قیمت مناسب شیره خرما با کیفیت خوب

قیمت شیره خرما با کیفیت عالی وابسته به نحوه تولید آن است. از سوی دیگر این شیره های خرمای تولید شده بسته بندی نمی شوند و از پایین ترین راندمان تولیدی برخوردار هستند. پس قیمت شیره خرما با کیفیت عالی هرچه بالاتر باشد، نشان دهنده استاندارد بودن آن است.

شیره هایی که از غلظت پایینی برخوردار هستند و بیشتر به رنگ تیره هستند، اصولا از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. اما ممکن است از هزینه مناسب تری برخوردار باشند.در صورتی که بخواهید موارد تاثیر گذار در قیمت شیره خرما را بررسی نمایید، باید بگوییم نوع بسته بندی این محصول می تواند بسیار مهم باشد. شیره خرما هایی که در بسته بندی های شیشه ای قرار دارند، معمولا از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و از این رو قیمت آنها نیز بیشتر است. پس قیمت شیره خرما با کیفیت عالی بسته به نوع بسته بندی می تواند متغیر باشد.

از سوی دیگر بسته بندی هایی که بر روی آنها علامت کیفیت و استاندارد حک شده است، نسبت به بسته هایی که به صورت محلی به فروش می رسند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. زیرا می دانیم که این محصول طبق استاندارد تولید شده و با کیفیت است. در حالی که در مورد شیره های خرمای محلی نمی توانیم چنین مطلبی را بیان نماییم.

ارزش غذایی شیره خرما برقیمت شیره خرما تاثیر دارد.با توجه به خواص بالای شیره خرما طرفداران بسیاری در بین مشتریان سراسر کشور دارید.

قیمت مناسب شیره خرما با کیفیت خوب

ارزش غذایی شیره خرما با کیفیت

ارزش غذایی شیره خرما با کیفیت تولید شیره خرما با ارزش غذایی با کیفیت در سطح جهانی به شرح زیر است:

بهترین نوع مصرف شیره خرماکه برای همه‌ی مزاج‌ها مناسب می‌باشد، این است که شیره را با سرکه بجوشانید و محصول نهایی را که «سرکه شیره» نام دارد با کاهو بخورید و نهایت لذت را از خوردن این معجون ببرید. سرکه شیره هم خاصیت سرکه (طبیعت سرد) و هم طبیعت شیره (طبیعت گرم) را دارد. شیره خرما تسکین دهنده‌ی دردهای روماتیسمی و امراض شریانی وریدی است.

اسیدیته‌ی شیره‌ی خرما در حدود مجاز 3/1 – 5/0 درصد اسیدیته بر حسب اسید استیک می‌باشد. رنگ شیره خرما باید شفاف بوده و تحت شرایط طبیعی و سالم به دست آمده باشد.میزان PH شیره‌ی خرما باید در حدود مجاز 3/4 – 5/3 باشد. میزان مواد جامد محلول در آب (بریکس) در شیره خرما باید در حدود مجاز 73-67 درصد باشد.میزان خاکستر در شیره خرما باید حداکثر 5/1 درصد باشد.

میزان قندهای احیا کننده موجود در شیره خرما باید حداقل 58 درصد باشد. میزان قند غیر احیا بر حسب ساکاروز موجود در شیره خرما باید حداکثر 4‌درصد بوده و نسبت فروکتوز به گلوکز در فرآورده باید حداقل 7/0 باشد.شیره خرما باید طعم و بوی طبیعی داشته باشد و عاری از هر گونه طعم و بوی حاصل از سوختگی، تخمیر، ترشیدگی و کپک‌زدگی باشد.

فرآورده باید فاقد بقایای گیاهی مانند برگ، ساقه، پوست میوه و همچنین فاقد هرگونه آفت زنده و مرده و یا آثار بقایای آن‌ها مانند تخم، لارو، شفیره و ذرات شن و خاک باشد. آلاینده‌های فلزی در فرآورده نباید از حد تعیین شده در حد استاندارد، تجاوز نمایند.استفاده از هر نوع مواد افزودنی به استثنای اسید سیتریک در شیره خرما غیرمجاز می‌باشد.شیره خرما در دمای 4 درجه سانتی‌گراد در مقابل شکرک زدگی باید حداقل 48 ساعت مقاومت نماید.

خواص دارویی شیره خرما با کیفیت

خواص دارویی شیره خرما با کیفیت خواص دارویی شیره خرما با کیفیت در زیر ذکر شده است:

  • درمان یبوست

فیبر موجود در خرما خاصیت ملین کنندگی دارد و فرایند دفع را راحتر می کند. کمک به سلامت دستگاه گوارش شیره با افزایش فعالیت باکتری های موجود در دستگاه گوارش فرایند هضم و میکروب زدایی سیستم گوارش را بالا می برد و برای سلامت دستگاه گوارش مفید می باشد.

  • درمان شب کوری

شیره خرما به دلیل داشتن کاروتنوئید و ویتامین A از شب کوری که با علائمی مانند خشکی چشم و افزایش خطر ابتلا به عفونت همراه می باشد را بهبود می بخشد.

  • درمان کم خونی

وجود آهن و اسید فولیک فراوان در این نوع شیره در درمان کم خونی بسیار موثر است. آهن طبیعی موجود در شیره خرما، باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود.

  • افزایش وزن

اگر وزنتان کم است و تمایل دارید وزنتان اضافه شود شیره خرما کمک زیادی میکند. این کالری بالا خرما به چاق شدنصورت هم کمک می کند.

  • تقویت پوست

شیره خرما حاوی ویتامین C و D است که برای ویژگی الاستیک پوست شما بسیار مفید بوده و پوست را صاف تر می کند.

  • تقویت و استحکام استخوانها

کلسیم و منیزیم موجود در شیره سبب تقویت و استحکام استخوانها می گردد.

  • کاهنده کلسترول خون

شیره فاقد کلسترول است که میتوان از شیرینی آن در نهایت کلسترل پایین مورد استفاده قرار داد. شیره انگور سرشار از پروتئین پروتیئن موجود در در این شیره در حفظ عظلات و ماهیچه ها کمک زیادی می کند. و کالری مورد نیاز بدن را به راحتی تامین میکند.

میزان کالری شیره خرما با کیفیت

میزان کالری شیره خرما با کیفیت

میزان کالری شیره خرما با کیفیت در زیر اشاره شده است:

  1. هر ۱۰۰ گرم شیره خرما ۲۷۰ کالری دارد.
  2. ارزش غذایی شیره خرما مقدار یک قاشق چای خوری
  3. یک قاشق غذاخوری ۱۰۰ گرم
  4. کالری ۹، ۲۸، ۲۷۰
  5. کربوهیدرات ۲ گرم ۷ گرم ۶۷ گرم
  6. پروتئین ۱ گرم
مقدار قاشق چای خوری یک قاشق غذاخوری ۱۰۰ گرم
کالری 9 گرم 28 گرم 270
کربوهیرات 2 گرم 8 گرم 67
چربی 0 گرم 0 0
پروتیین 1

میزان کالری شیره خرما با کیفیت هر ساله با توجه به استاندارد های جهانی تغییر می کند.

فروش انواع شیره خرما با کیفیت

فروش انواع شیره خرما با کیفیت امروزه به منظور عرضه انواع شیره خرما و تامین نیاز بازار، شرکت های متعددی در زمینه پخش و فروش محصولات فعالیت می کنند. این شرکت ها سعی دارند که بهترین محصول را تولید کرده و فروش شیره خرماخود را بالا ببرند.در نتیجه اغلب از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند در نتیجه انتخاب برند و شرکت تولید کننده انواع شیره خرما به طور کامل وابسته به ذائقه مشتریان این محصولات است.

به منظور رفاه حال مشتریانی که امکان حضور و مراجعه جهت خرید انواع شیره خرما به صورت فله یا بسته بندی را ندارند، امروزه سایت ها و فروشگاه های آنلاین عمده فروشی و جزئی به وجود آمده اند که سفارش مشتریان را ثبت کرده و در محل دلخواه آن ها تحویل می دهند.

لیست قیمت انواع شیره خرما خالص از طریق فروشگاه شیره خرما به طور مستقیم این محصولات اعلام می شود و نه تنها به صورت لیست فیزیکی قابل دریافت است، بلکه در سایت های فروش نیز وجود دارد.در نتیجه مشتریان می توانند پیش از خرید قیمت محصول دلخواه را استعلام گرفته و پس از آن اقدام به خرید کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما