامین انرژی کل روز، لذتی وصف نشدنی از خوردن را به شما منتقل می‌کند که باعث می‌شود شما عاشق این خوراکی شوید.

همانگونه که گفتیم این خوراکی خوش طعم دارای طبعی گرم و خشک می‌باشد به همین سبب می‌توان آن را با سرکه بجوشانید و محصول نهایی را که همان سرکه شیره خرما می‌باشد را با کاهو، مخصوصا در ایام عید و سیزده به در بخورید و نهایت لذت را از خوردن این معجون ببرید.

و نحوه جوشاندن شیره خرما با سرکه اینگونه می‌باشد که شیره خرما را در درون ظرف غیر فلزی با دهانه بزرگی بریزید سپس آب جوشیده و سرکه و نمک و مایه خمیر را به شیره خرما کنید و درب ظرف را به خوبی ببندید و ظرف حاوی مواد سرکه خرما را در محیطی گرم و تاریک به مدت ۲۵ تا ۵۰ روز قرار دهید توجه داشته باشید که میزان زمان نگهداری ظرف سرکه در درون محیط به دمای محیط بستگی دارد.

در پایان هر دوره هفت روزه باید درب ظرف سرکه را باز کنید و محتویات درون ظرف را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا همه قسمت های سرکه به صورت مساوی تخمیر شوند. بعد از مدت زمان ذکر شده سرکه خرما آماده می شود و شما باید سرکه را با کمک پارچه ای تمیز صاف کنید سپس می توانید از سرکه صاف شده استفاده نمایید.

طرز تهیه شیره خرما بسته بندی

طرز تهیه شیره خرما بسته بندی طرز تهیه شیره خرما به سادگی و آسانی آب خوردن می‌باشد ولیکن هر کسی نمی‌تواند از خرما یک شیره مرغوب و خوش عطر و طعم به دست بیاورد و طبخ و آماده سازی شیره خرما نیازمند تبحر و اطلاعات کافی در این زمینه می‌باشد، به همین دلیل آشپز های ماهر می‌توانند یک شیره خرمای خوشمزه ای را تهیه کنند و ما طرز تهیه شیره خرما را به شما می‌گوئیم:

  • ابتدا خرماهای شیره‌دار را کمی شسته و هسته آن‌ها را جدا کنید.خرماها را همراه با مقداری آب داخل قابلمه بزرگی ریخته و روی حرارت قرار دهید.آب باید به اندازه‌ای باشد که روی خرماها را کاملا پوشیده شود. صبر کنید تا آب به جوش بیاید و خرماها حسابی له شوند. در این مرحله درب قابلمه را نباید بگذارید، بعد از جوش آمدن آب، حرارت را کم کرده و کف روی ظرف را بگیرید و درب قابلمه راببندید، حدود 45 دقیقه صبر کنید تا آب و خرماها بجوشند و خرماها نرم شوند.
  • بعد از این مدت زمان، شعله را خاموش کرده و صبر کنید تا از حرارت بیفتند. بعد از سردشدن خرماها را داخل یک کیسه نخی ریخته و یک کاسه بزرگ زیر دست‌تان قرار دهید و با دست خوب خرماها را فشار دهید تا شیره آن‌ها خارج شود.
  • شیره خارج‌شده را داخل یک تابه ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید تا کم‌کم جوشیده و به غلظت برسد.
  • دقت کنید که حرارت باید کم باشد تا رنگ شیره به رنگ دل‌خواه یعنی سیاه دربیاید. در غیر این‌صورت رنگ شیره قهوه‌ای می‌شود.
  • مدت زمان جوشیدن و قوام آمدن شیره متغیر است اما حدودا بین 1 تا 1.5 ساعت زمان می‌برد تا شیره به قوامی برسد که نه شل و نه خیلی سفت بشود.

فروش انواع شیره خرما بسته بندی

فروش انواع شیره خرما بسته بندی برای خرید این محصول شما مجبور به رفتن در فروشگاه ها و مغازه ها دارید ولیکن برخی از فروشگاه شیره خرما اینترنتی معتبر وجود دارند که در زمینه تولید شیره خرما، پخش شیره خرما و فروش شیره خرما فعالیت دارند و شما به سادگی بدون اینکه در ترافیک های زیاد و طاقت فرسا، هزینه حمل و نقل و… می‌توانید این محصول لذیذ و خوش طعم را سفارش دهید و بدانید و آگاه باشید که در کمترین زمان به دست شما می‌رسد.

همچنین باید گفت که این فروشگاه اینترنتی که هم اکنون در آن هستید با نازلترین کیفیت بهترین و با کیفیت ترین شیره را تحویل مشتری های عزیز می‌دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما