نمایندگی فروش شیره انجیر صنعتی

شیره انجیر، یکی از چهار شیره ی معروف و پرخاصیت است که در طب سنتی، به عنوان محصولی شفابخش برای بسیاری از بیماری ها شناخته می شود و به دلیل طعم بی نظیر خود، طرفداران زیادی در کشورهای مختلف دارد؛ این محصول، در کارخانجات زیادی به شکل کاملا بهداشتی تولید می شود و بهترین شیره انجیر صنعتی، توسط همین مرکز و نمایندگی های معتبر زیر نظر آن، با قیمتی استثنایی به فروش می رسد.
نمایندگی فروش شیره انجیر صنعتی

بررسی ارزش غذایی شیره انجیر

بررسی ارزش غذایی شیره انجیر هر چند کیفیت شیره انجیر تازه بسیار بالاست اما ذکر این نکته ضروری است که می توانید این محصول را در ظرفی شیشه ای و مکانی خشک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب، تا مدت زیادی نگهداری کنید، بدون این که از کیفیت آن کاسته شود.
اگر بخواهیم به بررسی ارزش غذایی شیره انجیر بپردازیم، باید گفت تمام خواص انجیر در شیره ی آن نیز وجود دارد که برخی از مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد:

  1. شیره انجیر، مقادیر فراوانی اسید چرب همچون امگا3 دارد، به همین دلیل محصولی مناسب برای بهبود عملکرد قلب است.
  2. شیره انجیر منبع ویتامین C است و موجب تقویت قوای عمومی بدن در مقابل بیماری های ویروسی می شود.
  3. آنتی اکسیدان های شیره انجیر از بروز انواع سرطان ها پیشگیری می کند.
  4. این محصول سرشار از فیبر است و قرار دادن آن در برنامه غذایی، تقویت دستگاه گوارش را در پی دارد.
  5. استحکام استخوان ها و پیشگیری از بروز مشکلاتی همچون شکستگی استخوان بخصوص در سنین بالا از مزایای مصرف شیره ی انجیر است زیرا مقادیر زیادی کلسیم را دارا می باشد.

مزایا خرید عمده شیره انجیر صنعتی

مزایا خرید عمده شیره انجیر صنعتی بازار خرید و فروش عمده و جزئی شیره انجیر صنعتی، در تمام فصول سال از رونق خاصی برخوردار است اما این محصول، در فصل های سرد سال، بیشترین میزان فروش را دارد زیرا به گرم نگه داشتن بدن و تقویت آن کمک می کند.
بسیاری از مشتریان شیره انجیر ترجیح می دهند این محصول را به صورت عمده ای سفارش دهند که مزیت های زیادی دارد و در ادامه قصد داریم به برخی از مزایای این روش خرید اشاره کنیم.
مهمترین مزیت خرید عمده ای شیره انجیر، مناسب بودن قیمت آن است که سبب جلب نظر مشتریان و ترغیب آنها به این شیوه ی خرید می شود؛ همان طور که در بازار نیز مشاهده کرده اید، شیره انجیر بسته بندی در وزن های مختلفی به فروش می رسد و به طور کلی قیمت آن به صورت عمده بسیار ارزانتر از خرید جزئی است.
تنوع برند در عمده فروشی های شیره انجیر صنعتی بیشتر است، بنابراین اگر مشتری، محصول شرکت خاصی را بخواهد، می تواند به راحتی آن را با بالاترین کیفیت، انتخاب و سفارش دهد.
خریداران اصلی و عمده ی شیره ی انجیر، معمولا این محصول را برای عرضه در بازارهای داخلی یا بین المللی سفارش می دهند و خرید عمده ای، این مزیت را دارد که بیشترین میزان درآمد و سود فروش را به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما