مرکز پخش عمده شیره خرما درجه یک ارگانیک

شیره خرما یک محصول خوراکی بسیار خوشمزه و انرژی زا است که بسیاری از افراد علاقمند به مصرف آن در تنوع گوناگون و گسترده ای هستند. بسیاری از کارخانجات تولیدکننده شیره خرما آن را به صورت ارگانیک تهیه کرده و هیچ گونه مواد افزودنی را به آن اضافه نمی‌کنند. همچنین بسیاری از مراکزی که به عنوان مرکز پخش عمده شیره خرما درجه یک ارگانیک مشغول به کار هستند اقدام به توزیع مستقیم و با کیفیت این محصول نموده‌اند.

مرکز پخش عمده شیره خرما درجه یک ارگانیک

طرز تهیه شیره خرما صنعتی بسته بندی شده

طرز تهیه شیره خرما صنعتی بسته بندی شده خرما در کشور ما به دو روش صنعتی و سنتی تولید می‌شود. روش های سنتی را عموما کارگاه های محلی و یا خانگی در پیش می‌گیرند؛ اما بسیاری از کارخانجات پیشرفته که تهیه و تولید شیره خرما را در سطح عمده و گسترده انجام می‌دهند از روش صنعتی استفاده می کند که هم مقرون به صرفه تر بوده و هم اینکه بازدهی بیشتری خواهد داشت.

در تولید شیره خرما صنعتی از روش حرارت دادن محصول استفاده می شود، به این صورت که خرما ها را با آب مخلوط کرده و آن‌ها را در معرض حرارت مستقیم قرار می دهند. در نهایت مواد جامدی که به صورت محلول در آب در میوه خرما موجود هستند از محصول جدا شده و به صورت حل شده در آب باقی می ماند.

پس از آن نسبت به پرس کردن و صاف کردن دیگر بقایای میوه خرما اقدام می شود و هنگامی که تمام شیره خرما گرفته شد اقدام به جوشاندن شیره و تصفیه کردن آن می نمایند.

تسویه شیره و استریلیزه کردن آن موجب می‌شود تا هم طعم و مزه شیر بهتر شود و هم اینکه از رنگ بهتر و روشن تری برخوردار شود، علاوه بر آن این امر موجب ماندگاری و طول عمر بیشتر محصول نیز می‌شود.

خواص درمانی شیره خرما اصل برای بدن چیست؟

خواص درمانی شیره خرما اصل برای بدن چیست؟ شیره خرما اصل علاوه بر اینکه یک خوراکی بسیار خوشمزه و انرژی‌زا است خواص درمانی بسیار زیادی نیز دارد که از جمله آنها می‌توان به عنوان مثال به مواردی از قبیل موارد زیر اشاره نمود؛

  • این محصول غنی از کلسیم و فسفر می‌باشد و به همین دلیل می تواند یک منبع آلی برای حفظ تراکم استخوان ها و همچنین حفظ سلامت هر چه بیشتر آن ها بشود.
  • علاوه بر استخوان ها، این محصول برای دندان‌ها نیز بسیار مفید واقع می‌شود. فقط نکته‌ای که در اینجا لازم به ذکر است این می باشد که حتما بعد از مصرف آن از مسواک استفاده کنید تا شیرینی آن تاثیر بر عکس روی دندان های شما نگذارد.
  • شیره خرما همچنین یک منبع بسیار عالی و غنی از پروتئین می باشد غنی بودن این محصول از پروتئین و انرژی زایی آن موجب می‌شوند تا این محصول برای ورزشکاران بسیار مناسب باشد و علاوه بر انرژی زایی برای بدن آن ها موجب تامین پروتئین برای بدنشان نیز بشود.
  • شیره خرما عاری از هرگونه کلسترول بوده و مصرف آن موجب تنظیم کلسترول بدن نیز خواهد شد.

توزیع کنندگان شیره خرما درجه یک در بازار

توزیع کنندگان شیره خرما درجه یک در بازار بسیاری از مراکز تولید شیره خرما اقدام به توزیع مستقیم آن نیز نموده اند. توزیع شیره خرما در بسیاری از مراکز فروش انجام می شود منتها این مسئله قابل تامل است که آیا شیره توزیع شده در تمام مراکز فروش از کیفیت قابل قبول برخوردار است یا خیر؟ آیا در شرایط بهداشتی ساخته شده است؟ و همچنین این سوال نیز مطرح می‌شود که آیا این شیره از غلظت مناسبی برخوردار است؟

ما نیز به عنوان یکی از توزیع کنندگان این محصول اقدام به توزیع مستقیم و با کیفیت آن به صورت غیر حضوری نموده ایم. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که شیره خرمای ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار است.

شما می توانید با صرفه جویی بسیار عالی در زمان و هزینه خود نسبت به خرید غیرحضوری این محصول اقدام نموده و آن را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

شما قطعا هنگام خوردن و نوش جان کردن آن از کیفیت و طعم بی نظیر آن راضی خواهید بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما