مرکز خرید شیره خرما اصل

شیره خرما اصل و سایر ان شیره جات خوراکی طبیعی نظیر شیره انگور، شیره توت، شیره انجیر، سه شیره و چهار شیره را به صورت عمده و بسته بندی با ارزان ترین قیمت توسط نمایندگی های فروش به فروش می رسد. بهترین مراکز فروش شیره خرما اصل در کشور فعالیت خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می دهد .فروشگاه های شیره خرما اصل درسراسر شهر های کشور شیره خرما را به مشتریان خود عرضه می کند. فروشگاه ها زنجیره ای شیره خرما اصل و سایر شیره جات خوراکی طبیعی تفاوت هایی را با دیگر مراکز فروش آن دارد . شیره خرما اصل در مراکز نمایندگی های فروش محصول را با قیمت مناسب و رقابتی به فروش می رساند. بهترین مرکز فروش شیره خرما اصل آن را با بهترین کیفیت عرضه کرده و خریداران و مشتریان محترم می توانند با اطمینان خاطر به خرید و سفارش آن اقدام کنند. یکی از بهترین فرآورده های خرما، شیره خرماست.

مراکز خرید شیره خرما اصل درشهر های کشور ارائه دهنده انواع شیره طبیعی خرما هستند. برای دسترسی به مراکز می توان به سایت اینترنتی یا مراکز تولید کننده مراجعه کردو شیره خرما اصل را خریداری کنید .هر ساله مراکز خرید شیره خرما اصل در نمایشگاه های بین المللی شرکت می کنند. انواع شیره خرما اصل توسط مراکز خرید به مشتریان عرضه می شود.

مرکز خرید شیره خرما اصل

آشنایی مختصری با شیره خرما اصل

آشنایی مختصری با شیره خرما اصل شیره خرما اصل ،تولید شده از میوه های شیرین درختان نخل است که بیشتر در خاورمیانه، آفریقا، هند، بنگلادش و پاکستان یافت می شود.شیره خرما اصل دارای مزایای زیر می باشد.

  • سیستم ایمنی بدن راتقویت می کند.
  • میزان کلسترول بدن کنترل می کند
  • شیره خرما اصل به میزان فروکتوز، گلوکز و ساکارز انواع مختلف شیره خرما اصل وجود دارد.

شیره خرما اصل برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد.در زیر موارد را ذکر شده است.

  1. فیبر بالا شیره خرمااصل از فیبر رژیم غذایی غنی است. کربوهیدرات های خوب توسط انسان قابل هضم نیست. فیبر باعث کند شدن جذب مواد غذایی در روده بزرگ می شود.
  2. خاصیت آنتی اکسیدان میوه های خشک مانند خرما سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند. آنتی اکسیدان ها به منظور از بین بردن رادیکال های آزاد اکسیژن مضر و کاهش استرس و التهاب کمک می کنند.
  3. فعالیت ضد دیابتی این شیره های خرما اصل طبیعی در واقع می تواند به کنترل میزان قند خون کمک کند. دانشمندان دریافتند که فلاونوئیدها، ساپونین ها و فنلیک ها موجود درشیره خرما اصل می توانند به تحریک تولید انسولین کمک کنند. با این وجود، اگر فرد دیابتی هستید، باید مراقب باشید که به اندازه و با تجویز دکتر مصرف کنید.

روش تشخیص شیره خرما اصل

روش تشخیص شیره خرما اصل روش تشخیص شیره خرما و تولید شیره خرما اصل به شرح ذیل است:

  • رنگ تیره شیره خرما، اشاره کرد.
  • شیره خرما اصل بسته به نوع خرمایی که در تهیه آن استفاده می شود، دارای رنگ های متفاوت است ولی اکثر رنگ های به صورت شیره تیره می باشد.
  • غلظت شیره خرما اصل مرغوب، نه آنقدر رقیق است که به راحتی سرریز شود، نه آنقدر غلیظ. غلظت این محصول همانند عسل است.
  • از نظر طعم، این معجون مغذی، شیرین می باشد.
  • از نظر ظاهری، می‌توان به شفاف بودن آن اشاره کرد و علت شفاف بودن آن صاف شدن آن پس از استفاده از خاک شیره می باشد.
  • شیره خرمای اصل این است که ته نشین نمی شود. شکرک زدن این محصول نشان می دهد شیره خرما اصل دارای کیفیت پایین است و غیر اصل می باشد. شیره خرمای اصل معجون است که در صورتی که مرغوب و اصل باشد، شکرک نمی زند.
  • قیمت شیره خرمااصل از دیگر فاکتور هایی است که می ‌توان اصل و تقلبی بودن این محصول را تشخیص داد.
  • می ‌توان با مشاهده شیره خرما اصل در بسته بندی های مختلف ، مرغوب بودن محصول را تشخیص داد، نشان استاندارد است.
  • تنها راه تشخیص شیره خرمای اصل مزه کردن آن است که گاها قاطی آن چغندر یا شیره قند میریزند .

نحوه مصرف شیره خرما اصل

نحوه مصرف شیره خرما اصل نحوه مصرف شیره خرما عبارت اند از:

  • شیره خرما اصل جایگزین مناسبی برای مواد شیرین کننده است.
  • مصرف آن هنگام صبح با صبحانه باعث فعال شدن سلول های عصبی می شود.
  • شیره خرما اصل همان خواص خرما را دارد.
  • بهترین نوع مصرف شیره خرما اصل این است که برای همه ی مزاج ها مناسب می باشد، این است که شیره را با سرکه بجوشانید و محصول نهایی را که «سرکه شیره» نام دارد با کاهو بخورید و نهایت لذت را از خوردن این معجون ببرید.
  • در بسیاری از استان های کشور، از شیره خرما به جای شکر در پختن حلوا استفاده می کنند. همچنین خوردن «شیر برنج با شیره خرما»، «برف با شیره خرما اصل»، «شیر با شیره» و «ارده با شیره» در زمستان از عادات غذایی می باشد. بسیاری از شهرها از جمله : همدان، تبریز، اراک، اردبیل و… است از این عادات غذایی شیره خرما پیروی می کنند.شیره خرما انرژی فوق العاده ای دارد و یک صبحانه کامل است.
  • شیره خرما اصل می توان بجای مربا یا عسل به همراه کره یا خامه از آن استفاده کرد .
  • شیره خرما اصل میان وعده مناسبی به شمار می آید .
  • شیره خرمل به جای قند میتوان به همراه چای میل کرد .
  • گاها در بستنی نیز بجای شکر از آن بهره گرفته می شود .

فروش انواع شیره خرما اصل

فروش انواع شیره خرما اصل برای خرید شیره خرما اصل ارزان آن را به صورت عمده و فله ای خریداری کنید. انواع بسته بندی شده شیره خرمااصل هزینه بالاتری دارد. مکانیزم بسته بندی هزینه بالا دارد و بر قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد.بازار فروش شیره خرمای ایرانی در کشورهای مختلف جهان دارای رونق بالایی می باشد.تولیدکنندگان شیره خرما اصل سنتی و صنعتی در کشور با سابقه بالایی برخوردار هست.

بسته بندی و فروش شیره خرمای مرغوب و درجه یک، با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می شود. شیره خرما اصل عرضه شده در شهرهای مختلف کشور یا کشورهای همسایه می باشد. علاوه بر کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان، سوریه و لبنان، کشورهای آسیای شرقی و اروپایی نیز از خریداران عمده شیره خرمای اصل هستند.

به طور کلی شهرهای نیمه جنوبی کشور در زمینه تولید خرما و فرآورده های آن از جمله شیره خرمای اصل فعالیت بسیاری دارند.اما استان بوشهر را می توان به عنوان یکی از بزرگترین قطب های تولید شیره در کشور به شمار آورد.قیمت مناسب و کیفیت استثنایی شیره های تولیدشده در این استان و البته بسیاری دیگر از استان های جنوبی کشور باعث شده برند های متنوعی از شیره خرمای اصل را در فروشگاه های مواد غذایی به فروش برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما