مرکز خرید شیره خرما اهواز

در حال حاضر خرما اهواز یکی از انواع خرماهای مرغوب و صادراتی در دنیا به شمار می آید که یکی از فرآورده های اصلی و مهم غذایی از انواع خرما را می توان به شیره آن اختصاص داد که مرکز خرید شیره خرما اهواز می کوشد تا این محصول عمده را با درجه کیفی بالا با قیمت مناسب به روش بسته بندی شده دارای نشان سیب سلامت جهانی به مشتریان خود عرضه نماید که خرید به روش مستقیم و بدون واسطه بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

مرکز خرید شیره خرما اهواز

روش تهیه شیره خرما اهواز

روش تهیه شیره خرما اهواز

امروزه شیره خرما یکی از انواع فرآورده های غذایی پرخاصیت، پرمصرف و پرفروش می باشد که اغلب به دو روش صنعتی و سنتی در ایران تولید می شوند که بسته به سلیقه و ذائقه افراد متفاوت است.

روش تهیه شیره خرما اهواز به روش صنعتی با پیشرفت علم و تکنولوژی های روز دنیا و همچنین استفاده از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی مدرن و نیز استفاده از انواع مواد اولیه مرغوب مانند خرما و همچنین بهره گیری از نیروی متخصص و نیروی انسانی ماهر و فعال مطابق با استانداردهای خاص و رعایت اصول و نکات بهداشتی در این زمینه با تولیدات وسیع و گسترده روبرو می باشد که در سلامت بدن انسان بسیار حائز اهمیت می باشد.

اما در روش سنتی با استفاده از دست میزان تعیین شده خرما را شسته و آن ها را در دیگ های بزرگ سر باز قرار می دهند و به میزان وزن خرما به آن آب اضافه می کنند و روی حرارت قرار می دهند تا خرما به خوبی در آب حل شود و محلول بدست آمده به شیره خرما تبدیل شود که باید این محلول را آنقدر حرارت داد تا به غلظت طبیعی خود برسد و به شیره کامل و جامع تبدیل شود که پس از سرد شدن آن را در ظرف های مخصوص با نشان سیب سلامت بر روی ظرف ها آن را آماده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند چرا که در تضمین سلامت بدن انسان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

باید خاطر نشان کرد که نوع خرما در تهیه و تولید شیره آن می تواند از لحاظ شکل و رنگ ظاهری، طعم و مزه، بو، خالص و طبیعی بودن، استاندارد بودن محصول و غیره تآثیر مثبت یا منفی بر روند تولید آن داشته باشد که تولیدکنندگان باید به این مورد توجه و دقت خاصی داشته باشند.

انواع مختلف شیره خرما اهواز

انواع مختلف شیره خرما اهواز

همانطور که گفته شد شیره خرما یکی از بهترین فراورده های غذایی خرما می باشد که دارای طبیعتی گرم و نیز سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و نیز منبعی غنی از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی از قبیل: کلسیم، آهن، پتاسیم، منگنز، روی، مس، فیبر، فسفر و غیره می باشد که با توجه به انرژی و کالری زیادی که دارد علاوه بر ارزش غذایی از ارزش درمانی زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد.

ضمنا از فواید و خواص زیاد شیره خرما اهواز با توجه به خواصی که در مورد آن ذکر شد باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع کم خونی، تقویت حافظه و مغز، درمان ناراحتی های گوارشی، فشار خون، قلب و عروق، یبوست، دردهای روماتیسم و ناراحتی های پوستی و غیره می شود که از اهمیت زیادی در سلامت بدن برخوردار می باشد.

شایان ذکر است از این محصول غذایی ارزشمند در طب سنتی نیز استفاده های زیادی می شود که باعث قوه تخیل و هوش و یادگیری حافظه کودکان می شود زیرا کودکان به دلیل تحرک زیادی که در روز دارند می توانند با استفاده از شیره خرما مقدار انرژی مصرف شده خود را از این طریق تأمین نمایند.

طبقه بندی انواع شیره خرما اهواز

طبقه بندی انواع شیره خرما اهواز

شیره خرما یکی از بهترین و مغذی ترین فرآورده خرما به شمار می آید که امروزه اهواز یکی از عمده ترین تولید کنندگان شیره خرما در دنیا است که انواع شیره خرما اهواز به دو صورت بسته بندی شده و کیلویی در بازار طبقه بندی می شوند که در حجم و اندازه های مختلف، با برندهای متفاوت، بسته بندی های متنوع به صورت شکیل و زیبا، دارای غلظت بالا، کیفیت عالی، طعم و بوی خاص، رنگ ظاهری سیاه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

ناگفته نماند که عرضه مستقیم و بدون وسطه شیره خرما اهواز به صورت فله ای و کیلویی نسبت به نوع بسته بندی آن فوق العاده ارزان تر است زیرا هزینه های بسته بندی بسیار گران می باشد و می تواند در تعیین قیمت آن تأثیر بسزایی داشته باشد.

شایان ذکر است از این محصول غذایی عمده سالانه با حجم های انبوه با کیفیت عالی و قیمت مناسب به روش مستقیم و با حذف وسطه جهت تأمین نیاز بازارهای هدف به اکثر کشورهای دنیا صادر می شود که صادرات نقشه مهمی بر تولیدات بیشتر محصول، ایجاد بازارهای رقابتی بین انواع برندهای ایرنی با خارجی، و نیز امری مهم در پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور می باشد که کیفیت و نوع بسته بندی در امر صادرات محصول در فروش و سود بیشتر آن نقش بسزایی داشته است.

فروشگاه انواع شیره خرما اهواز

فروشگاه انواع شیره خرما اهواز

لازم به ذکر است انواع شیره خرما اهواز در طعم ها و برندهای مختلف با بسته بندی های متنوع از طریق فروشگاه شیره خرما به صورت اینترنتی به روش آنلاین و غیر حضوری در سراسر کشور امکان پذیر می باشد که خرید به این روش مزایای خاص خود را داشته و باعث می شود محصول با بهترین نوع کیفیت و ارزان ترین قیمت به طور سریع، کاملا بهداشتی و ارگانیک مطابق با استانداردهای روز دنیا بدست مشتری برسد چرا که از هزینه های جانبی، انرژی و اتلاف وقت مشتری و نیز هزینه های اقتصادی محصول صرفه جویی شده است.

فروشنده شیره خرما، سعی می کند تا محصول خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا طبیعی و خالص با غلظت زیاد و نیز کاملا بهداشتی دارای مجوز و پروانه معتبر زیر نظر سازمان غذا و دارو با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در اختیار متقاضیان خود قرار دهد تا خریداران بتوانند با استفاده از سرمایه و نیاز خود آن را به بهترین شکل ممکن خریداری و مورد مصرف قرار دهند که برای سلامت بدن بسیار مفید و مقوی می باشد.

ضمنا فروشنده این محصول غذایی با ارزش برای این که بتواند محصول خود را با سود و منفعت زیادی به فروش برساند تلاش می کند تا با راهنمایی و معرفی محصول خود آن را با درجه کیفی عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار دهد که علاوه بر بازار پسندی و نیز اعتماد و جذب مشتری از فروش و سود زیادی برخوردار خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما