قیمت انواع شیره خرما طبیعی

قیمت انواع شیره خرما طبیعی به عوامل متفاوتی بستگی دارد و می‌ تواند تغییر کند که مهم ترین عامل، قیمت میوه خرما می باشد؛ بدین معنی که با افزایش قیمت خرما، طبعا قیمت شیره نیز با افزایش همراه می گردد و یا بالعکس. همچنین هزینه مواد اولیه در روند تولید شیره و هزینه جابجایی آن تا محل فروش نیز تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد. البته این موضوع هم مهم است که قیمت شیره خرما فله در مقایسه با نمونه بسته بندی شده بسیار کمتر می باشد.

قیمت انواع شیره خرما طبیعی

روش تشخیص شیره خرما طبیعی

روش تشخیص شیره خرما طبیعی روش تشخیص شیره خرما طبیعی چگونه است؟ عموما افراد به دنبال تهیه شیره هایی هستند که از نظر اصالت قابل تایید باشند. در این میان بررسی رنگ شیره خرما کمک شایانی به شناسایی نمونه های مرغوب می نماید. تیره بودن رنگ شیره خرما نشان دهنده اصل بودن آن است و روشن بودن آن، موضوع تقلبی بودن را به اثبات می رساند. طعم شیره نیز می تواند اصل بودن کالا را نشان دهد زیرا در شیره خرما خالص و ناب طعم واقعی خرما را می دهد.

شیره های خرما بسته به نوع خرمای مصرفی در روند تولید، با طعم و رنگ های متنوع قابل دسترس می باشند. نمونه های مرغوب شیره خیلی غلیظ و یا رقیق نبوده و غلظت ملایم و متوسط شبیه به عسل دارد.
همچنین صاف و شفاف بوده و در آن هیچگونه ناخالصی به چشم نمی خورد. یکی دیگر از روش های تشخیص شیره ناب و اصل، فاقد شکرک بودن است؛ در واقع شیره ای که از درجه کیفی بالا برخوردار باشد به هیچ عنوان شکرک نخواهد‌ زد.

شیرینی شیره خرما طبیعی نرمال است یعنی نه کم و نه بیش از حد می باشد از این رو گلو را نمی سوزاند؛ بلکه در هنگام خوردن، شیرینی میوه خرما به راحتی احساس می گردد. گفتنی است که پر رنگ بودن و یا غلظت بالای شیره خرما نشان دهنده کیفیت بالای محصول نیست. در صورتی که این تصور را دارید سخت در اشتباه هستید زیرا این موضوع در بسیاری از موارد نشان دهنده شیره خرما بی کیفیت و تقلبی است.

روش تهیه شیره خرما طبیعی

روش تهیه شیره خرما طبیعی برای خرید انواع شیره خرما توجه داشته باشید که این محصول دارای بسته بندی سالم، با کیفیت و استاندارد بوده و محصول علاوه بر کیفیت بالا دارای طعم و بویی بسیار دل چسب باشد. از طریق معتبر ترین روش تهیه شیره خرما طبیعی می توان نمونه اصل را با بهترین کیفیت در بسته بندی های بهداشتی و درجه یک تهیه نمود. این مرکز محصول را به صورت مستقیم با کمترین هزینه ها ارائه می دهد.

برای خرید شیره خرما باید مرکز تولید شیره خرما مطمئن و معتبر را انتخاب نمود تا بهترین محصول ارگانیک و تضمینی را با قیمت های ویژه و ارزان خریداری کنید. این مرکز کیفیت محصول و سلامت مصرف کننده را در اولویت قرار داده و با کیفیت ترین انواع شیره خرما را به خریداران ارائه می کند.

شیره خرما مرغوب محصولی است که دارای خواص بسیار زیادی می باشد و می تواند مورد توجه مردم قرار گیرد. محصولات خرما از جمله نمونه های بی رقیبی هستند که از طریق این مرکز به مردم فروخته می شوند. شرکت فروش شیره خرما به ارائه این نوع از خوراکی های مقوی به طور بسته بندی اقدام می نماید و این نمونه های غذایی را به طور مطلوبی به دست مردم می رساند.

خواص انواع شیره خرما طبیعی

خواص انواع شیره خرما طبیعی شیره خرما از جمله شیره های خوشمزه، پرخواص و طبیعی در میان دیگر عصاره ها به حساب می آید. این محصول به صورت کاملا خالص و طبیعی از انواع مختلف خرما ساخته شده و از طبع گرمی برخوردار می باشد. استفاده از این محصول مخصوصا در فصل های سرد سال با توجه به طبعی که دارد پیشنهاد می شود. این محصول از طریق دو روش سنتی و صنعتی تولید و به فروش می رسد.

گفتنی است که درون برخی از نمونه های شیره علاوه بر میوه خرما، افزودنی شیرین کننده نیز به کار گرفته می شود که این موارد درصد خلوص محصول را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. درون شیره خرما ویتامین های بسیار زیادی همانند ویتامین های گروه B، ویتامین های گروه C، آهن و… وجود دارد که این ویتامین ها بخش بزرگی از نیاز طبیعی بدن را به ویتامین های مختلف تامین می نماید؛ به همین خاطر مصرف آن برای افرادی که دچار کمبود ویتامین هستند، توصیه می شود.

برای آنهایی که کم خونی دارند، افراد مسن و همچنین مادران باردار نیز بسیار مفید و موثر است. روش های مختلفی برای استفاده از شیره خرما وجود دارد. گاها افراد این محصول را به عنوان یک وعده اصلی استفاده می کنند‌ و برخی دیگر شیره خرما را جهت تهیه شربت به کار می گیرند. به طور کلی خواص انواع شیره خرما طبیعی عبارت است از:

  • کمک به هضم غذا
  • جلوگیری از یبوست
  • تسکین درد های مفصلی
  • بهبود رماتیسم و آرتروز
  • تقویت استخوان بندی
  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت موی سر
  • موثر در شفافیت پوست
  • تقویت قوای جنسی
  • تب بر
  • رفع سرماخوردگی
  • افزایش حافظه و قدرت یادگیری
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

فروشگاه انواع شیره خرما طبیعی

فروشگاه انواع شیره خرما طبیعی یکی از نمونه های پر مصرف در بین انواع شیره جات، شیره خرما است که به صورت صنعتی و مکانیزه تولید می گردند. فروشگاه شیره خرما طبیعی که در زمینه عرضه انواع شیره خرما پاستوریزه و صنعتی فعالیت می کند، محصولات خود را در سطح وسیعی از بازار داخلی کشور و بازار های خارجی عرضه می نماید؛ زیرا شیره علاوه بر طعم مطلوبی که دارد از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است و جایگزین بسیار خوبی برای شکر در تهیه بسیاری از غذا ها و دسر ها است.

انواع شیره خرما تولید شده از جانب این تولیدکننده معتبر، از پتانسیل بسیار بالایی برای عرضه به کشور های مختلف برخوردار است و همین امر باعث شده تا هر روزه در جهت افزایش استاندارد های لازم کیفیتی و بسته بندی، برای عرضه در بازار های بین المللی اقدام کنند. توزیع عمده شیره خرما اصل هم اکنون با کیفیت های ستودنی و قیمت های ایده آل به تمام نقاط کشور صورت می پذیرد.

خرید عمده از این محصول فواید بسیار سودآوری برای خریدار نیز خواهد داشت و این محصول را با قیمت درب کارخانه دریافت خواهد نمود. چنانچه خریدار بهترین شیره خرما با تمامی ویژگی های فوق العاده کیفیتی می باشید، هم اکنون دست به کار شده و با مشاورین کاربلد این مجموعه بزرگ فروش تماس حاصل نمایید و محصولی اصل را ثبت سفارش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما