مرکز پخش شیره خرما تهران

در حال حاضر مرکز پخش شیره خرما تهران به صورت عمده و مستقیم روانه بازارهای مختلف داخلی و خارجی می نماید که از سطح کیفیت و تنوع بسته بندی خوبی برخوردار می باشد.

باید متذکر و خاطر نشان شد که این مرکز پخش و کوتاه نمودن دست واسطه ها و دلالان سود جو و کسر هزینه‌ های دلالی آنها توانسته اند تاثیر مطلوبی بر کاهش قیمت این محصول گذاشته و به طرز شگفت انگیزی بر میزان عرضه و تقاضای خود بیافزایند که منافع خوبی را برای این مرکز به دنبال داشته است.

مرکز پخش شیره خرما تهران

نحوه تولید شیره خرما تهران

نحوه تولید شیره خرما تهران

امروزه نحوه تولید شیره خرما بدین صورت است که پس از برداشت محصول میوه خرما از نخلستان های کشور تولید کنندگان اصلی آن برای جلوگیری از فساد پیش از حد این محصول و نیز تامین بازار شیره مصرفی، اقدام به تولید شیره خرما به روش سنتی و صنعتی می نمایند که هر کدام با یکدیگر از لحاظ کیفیت و روش تولید بسیار مغایرت دارند.

در شیوه سنتی که خود شامل چند روش گوناگون می باشد پس از چینش خرما آن را در درون بافتی حصیری که از برگه نخل خرما تهیه شده است؛ قرار می دهد تا پس از فشار شدن بر روی هم شیره خرما تولید شود و هم چنین از روش های سنتی دیگر این است که خرما مانند سایر شیرها خرما را جوشانده و پس از صاف نمودن و تغلیظ یافتن، بسته بندی و روانه ی بازار های مختلف می‌شود.

روش دیگری نیز مرسوم است که در این روش محصول خرما را درون چاله های سیمانی قرار می دهند و تا با فشردن آن عصاره از تفاله آن جدا شده که در نهایت محصول شیره خرما به روش سنتی تولید و در اختیار مشتریان خاص آن قرار می گیرد.

و اما… آنچه که امروزه بسیار مورد پسند مصرف‌ کنندگان شیره خرما قرار گرفته است و از بیشترین میزان استقبال برخوردار می‌باشد تولید این محصول به شیوه صنعتی است که به وسیله دستگاه های مدرن و تمام اتوماتیک پس از جداسازی خرمای مرغوب از ضایعات چوبی و آفات و حشرات، عصاره گیری شده و پس از حرارت دادن غلیظ گشته تا حدی که غلظت آن همانند عسل گردد سپس آن را در ظروف تلقی و شیشه ای در وزن های مشتری پسند بسته بندی و در دسترس خریداران قرار می دهد.

مشخصات ظاهری شیره خرما تهران

مشخصات ظاهری شیره خرما تهران

از مشخصات ظاهری شیره خرما تهران می توان به رنگ بسیار جذاب و قهوه ای تیره تا روشن آن اشاره نمود که بر اساس رقم به کار گرفته شده در تهیه این محصول نیز متفاوت است.

هم چنین طعم و مزه بسیار شیرین و دل چسب آن است که در صورت فساد و خرابی از تغییرات فاحشی در آن مشخص شده و اغلب دارای طعم ترشیدگی و کپک زدگی در آن برخوردار است.

شایان ذکر است که مشخصه دیگر این نوع شیره غلظت مناسب آن است که در سطح کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد و از تعیین کننده های اصلی قیمت این نمونه با ارزش غذایی بالا محسوب می شود.

البته ناگفته نماند که نوع بسته بندی این محصول نیز از دیگر مشخصه های بارز آن می باشد که اغلب شرکت های تولیدی آن با درج نشان های استاندارد ملی و جهانی، تاریخ تولید و انقضا، جدول کالری مصرفی، ساخت جمهوری اسلامی ایران، پروانه و سری ساخت، وزن، نشان سیب سلامت و غیره کمک شایانی به مصرف کنندگان برای خرید محصولی با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب می کنند.

خواص فراوان شیره خرما تهران

خواص فراوان شیره خرما تهران

همانطور که مستحضرید برای شیره خرما خواص درمانی و غذایی فراوانی همانند خود میوه خرما ذکر شده است که می توان به وجود معجزه گر انواع ویتامین ها، کلسیم، پتاسیم،آهن، روی، منیزیم ،منگنز، خاصیت آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریالی و غیره اشاره نمود که نقش بسیار حائز اهمیتی در تضمین سلامت بدن افراد در سنین مختلف داشته و مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

شایان ذکر است که مصرف این فرآورده بسیار مقوی و موثر نقش عدیده ای در بهبود عملکرد سیستم گوارش بدن، درمانگر یبوست، تقویت قوه تخیل و حافظه، ضد کم خونی، تنظیم فشار خون و چربی، انرژی زا بودن، رفع پوکی استخوان، تقویت قلب و عروق و هم چنین افزایش میل جنسی و رفع کننده ضعف عمومی بدن ایفا می کند.

همواره افراد با مزاج ها و ذائقه های مختلف می توانند این فرآورده بی‌نظیر غذایی را به همراه مغزیجات یا ترکیب با سایر شیره ها در وعده های غذایی مختلف به ویژه صبحانه مورد استفاده قرار دهند تا به راحتی از خواص درمانی و غذایی آن بهره مند شوند.

لازم به یاد آوری است که بسیاری از والدین با پی بردن به خواص ارزنده شیره خرما از آن در جهت رفع کم خونی فرزندان خود و نیز تقویت ذهن و حافظه آنها، این محصول را با سه شیره دیگر یعنی انگور، توت و انجیر مخلوط کرده و در برنامه غذایی آنها می گنجانند.

فروشگاه انواع شیره خرما تهران

فروشگاه انواع شیره خرما تهران

امروزه فروشگاه شیره خرما آن را در بهترین کیفیت ممکن، بسته بندی های کاملا بهداشتی و در اوزان مختلف در اختیار مشتریان متعدد داخلی و خارجی این محصول قرار می‌دهد تا آنان بتوانند با توجه به نوع نیاز، حجم و توان مالی خود آن را انتخاب و خریداری کنند.

اغلب فروش شیره خرما در این فروشگاه به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود تا با تاثیرگذاری بر کاهش قیمت آن و حذف واسطه ها و نیز کسر سود دلالی بتواند مشتریان بسیاری را جذب و با کسب اعتماد و رضایت مندی آنها بر میزان فروش خود به طرز حیرت انگیزی بیفزاید که یقیناً منافع مالی و اعتباری هر دو طرف معامله به خوبی در آن حفظ شده است.

ناگفته نماند که خرید شیره خرما به دو صورت بازار سنتی و سایت اینترنتی منحصر به فرد آن در داخل و خارج از کشور امکان پذیر است و افراد متقاضی این محصول می توانند به راحتی با کلیک کردن چند دکمه آن را در سریع ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت تهیه و خریداری نمایند.

هم چنین است که این فروشگاه با توسعه بخش صادرات این محصول به اقصی نقاط دنیا سعی نموده است تا ضمن معرفی محصولی مرغوب و با کیفیت ایرانی با جذب مشتریان متعدد و تامین بازار های مختلف این کشورها بتواند با ارز آوری به کشور در رشد و توسعه اقتصادی آن گام بزرگی بردارد که یقیناً نقش بزرگی در افزایش تولیدات و نیز عرضه و تقاضا برای آن داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما