مراکز فروش شیره خرما تهران

شیره خرما تهران در کیفیت بالا و از خرماهای مرغوب و با بهر بری از بالاترین امکانات بهداشتی تولید شده و به صورت عمده و خرده فروشی عرضه می شود. علاوه بر شیره خرما تهران سایر انواع شیره های تولیدی سراسر کشور، در تهران قابل خرید است. شهر بزرگ و جمعیت رو به رشد و کارخانه ها و شهرک های صنعتی که شیره خرما را جایگزین شیرین کننده ها در تولیداتشان دارند، سبب شده فروش شیره خرما در تهران جایگاه ویژه ای بیابد.

مراکز فروش شیره خرما تهران

انواع مختلف شیره خرما تهران

انواع مختلف شیره خرما تهران امروزه شیره خرما از اهمیت و ارزش بسیاری نزد مردم برخوردار است. شیره ی خرما، می تواند از خرماهای گوناگون تولید شود، اما بهترین نوع شیره خرما، آن است که از خرمای پر شیره تولید شود زیرا شیره خرما خشک عمر نگهداری کوتاهی دارد.

انواع شیره خرمای کبکاب، دیری، پیارم مضافتی، استعمران و غیره به علت تنوع تقاضا در تهران رواج دارد. یکی از پر رونق ترین شیره خرما در تهران شیره خرما خنیزی است. شیره خرما خنیزی، شیره ای که از خرمای خنیز گرفته می شود. این شیره دارای شهرت جهانی است و در بازار تهران رونق فراوانی دارد. این محصول به صورت سنتی و به روش های مختلفی تهیه می شود. استفاده از حصیر و انباشتن خرماها بر روی هم، یکی از روش تهیه شیره خرما سنتی می باشد. شیره خرماهایی متنوع در تهران به متقاضیان به صورت عمده و خرده و یا فله عرضه می شود.

استقبال گسترده از شیره خرما در تهران سبب ایجاد مراکز خرید و فروش متعدد با انواع کیفیت ها شده که با ارائه قیمت های مناسب سعی در رقابت در عرضه و جذب مشتری دارند. علاوه بر آن تولید شیر خرما نیز در تهران رواج چشمگیری دارد.

مهمترین خواص شیره خرما تهران

مهمترین خواص شیره خرما تهران طبع شیره خرما گرم و خشک است و بهترین نوع مصرف آن برای همه مزاج ها این است که شیره را با سرکه بجوشانید و سرکه شیره را مورد استفاده قرا دهید. از خواص شیره خرما می توان به: درمان یبوست، تنظیم کلسترول خون، تنظیم فشار خون، حفظ سلامت قلب، استحکام استخوان ها، افزایش باروری مردان، پیشگیری از آلزایمر، پیشگیری از سرطان کولون، افزایش وزن، تامین انرژی مورد نیاز بدن، پیشگیری از شب کوری، سم زدایی کبد، پیشگیری از هموروئید، پیشگیری از ریزش مو اشاره کرد.

تنوع شیره خرما در بازار تهران سبب شده فروش شیر خرما نیز رواج یابد. اولین بار هندی ها معجون شیر و خرما را تهیه کردند و از آن جا که این نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و مفید بود طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرد. خرما منبع انواع کلسیم و ویتامین ها است و شیر سرشار از کلسیم. فروشنده شیر خرما با ترکیب شیر و خرما یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و پر خاصیت را عرضه میکند.

از فواید شیر خرما می توان استحکام استخوان و انرژی زا بودن این نوشیدنی اشاره کرد. جوان سازی پوست، بهبود اعصاب، تقویت مو، درمان کم خونی، تقویت بینایی، حفظ سلامت دندان، افزایش وزن،حفظ سلامت قلب، کمک به رشد بهینه ماهیچه ها، بهبود ساخت و ساز بدن کمک به هضم غذا، بهبود مغز از جمله فواید شیر خرما است که در تهران به وفور توسط فروشنده شیر خرما به چشم می خورد.

وجود طرفداران زیاد و بازار وسیع تر و متقاضیانی که عمده و یا خرده مشتریان شیره خرما در تهران جهت مصارف گوناگونی هستند، نشان دهنده خواص شیره خرما است که هر قشری را در هر رده سنی به خود جذب کرده است.

میزان ویتامین شیره خرما تهران

میزان ویتامین شیره خرما تهران شیره خرما از جمله شیر هایی است که در بازار ایران بسیار محبوب است. زیرا این شیره حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی عالی بوده و در درمان بسیاری از بیماری ها کارایی دارد. این شیره ها را اگر به طور حساب شده مصرف کنیم به خوبی می توانیم مصرف داروهای شیمایی را کاهش دهیم.

شیره خرما حاوی پروتئین، قند طبیعی مواد معدنی و ویتامین هایی مانند B1 ،B2 ،B3 ،B5 و همچنین A1 و C است که در صورت مصرف دیگر نیازی به مولتی ویتامین ها نیست. این شیره حاوی قندهای طبیعی مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز هستند و یک انتخاب عالی برای میان وعده است.

ویتامین ها و مواد معدنی شیره خرما همان است که در خرما موجود است. مقدار کمی ویتامین c، دارد اما دارای شش نوع ویتامین B از جمله بیوتین و پانتوتنیک اسید است. همچنین مقادیری مواد معدنی از جمله پتاسیم، مس، منیزیم و آهن دارد، این مواد معدنی برای حفظ سلامت قلب ضروری هستند. علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی شیره خرما همانند خرما دارای نوعی آنتی اکسیدان به نام پلی فنول است که توانایی مبارزه با آسیب های سلولی را دارد.

فروشنده انواع شیره خرما تهران

فروشنده انواع شیره خرما تهران خرید شیره خرما را در تهران می توان به دو صورت حضوری از بازار یا کارخانه و یا به صورت اینترنی و سفارش آنلاین از کارخانه یا سایت های معتبر فروش انواع شیره خرما انجام داد.

خطوط تولید کارخانه های شیره برای تولید شیره خرما، بهترین و با کیفیت ترین خرما را انتخاب می کنند. شیره تولیدی در بسته بندی های استاندارد در بازار بزرگ تهران توسط فروشندگان به فروش می رسد.

مراکز فروش در تهران با تهیه ی شیره خرما، از تولید کنندگان که شامل کارخانه شیره خرما و یا تهیه ی آن به صورت شیره خرما خانگی می باشد، در محلی که برای فروش احداث شده به عرضه محصول به صورت عمده و یا خرده می پردازند. البته این را هم باید در نظر گرفت که قیمت شیره خرمای عمده در مقایسه با شیره خرمای بسته بندی شده کاهش قیمت را به همراه دارد.

فروشندگان شیره را با توجه به کیفیت و نوع شیره و با توجه به مقدار آن به قیمت روز به فروش می رسانند. خرمایی که از آن شیره تولید می شود، اولین ملاک فروشندگان برای معرفی و قیمت گذاری است. یعنی هرچه خرما مرغوب تر باشد و روش تهیه معتبر تر و استانداردها بیشتر باشد قیمت شیره نیز افزایش می یابد.

برخی نمایندگی ها و پخش کنندگان شیره خرما در تهران، این محصول را از تولید کنندگان شیره به صورت عمده خریداری کرده و سپس با همان قیمت و یا سود بسیار کم به فروش می رسانند. البته برای خرید شیره خرما می توان به طور مستقیم از تولیدکنندگان این محصول اقدام کرد که در این صورت هزینه حمل و نقل از محل تولید تا محل فروش را نخواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما