قیمت انواع شیره خرما اصفهان

شیره خرما ما یکی از مقوی ترین مواد خوراکی می باشد که دارای فواید فراوانی برای حفظ سلامت بدن می باشد زیرا در ترکیب این شیره ترکیبات معدنی با ارزشی وجود دارد همچنین باید دانست که طبع شیره خرما گرم و خشک می باشد و یک تغذیه مقوی و مغذی در زمان سرما می باشد.

قیمت انواع شیره خرما اصفهان بستگی به کیفیت شیره و روش عرضه آن و همچنین میزان تولید سالانه آن دارد اما به طور کلی قیمت مناسبی دارد.

قیمت انواع شیره خرما اصفهان

مراحل تولید شیره خرما اصفهان

مراحل تولید شیره خرما اصفهان تولید شیره خرما به دو طریق سنتی و صنعتی انجام می گیرد که برای تهیه آن ابتدا باید خرما سالم و تازه را به مقدار کافی به عنوان مواد اولیه در اختیار داشته باشیم سپس مراحل تولید آن را به شرح زیر انجام می دهیم:

ابتدا خرماها را شسته و هسته و کلاهک آنها را جدا می‌کنیم سپس آنها را درون یک دید بزرگ می ریزیم و به برابر وزن خرما نیز آب به آنها اضافه می کنیم بعد از انجام این مراحل را بر روی شعله با حرارت کم قرار می‌دهیم تا خرماها پخته شوند که در این حال بعد از نهایی شدن خرماها آنها را به خوبی هم می زنیم و مخلوط به دست آمده را از صافی عبور می دهیم تا شیره به دست آمده جدا شود.

دقت داشته باشید که بعد از به دست آمدن شیره باید دوباره آن را روی حرارت قرار دهیم تا غلیظ شود اما در زمینه این کار باید خیلی مواظب باشیم که شیره ته نگیرد چون در این صورت کیفیت آن از دست خواهد رفت بعد از انجام این مراحل آماده شدن شیره آن را در یک محیط تمیز قرار می دهیم تا سرد شود سپس آن را درون ظرف های مناسب بسته بندی می کنیم.

روش دیگر تولید شیره خرما مربوط به روش صنعتی می باشد که برای تولید خرما را به کارخانه انتقال می‌دهند که توسط دستگاه های پیشرفته و مخصوص اقدام به تولید شیره می‌کنند که باید دانست به دلیل این که تهیه شیره به این روش در محیطی بهداشتی تحت مدیریت صحیح انجام می‌گیرد بنابراین کیفیت شیره تولید شده بسیار بالا بوده و بازارپسندی آن نیز خیلی بیشتر می باشد. البته در روش صنعتی نیز تولید شیره با استفاده از خرما و آب و حرارت طی چندین مرحله پشت سر هم انجام می‌گیرد.

خواص انواع شیره خرما اصفهان

خواص انواع شیره خرما اصفهان انواع شیره خرما سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها می باشند به همین دلیل مصرف آنها دارای خواص فراوانی می باشد. این شیره طبع گرمی دارد لذا استفاده از آن برای گرم نگه داشتن بدن تغذیه بسیار عالی و سالم محسوب می‌شود همچنین شیره سرشار از انرژی می باشد و مصرف مقدار کمی از آن می‌تواند انرژی فراوانی در بدن تولید کند.

شیره خرما برای درمان گلودرد و تسکین سرفه داروی موثری می‌باشد و به راحتی می‌تواند عفونت و خلط موجود در ناحیه حلق و بینی را برطرف نماید. وجود یون آهن فراوان در این شیره موجب می‌شود که در درمان بیماری کم خونی و یا پیشگیری از مبتلا شدن به آن نقش موثری داشته باشد چرا که مصرف آن باعث تولید گلبول‌های قرمز بیشتر خون می‌شود و به این طریق کمبود خون را جبران می‌نماید.

شیره خرما کالری فراوانی دارد و استفاده آن به صورت روزانه موجب افزایش وزن و چاقی می گردد بنابراین افرادی که تمایل به اضافه وزن دارند می‌توانند از این ماده طبیعی و مقوی استفاده کنند. شیره سرشار از فیبر خوراکی می باشد بنابراین استفاده از آن بر روی دستگاه گوارش تاثیر مثبتی داشته و مانع از ایجاد مشکلات گوارشی نظیر یبوست می گردد و هضم مواد و فعالیت روده و معده را بهبود می‌بخشد.

شیره سرشار از ویتامین های گروه ب می باشد به همین دلیل مصرف آن می‌تواند به داشتن اعصابی آرام و بهبود خلق و خو و همچنین به برطرف کردن ضعف و خستگی روزمره کمک قابل ملاحظه ای کند. ویتامین آ موجود در شیره نیز برای افزایش قدرت بینایی مفید می باشد همچنین ویتامین ث موجود در آن برای افزایش ایمنی بدن در برابر عوامل بیماری‌زا مفید بوده و تا حد امکان از مبتلا شدن فرد به بیماری های عفونی پیشگیری به عمل می‌آورد.

طعم بی نظیر شیره خرما اصفهان

طعم بی نظیر شیره خرما اصفهان شیره خرما به عنوان یکی از مواد غذایی پر خاصیت افزون بر داشتن فواید زیاد دارای طعمی بی نظیر هم می باشد به گونه ای که با خوردن آن مزه خوب آن را به خوبی احساس می‌کنیم. با توجه به این که در تهیه شیره خرما از مواد افزودنی و نگهدارنده استفاده نمی‌شود بنابراین طعم آن مشابه طعم خرما می باشد.

نکته‌ای که لازم است به آن توجه شود این است که انواع شیر خرما یکسان و مشابه نمی‌باشد چرا که در تولید شیره خرما های متنوع استفاده می‌شود لذا هر شیره ای مشابه همان خرما استفاده شده می باشد. هر قدر که شیره طبق مراحل دقیق‌تر تهیه شده باشد غلظت کیفیت بیشتری خواهد داشت در نتیجه آن نیز بهتر خواهد بود و به خوبی می‌توان شیرین بودن آن را احساس کرد این در حالی است که اگر شیره بی‌کیفیت باشد قطعا طعم آن نیز مورد پسند نخواهد بود و ممکن است که آثاری از تلخی و ترشیدگی در آن احساس شود.

فروش انواع شیره خرما اصفهان

فروش انواع شیره خرما اصفهان فروش شیره خرما اصفهان در قالب بسته‌بندی هایی با وزن مشخص به طریق مستقیم و غیر مستقیم و با قیمتی عالی انجام می‌گیرد. فروشگاه شیره خرما اصفهان نیز به سبب اعتباری که در بین مشتریان خود دارد همواره با کیفیت ترین انواع شیره را در غلظت و رنگ مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان شیره به طرق مختلف قرار می‌دهد.

امروزه خرید شیره خرما با توجه به عرضه فراوان آن در طول سال برای مشتریان آن امری بسیار آسان بوده و می توانند به روش حضوری و غیرحضوری آن را در هر مقدار مورد نیازی تهیه کنند. تولید روز افزون شیره در کشور ما به روش های سنتی و صنعتی باعث شده است که عرضه آن در بازار به صورت همیشگی باشد و فروش آن بدون وقفه و کمبود انجام بگیرد.

افزایش تولید و عرضه شیره در بازار باعث می‌شود که قیمت این محصول خیلی افزایش پیدا نکند و همین عامل موجب می‌شود که مصرف کنندگان بتوانند این محصول را در کیفیت عالی همواره در طول سال با قیمتی مناسب خریداری کنند. همچنین با وجود ماندگاری خوبی که شیره دارد فروش آنها همیشه به صورت تازه و با کیفیت انجام می‌گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما