فروش شیره خرما جهرم به قیمت تولید

شیره خرما جهرم نمونه ای از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات شیره خرما است. مرغوبیت و کیفیت شیره خرما جهرم باعث محبوبیت آن در میان مردم شده است. فروش شیره خرما جهرم به قیمت تولید به صورت عمده و جزئی و با بهترین کیفیت به مردم عرضه می شود. شیره خرما بسیار پر خاصیت و به صورت بهداشتی و سنتی تولید می شود.

فروش شیره خرما جهرم به قیمت تولید

مصرف شیره خرما برای بدنسازان چیست؟

مصرف شیره خرما برای بدنسازان چیست؟ شیره خرما به دلیل این که یکی از بهترین و پر خاصیت ترین مواد غذایی است، برای بدن و بخصوص رشد عضلانی بسیار مفید می باشد. شیره خرما به این خاطر که انرژی زا می باشد برای مواقعی که بدن به انرژی زیادی نیاز دارد، بسیار مغذی و مفید می باشد.

شیره خرما خالص دارای ویتامین ها و مواد معدنی و مغذی مانند فسفر و آهن است، که برای کم خونی، درد های رماتیسم، سرطان شکم و سلول های عصبی بسیار مفید می باشد. همچنین مصرف شیره خرما در ماه رمضان و دوره های ریکاوری از بیماری مفید است.

متخصصان ورزشی و پزشکی به ورزشکاران بدنسازی مصرف شیره خرما را بسیار توصیه میکنند. شیره خرما حاوی پتاسیم نیز می باشد و به هنگام ورزش پتاسیم بدن کاهش می یابد که باعث گرفتگی عضلات و ضعف بدن می شود، که به همین خاطر مصرف شیره خرما در هنگام ورزش پیشنهاد می شود. شیره خرما چون یک ماده شیرین کننده و انرژی زا می باشد، برای وزنه زدن نیز بسیار مناسب است.

شیره خرما یک ملین عالی است

شیره خرما یک ملین عالی است شیره خرما دارای خواص و ویژگی های زیاد و منحصر به فردی است و شامل موارد زیر می شود:

  • فیبر موجود در شیره خرما به آن خاصیت ملین می دهد که برای درمان یبوست و همچنین برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید است.
  • شیره خرما همچنین در فرآیند یادگیری کودکان و دانش آموزان و دانشجویان مفید می باشد.
  • شیره خرما فرآیند زایمان را نیز راحت تر می کند.
  • این محصول حاوی ویتامین A نیز می باشد که در درمان شب کوری و تقویت بینایی بسیار موثر است.
  • کسانی که قصد افزایش وزن را دارند می توانند از شیره خرما استفاده کنند، زیرا این خوراکی کالری زیادی دارد و باعث افزایش وزن و چاقی صورت می شود.
  • همچنین شیره خرما حاوی ویتامین های C و D که بسیار برای پوست مفید است و باعث درخشانی و صاف شدن پوست می شود و ضد پیری است.
  • شیره خرما همچنین برای رشد و تقویت مو و استحکام استخوان ها موثر می باشد.

مصرف شیره خرما به دلیل داشتن مواد قندی، به بیماران دیابتی خیلی توصیه نمی شود. مصرف هم زمان شیره خرما و ارده به دلیل طبع گرم توصیه نمی شود چون نتیجه آن جوش زدن در صورت و بدن می باشد.

توزیع کننده شیره خرما 100% خالص در جهرم

توزیع کننده شیره خرما 100% خالص در جهرم شیره خرما هم به صورت سنتی و هم به صورت صنعتی تولید می شود. تولید شیره خرما 100% خالص به صورت سنتی و با رعایت استاندارد ها و نکات بهداشتی در جهرم می باشد و بسیار طرفدار نیز دارد.

شیره خرما در داخل کارخانه ها نیز به صورت صنعتی تولید می شوند و به صورت عمده و جزئی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به خریدار ها و مراکز فروش عرضه و توزیع می شود. توزیع شیره خرما در جهرم به سراسر کشور انجام می شود و به راحتی میتوان این خوراکی مقوی را تهیه کرد.

این خوراکی را علاوه بر اینکه می توان از فروشگاه ها و مراکز توزیع و پخش کننده تهیه کرد همچین به صورت اینترنتی هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی نیز می توان تهیه کرد که باعث صرفه جویی در زمان و امکان ارسال به محل نظر می باشد.

شیره خرما پس از تولید در بسته بندی های پلاستیکی و حلبی عرضه می شود و در یخچال و محیط خشک می توان نگهداری کرد و به هیچ عنوان در فریزر نگهداری نشود زیرا یخ زدن شیره خرما بافت آن را تغییر می دهد و ممکن باعث شود خاصیت خود را از دست دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما