مرکز خرید شیره خرمای پیارم

بیست و یک نوع خرما وجود دارد که از همه انواع خرماها به روش های سنتی و صنعتی می توان شیره خرما تولیدکرد.تولید شیره خرما در مناطق جنوبی کشور که خرما خیز است و آب و هوای خشک دارد و نخلستانها در آن مناطق واقع شده اند رواج چشم گیری دارد.

شیره خرمای پیارم یکی از انواع شیره های خرما است که خرمای پیارم به روش سنتی و صنعتی تهیه می شود. خرما پیارم یکی از گرانترین و با کیفیت ترین خرما هاست که در هرمزگان تولید می شود و از نظر تجاری و اقتصادی یکی از ارزشمند ترین خرماهای ایران است این محصول از جوشاندن خرما تازه پیارم با آب به دست می آید . خرما پیارم از ریزه آن کمی نرم تر است طبع آن گرم است .

مرکز خرید شیره خرمای پیارم

مشخصات انواع شیره خرمای پیارم

مشخصات انواع شیره خرمای پیارم شیره خرمای پیارم سرشار از مواد قندی، پروتئینی، و مواد معدنی است. این شیره از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. هر 100 گرم شیره خرمای پیارم 125 کیلو کالری دارد و این در حالی است که هر 100 گرم قند 400 کیلو انرژی دارد با توجه به کم بودن کالری نسبت به قند، صد درصد نتیجه این است که خوردن خرما بسیار کمتر از قند افراد را دچار چاقی می کند. شیره خرما پیارم فیبر بالایی دارد و برای دستگاه گوارش مناسب است .

از بارزترین مشخصات شیره خرما باکیفیت می توان به عطر و طعم بی نظیر آن اشاره کرد که مزه ای طبیعی و ارگانیک دارد و شیرینی آن به اندازه می باشد و فرد را دل زده نمی کند. رنگ شیره خرما به رنگ طبیعی میوه بستگی دارد اما به دلیل اینکه رطوبت آن به صورت کامل گرفته می شود رنگ تیره و غلظتی بالا پیدا می کند که تنها یک قاشق از آن به عنوان طعم دهنده مصرف می شود . از دیگر مشخصات می توان به شکرک نزدن اشاره کرد که نشان از طبیعی بودن قند محصول است .

خاصیت انواع شیره خرمای پیارم

خاصیت انواع شیره خرمای پیارم مصرف شیره خرما برای وعده صبحانه بسیار مفید است. دانستن خواص شیره خرما سبب می شود خرید شیره خرما در سبد خرید خانواده ها جایگاه ویژه ای داشته باشد. طبیعت این شیره گرم و خشک می باشد از این رو پزشکان مصرف آن را برای تمام افراد توصیه می کنند.

شیره خرما با داشتن ارزش غذایی بالا و داشتن مقدار قابل توجهی فیبر غذایی سبب سلامت گوارش شده و تغذیه بسیار مناسب برای وعده صبحانه محسوب می شود. وجود کاروتنوئید یا مواد رنگی که پیش نیاز ساخت ویتامین A و آنتی اکسیدان می باشد در شیره خرمای پیارم سبب شده این شیره جلوی شایعات و سرطانی شدن سلول ها گرفته شود . شیره خرما پیارم مقدار قابل توجهی فولات یا همان اسید فولیک دارد که برای خون رسانی به بدن لازم است . داشتن ویتامین C یک دیگر از خواص این شیره خرمای منحصر به فرداست که خداوند نعمت در زمین آفریده تا با استفاده درست از آن از بیماری در امان باشیم . پتاسیم موجود در شیره خرما پیارم سبب شده این شیره برای جلو گیری از پر فشاری خون و برای کار صحیح عضلات و اعصاب بسیار مفید باشد . یک خاصیت منحصر به فرد شیره خرما ی پیارم ، ملین بودن آن است و خاصیت دیگر این شیره خنثی کردن اسید معده می باشد . شیره خرما پیارم برای درمان یبوست و مشکلان گوارشی ، تقویت سیستم عصبی و باعث چاقی صورت می شود .

اگر حس میکنید پوست شما شفافیت لازم را ندارد، اگر سفیدی چشم های شما در اثر خستگی زرد شده ، اگر حس میکنید پوست صورت شما تازگی خود را از دست داده و افسرده شده پیشنهادمی کنیم هر روز ناشتا یک قاشق غذا خوری ناشتا شیره خرما پیارم میل کنید تا هم روز را شیرین و شاد شروع کنید و هم اینکه معجزه خارق العاده شیره خرمای را ببینید.

طعم شیرین شیره خرمای پیارم

طعم شیرین شیره خرمای پیارم در جهان بهترین و مرغوب ترین نوع خرما؛ پیارم است. این خرما قند بالایی دارد. اما نوع قند ان از نوع فروکتوز است که به راحتی، هم به سوخت و ساز بدن کمک می کند و هم خودش در بدن تبدیل به انرژی می شود. شیره خرمای پیارم همان خاصیت خرمای پیارم را دارد و جزو بهترین شیره خرما در جهان است و اهمیت بالایی برای فروشندگان شیره خرما دارد.طبیعت غذاهای باور نکردنی را دربسته های شیرین به ما ارائه می دهد و پیارم یکی از این هدایای طبیعت است که معجزه الهی ست .شیره خرما پیارم بشدت مقوی و انرژی زا و خوش طعم است.

در فروشگاه شیره خرما، شیره خرمای پیارم با طعم شیرینش خود را محبوب ذائقه ها کرده و خریدارانش بنا به مصارف گوناگون خانگی و مصارف تولیداتی مجذوب این طعم منحصر به فرد می شوند. این طعم شیرین ، شیره خرمای پیارم را جزو بهترین ها در جهان کرده است. طعم فوق العاده، ظاهری مطلوب سبب شده مصرف کنندگان زیادی طالب این شیره خرما باشند. مزه شیرین این ماده با هر ذائقه ای سازگار بوده و افراد می توانند با استفاده از این محصول یک طعم شیرینی طبیعی را تجربه کنند.

فروشگاه انواع شیره خرمای پیارم

فروشگاه انواع شیره خرمای پیارم فروشنده شیره خرما پیارم در فروشگاه شیره خرما، انواع شیره خرما پیارم، تولید شده به روش های سنتی و صنعتی در سراسر ایران را به قیمت های متفاوت و البته گرانتر نسبت به سایر شیره ها به دلیل مرغوبیت بالا، به صورت عمده و خرده و فله ای به فروش رسانده و حتی صادرات وسیع خرمای پیارم به سراسر جهان وجود دارد.

در این فروشگاهها شیره های با کیفیتی به فروش می رسند که عطر و طعم خوبی دارند. شیره خرمای پیارم به دلیل شیرینی طبیعی که دارد مصارف زیادی را به خود اختصاص می دهد و این امر سبب شده که خریداران با انواع سلیقه ها در پی تولید محصولات با کیفیت تر و خود نمای بیشتر در بازار، علاقه وافری به شیره خرما پیارم داشته باشند.

محصولات با کیفیت دارای ماندگاری بالایی هستند و شیره خرما پیارم در محیطی خنک تا مدت ها قابل نگهداری است . تنوع در محصولاتی که در فروشگاه شیره خرمای پیارم به فروش می رسد بسیار بالاست و با ارائه محصولات با کیفیتی که به روش های سنتی و صنعتی تولید شده اند توانسته با ارائه محصولی با کیفیت، رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. در این فروشگاه ها فروش به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود و هر کدام از روش ها خدمات گستره ای به مشتریان ارائه می کنند و خریداران متناسب با نیاز و مصرف خود خرید های عمده و یا جزئی خود را انجام می دهند. مناسب بودن قیمت عمده، باعث گرایش مصرف کنندگان به عمده فروشی شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما