مرکز خرید شیره خرما جنوب

شیره خرما جنوب در واقع محصولی مرغوب و خوش طعم می باشد که با توجه به فراوانی خرمای مرغوب با کیفیت مطلوب تولید و با توجه به اینکه مورد استقبال مصرف کنندگان می باشد به شهر های مختلف کشور عرضه می شود. مرکز خرید شیره خرما جنوب این محصول را با کیفیت عالی و با قیمت بسیار مناسب و مورد رضایت مشتریان عرضه می نماید که با توجه به مرغوبیت بالا و قیمت مناسب و ارزان بازار پر رونقی دارد.

مرکز خرید شیره خرما جنوب

مشخصات کامل شیره خرما جنوب

مشخصات کامل شیره خرما جنوب شیره خرما جنوب دارای ظاهری شفاف می باشد که در ترکیب آن هیچ گونه ماده خارجی وجود ندارد و به طور یکنواخت به رنگ قهوه ای تیره می باشد که به دلیل ظاهر دلپسندی که دارد مورد توجه مصرف کنندگان بسیاری می باشد که این محصول را به خصوص برای مصرف صبحانه انتخاب و مصرف می کنند.

این محصول همچنین طعم شیرین و بسیار دلچسب دارد که دارای انرژی بالایی می باشد و افراد با مصرف آن خیلی زود انرژی مورد نیاز بدن خود را به دست می آورند و این محصول شیرین کننده سالم با ارزش غذایی بالایی می باشد که در تهیه مواد غذایی مختلف به کار برده می شود.

عطر شیره خرمای جنوب دارای عطر شبیه خرما می باشد و در واقع عطر این محصول مانند خرما می باشد و فاقد هر گونه عطر و بوی دیگری مانند شکر می باشد و افراد با چشیدن طعم آن خیلی سریع طعم خرما تشخیص می دهند زیرا در تهیه این محصول تنها خرما استفاده شده است.

انواع مختلف شیره خرما جنوب

انواع مختلف شیره خرما جنوب

انواع شیره خرما جنوب با توجه به روش تهیه آن شامل شیره خرمای سنتی و صنعتی می باشد که از نظر ظاهر و طعم تا حدودی متفاوت می باشد و مصرف کنندگان با توجه به مزایایی که هر کدام دارند انتخاب های متفاوت دارند.

در واقع شیره خرمای سنتی خود به روش متفاوتی تولید می شود که که در یک نوع آن از حرارت برای تولید آن استفاده نمی شود و شیره خرما در اثر فشاری که از روی هم قرار گرفتن خرما در حوضچه های مخصوص وارد می شود تهیه می شود و این نوع شیره خرما دارای طعم خرما و بدون هیچ گونه تغییر در ژعم می باشد.

همچنین شیره خرما سنتی را به روش سنتی دیگری تهیه می کنند که در این روش خرما ها را پس از شستن در آب گرم قرار می دهند و سپس عصاره آنها گرفته می شود و تفاله و دانه های آنها جداسازی می شود و عصاره گرفته شده را درون دیگ می ریزن و آن را تحت حرارت قرار می دهند تا به غلظت مناسب برسد.

تولید شیره خرما به روش صنعتی نیز انجام می گیرد که تولید این محصول توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرد و تفاوت آن با نوع سنتی رنگ روش آن است زیرا در این روش شیره خرما با حرارت یکنواخت و مناسب تولید می شود ضمن اینکه در بسته بندی های مناسب و غیر قابل نفوذ قرار دارد و بر این اساس بسته بندی آن بهداشتی می باشد.

خواص فراوان شیره خرما جنوب

خواص فراوان شیره خرما جنوب

خرما جنوب محصولی با کیفیت و با خواص فراوان می باشد که علاوه بر طعم عالی و انرژی زایی بالایی که دارد به دلیل وجود مواد و املاح فراوان ارزش غذایی بالایی دارد و مصرف آن برای سلامتی عمومی بدن بسیار مفید می باشد و به طور کلی سبب تقویت بدن می شود.

طبع گرم این محصول سبب شده بسیاری از مصرف کنندگان آن را بیشتر در فصل سرما مصرف کنند زیرا شیره خرما به خوبی از بدن در برابر سرما محافظت می کند و با گرم نگه داشتن بدن از ابتلا به بیماری های این فصل مانند سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری می نماید.

این محصول دارای آهن و اسید فولیک می باشد که سبب افزایش تعداد گلبول های قرمز خون و افزایش خونرسانی به بافت های مختلف بدن می شود و بر این اساس مصرف آن برای افرادی که دچار کم خونی هستند و بر اثر این بیماری بدنی ضعیف و رنگ پوست آنها رنگ پریده است بسیار مفید می باشد و اثربخشی بسیار عالی دارد.

شیره خرما باکیفیت و مرغوب جنوب دارای کلسیم فراوان می باشد که سبب تقویت استخوان ها و دندان ها می شود و در واقع کمبود کلسیم را در بدن جبران می کند و بر این اساس مصرف آن از پوکی استخوان و پوسیدگی دندان ها جلوگیری می نماید.

این محصول سبب بهبود عملکرد مغز می شود و مصرف آن برای صبحانه به خصوص برای کودکان و نوجوانان در حال رشد بسیار مفید می باشد و مصرف آن باعث تقویت حافظه و افزایش قدرت یادگیری می شود و البته مصرف آن برای پیشگیری از ابتلا به آلزایمر نیز مفید می باشد و سالمندان نیز می توانند با مصرف این محصول ضمن تقویت عمومی بدن از ابتلا به آلزایمر نیز پیشگیری نمایند.

فروش انواع شیره خرما جنوب

فروش انواع شیره خرما جنوب

فروش شیره خرما در انواع مختلف توسط فروشندگان متعددی انجام می گیرد و خریداران می توانند با انجام بررسی های لازم و انتخاب فروشندگان برتر این محصول را با کمترین هزینه خریداری نمایند.

فروشندگان معتبر همواره محصولات مرغوب و تازه را با قیمت مناسب و مورد رضایت خریداران عرضه می نمایند و مشتریان با اطمینان خاطر از کیفیت مطلوب محصولات و قیمت آنها همواره ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز را به واسطه این فروشندگان خریداری نمایند.

در واقع خرید عمده و بدون واسطه این محصول همواره با قیمت ارزان تری انجام می گیرد و مشتریان عمده در صورت عدم دسترسی حضوری و یا به منظور صرفه جویی در وقت ارزشمندشان می توانند این محصول را به صورت سفارشی خریداری نمایند.

خرید بدون‌ واسطه محصولات با کیفیت از طریق این سایت برای مشتریان عمده انجام پذیر است و خریداران می توانند محصولات مورد نیاز را در حجم معین و با قیمت ویژه و شگفت انگیز سفارش و خریداری نمایند.

ضمن اینکه سفارش این محصول بسیار راحت است و مشتریان می توانند با انجام بررسی های لازم در مورد کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده در صورت تمایل این محصول را ثبت سفارش نمایند تا در زمانی کوتاه و با کمترین هزینه برای آنها ارسال گردد.

مشاورین ما نیز اطلاعات مناسب و کافی را جهت انجام خریدی رضایت بخش و به صرفه در اختیار خریداران قرار می دهند و آنها را راهنمایی می کنند زیرا رضایت مشتریان بسیار مهم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما