فروشگاه عرضه شیره خرما فله ای 100% خالص

شیره خرما یکی از خوراکی های بسیار پر خاصیت و خوشمزه است که تمام خواص میوه خرما را در خود جای داده است. این محصول هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی وارد بازار فروش می شود و مشتریان طبق سلیقه خود هر کدام از محصولات را که نیاز داشته باشند تهیه می کنند. فروشگاه عرضه شیره خرما فله ای صد در صد خالص یکی از عرضه‌ کنندگان عالی شیره خرما تازه و با کیفیت است که آن را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروشگاه عرضه شیره خرما فله ای 100% خالص

مزایای شیره خرما برای تقویت دندان ها

مزایای شیره خرما برای تقویت دندان ها تولید شیره خرما به دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود. روش سنتی عمدتا توسط خود افراد در منزل انجام شده و به شیره خانگی نیز شهرت دارد. روش صنعتی نیز در کارخانجات تولید کننده این محصول انجام می شود.

در هر دو صورت، چه روش خانگی و چه روش صنعتی اگر پروسه تولید به درستی و بدون اشکال پیش برود خواص و مزایای این محصول برای بدن حفظ شده و افراد با مصرف آن ها از مزایای بیشمار آن بهره مند می شوند.

از جمله مزایای این محصول می توان مزیت فوق‌ العاده آن برای تقویت دندان‌ها را نام برد. میوه خرما و به طبع شیره ای که از آن به دست می‌آید سرشار از کلسیم است. این کلسیم برای تقویت استخوان های بدن و همچنین تقویت دندان ها بسیار موثر عمل می‌ کند.

قبل از مصرف این محصول حتما این نکته را مد نظر داشته باشید، که اگرچه خرما و شیره به دست آمده از آن سرشار از کلسیم هستند و می‌ توانند برای دندان های شما یک منبع عالی کلسیم به شمار آمده و استحکام و سلامت آن ها را تقویت کنند، اما اگر پس از مصرف این محصول مسواک نزنید می‌ تواند نتیجه کاملا برعکس بر روی دندان‌ های شما داشته باشد.

میزان کلسیم موجود در شیره خرما تازه

میزان کلسیم موجود در شیره خرما تازه مقدار کلسیم موجود در این محصول بسیار عالی و در سطح بالا است. به این صورت که به خانم های باردار و افراد سالخورده مصرف این محصول توصیه فراوانی می شود. هر چقدر که شیره خریداری شده توسط شما تازه تر باشد میزان کلسیم در آن نیز بیشتر خواهد بود.

نه تنها کلسیم بلکه تمام مواد مفیدی که در این شیره وجود دارند در صورتی که مدت زمان کمی از تولید آن گذشته باشد، به مقدار فراوان تری در آن یافت می شوند. اما هرچقدر که شیره رو به کهنگی بگذارد و از زمان تولید آن بیشتر بگذرد قطعا کلسیم و مواد مفید دیگری که در آن وجود دارند نیز کاهش پیدا می‌ کنند.

به همین دلیل نیز به خانم های باردار توصیه به مصرف نوع تازه این محصول می‌شود. خانم های باردار بسیار زیاد در معرض پوکی استخوان قرار دارند، چرا که کلسیم موجود در استخوان‌ های آن ها تجزیه شده و به جنین داخل شکمشان منتقل می شود تا استخوان های جنین شکل بگیرد. بنابراین هر چقدر که این خانم ها از این محصول استفاده کنند امکان پوکی استخوان در آن ها کمتر خواهد بود.

تولید کنندگان عمده شیره خرما فله ای درجه یک

تولید کنندگان عمده شیره خرما فله ای درجه یک تولید کنندگان عمده شیره خرما خالص و فله که نوع درجه یک و عالی آن را به بازار عرضه می کنند کم نیستند، اما در این بین سودجویانی نیز وجود دارند که برای دریافت سود بیشتر این محصول را به صورت رقیق شده به بازار فروش ارائه می کنند. نوع رقیق آن از نوع درجه یک نیست و مواد مفید و مغذی موجود در آن نیز کمتر هستند.

ما نیز به عنوان یکی از توزیع‌ کنندگان این محصول؛ شیره خرمای فله و درجه یک را به صورت غیر حضوری در معرض فروش برای مشتریان عزیز قرار داده ایم. محصول ارائه شده توسط ما با کیفیتی تضمینی و قیمتی عالی برای شما عزیزان ارائه شده است. لذا شما می توانید با اطمینان خاطر بسیار بالا نسبت به کیفیت و قیمت؛ محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید و آن را مهمان سفره‌ های خود کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما