قیمت روز شیره انجیر رسیده

شیره انجیر رسیده با قیمت های مختلفی در بازار روز به فروش می رسد. ولی اگر شما از جمله خریداران این محصولپر خاصیت و خوش طعم هستید، می توانید به مراکز و نمایندگی های معتبری که در سرتاسر کشور وجود دارد مراجعه نمایید و این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

درختان انجیر که در گوشه و کنار کشور ایران رشد و پرورش داده می شوند دارای تنوع بسیاری هستند که هر کدام مناسب برای پرورش داده شدن در آن اقلیم است و نمی توان در مناطق دیگر آن ها را پرورش داد. میوه های انجیر پرورش داده شده در مناطق مختلف نیز متفاوت بوده، به همین دلیل تنوع شیره این محصول بسیار زیاد است.

لیست قیمت روز شیره انجیر رسیده

انجیر از جمله میوه های بسیار مغذی و دارای طعم و مزه بسیار خوبی است. نام این میوه در قرآن بیان شده است و می توان این نتیجه را گرفت که به دلیل خواص بسیار زیاد این میوه بوده است. همچنین امامان معصوم نیز به استفاده از این میوه بسیار تاکید داشته اند. به صورتی که امام رضا(ع) می فرمائید که انجیر بوی بد دهان را از بین می برد و استخوان ها را محکم می کند. پس می توان گفت استفاده از این میوه باعث می گردد تا شما از بسیاری از بیماری ها در امان باشید. نام انجیر فقط در کتاب مقدس قرآن آورده نشده همچنین نام آن در کتاب دیگر مذاهب نیز مانند یهودیان آمده است. شیره انجیر رسیده بسیار خوش طعم و خوش بو است به صورتی که در فصل های دیگر سال نیز می توان از خواص آن بهره برد که در ادامه نمونه ای از خواص آن را بیان خواهیم نمود. قیمت روز این محصول با کیفیت به عوامل بسیاری بستگی دارد که عبارتند از:

  1. ظروف بسته بندی
  2. قیمت خرید مواد اولیه از باغداران
  3. هزینه های جانبی چون حمل و نقل

نمایندگی پخش شیره انجیر تازه

شیره انجیر رسیده و تازه دارای خواصی همچون میوه آن می باشد که در ادامه به بعضی از مواد درون آن اشاره خواهیم نمود. استفاده از آن برای همه گروه های سنی توصیه می گردد و شما با یک بار امتحان کردن این شیره خوشمزه علاقمند می شوید که آن را همیشه در وعده های غذایی خود استفاده کنید. نمایندگی های بسیاری در سرتاسر کشور این محصول با کیفیت را به هر مقدار که بخواهید عرضه می دارند. این شیره در صنایع غذایی هم بسیار استفاده می شود. انجیر از جمله درختانی است که در مناطق گرمسیری به خوبی رشد می کند و به بار می نشیند. مواد تشکیل دهنده آن عبارتند از:

  1. آنزیم
  2. کاروتن
  3. آمینواسید
  4. مواد معدنی
  5. چربی
  6. قند

کارخانه تولید کننده شیره انجیر مرغوب

در گذشته شیره انجیر رسیده در باغات توسط کشاورزان و زنان خانه دار تولید و به بازار عرضه می گشت اما امروزه به دلیل تقاضای بسیار بالا نمی توانند با تولیدات خود به روش سنتی پاسخگوی نیاز آن ها باشند به همین منظور این محصلات در کارخانه ها توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شوند این محصول کاملا پاستوریزه و بدون هیچ گونه ماده افزودنی می باشد. این شیره پر خاصیت به دلیل قند و کالری بسیاری که دارد برای استفاده تمام گروه های سنی  از لحاظ طب سنتی توصیه می گردد که عبارتند از:

  1. ورزشکاران
  2. زنان باردار
  3. کودکان

فروشندگان شیره انجیر ارگانیک و طبیعی

فروشندگان حرفه ای انواع مختلف شیره انجیر ارگانیک و طبیعی را با قیمت و کیفیت مناسب به بازار عرضه می نمایند. میوه انجیر دارای تنوع بسیاری است به صورتی که از انواع انجیر ها که در ادامه بیان خواهیم نمود انواع شیره انجیر مرغوب تولید می شود. این انجیر ها از لحاظ میوه به رنگ سبز، زرد، سفید، بادنجونی تقسیم بندی می شوند.

  • انجیر آدریاتیک
    میوه این انجیر سبز کم رنگ متمایل به زرد است درون این میوه همچنین قرمز رنگ می باشد. این میوه نسبت به سایر گونه های دیگر شیرینی کم تری دارد.
  • انجیر قهوه ای
    آبدار و طعم و مزه بسیار شیرین دارد.
  • انجیر کالی میرنا
    دارای میوه بزرگ و کم آب و همچنین پوست سبز و با ضخامت بسیار و گوشتی سفید رنگ می باشد.
  • انجیر کلسته
    میوه این انجیر بسیار شیرین و همچنین دارای پوست بنفش است. اندازه این میوه کوچک است.
  • تبلیغات:
  1. خوردن شیره در ماه مبارک رمضان الزامی است
  2. درمان افسردگی با خوردن پولکی!!!!
  3. نبات کمیابی که با شعله آتش تهیه می شود
  4. عمده فروشی عسل اصل باینگان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما