فروش شیره ی خرما ارگانیک با قیمت مناسب

خرما میوه ای خوشمزه و پر از خاصیت است که از محبوبیت بالایی به خصوص میان خانواده های کشور ایران برخوردار است .شیره ی خرما ارگانیک یکی از محصولات مفید، مقوی، سالم، شیرین و لذیذی است، که از خرما تولید می شود. شیره ی خرما ارگانیک به طور صد در صد از خرما به دست می آید و در فرایند تولید آن از هیچ ماده افزودنی دیگری استفاده نمی شود. از همین رو جایگزینی مناسب و طبیعی برای شکر در بسیاری از خوراکی ها و محصولات غذایی می باشد. برای آشنایی بیشتر با خواص و فواید این خوراکی لذیذ ادامه مطلب را مطالعه نمایید.فروش شیره ی خرما ارگانیک با قیمت مناسب

میزان منگنز موجود در شیره خرما ارگانیک

میزان منگنز موجود در شیره خرما ارگانیک از آنجایی که در تولید شیره خرما ارگانیک تنها از میوه خرما استفاده می شود، این شیره اکثر خواص خرما را با خود خواهد داشت و خوراکی سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مفید و خواص مفید برای سلامت بدن انسان خواهد بود.

از جمله مواد معدنی موجود در شیره خرما می توان به منگنز اشاره نمود. شیره خرما منبعی غنی از این ماده معدنی مفید می باشد و به طور تقریبی می توان گفت هر یک قاشق غذا خوری شیره خرما( 20 گرم) شامل 2 درصد منگنز می باشد. منگنز در دسته عناصر بسیار کمیاب می باشد که مقدار نیاز روزانه بدن به آن ها بسیار کم است و در عین حال نقشی بسیار مهم و اساسی در سلامت بدن و درستی عملکرد بدن ایفا می کند.

منگنز ماده معدنی است که به سلامت مفاصل، ساختار و متابولیسم استخوان ها کمک می کند و با رادیکال های آزاد در بدن مقابله می نماید و همچنین در فعال سازی بیش از 300 واکنش آنزیمی که روزانه در بدن رخ می دهد نقش دارد.این ماده معدنی همچنین به جذب کلسیم و عملکرد مناسب هورمون های جنسی و غده تیروئید کمک می نماید و بسیاری از تاثیرات مفید دیگر که در اینجا به برخی از آن ها اشاره نمودیم و می توانیم این ماده معدنی مفید را به وفور در شیره خرما خالص و ارگانیک بیابیم.

منظور از سرکه شیره چیست؟

منظور از سرکه شیره چیست؟ وقتی نام سرکه شیره را می شنویم، چیزی که به ذهنمان می رسد مایعی ترش مانند سرکه انگور یا سرکه سیب موجود در بازار است. در صورتی که منظور از سرکه شیره نوعی سکنجبین است که از ترکیب سرکه و شیره خرما تولید می شود.

به طور کلی هر شربت سکنجبینی که از ترکیب سرکه و شیره حاصل شود به نام سرکه شیره شناخته می شود.سرکه شیره خرما خوراکی خوشمزه، مقوی و بی نظیر است و دارای رنگی گرم و تیره بوده و طعم فوق العاده میوه خرما و خواص آن را با خود به همراه دارد. و چون شامل سرکه و خرما می باشد هم گرمای خرما و هم سردی سرکه را شامل می شود.

سرکه شیره از جوشاندن سرکه و شیره با هم بدست می آید و می توانیم در پخت غذا و به عنوان سس در تهیه سالاد از آن استفاده نماییم و یا در ایام تعطیلات نوروز آن را به همراه کاهو میل نماییم. این نوشیدنی علاوه بر طعم و کاربردهای بسیار خود در آشپزی، سرشار از خواص و فواید مفید بر سلامتی انسان بوده و از همین رو از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

بازار خرید شیره ی خرما ارگانیک در اراک

بازار خرید شیره ی خرما ارگانیک در اراک فروش شیره خرما ارگانیک در این مجموعه بدون واسطه و به طور مستقیم از سمت تولید کننده انجام می گیرد. محصولات عرضه شده همه از قیمت مناسبی برخوردار هستند و از همین رو مشتری محصولی مرغوب و با کیفیت را با قیمتی مطلوب خریداری می نماید و خریدی رضایت بخش را تجربه خواهد نمود.

سفارش و خرید شیره خرما از این مرکز از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت و از طریق شماره ها و آدرس های موجود با مشاوران و مسئولان فروش در تماس باشید و ضمن کسب آگاهی درباره محصولات و نحوه ارسال آن ها ، سفارش خود را ثبت نمایید و آن را در بسته بندی های کاملا استاندارد در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما