عمده فروشی شیره خرما 100 گرمی باکیفیت

یکی از محصولات در بین تمام محصولات پر طرفدار ما شیره خرما 100 گرمی است که در وزن کم برای تست می باشد و دارای بالاترین کیفیت می باشد.

فروش عمده و بی واسطه شیره خرما باکیفیت باعث می شود که قیمت ها بسیار پایین باشد چرا که دست واسطه ها قطع شده است و این هزینه فقط شامل هزینه کیفیت کالا می باشد نه سود واسطه گر ها به همین خاطر با خرید شیره خرما به طور مستقیم این اطمینان را خواهید داشت که بهترین محصولات را با کمترین قیمت خواهید داشت.

عمده فروشی شیره خرما 100 گرمی باکیفیت

فواید شیره خرما برای حفظ سلامت ماهیچه ها

فواید شیره خرما برای حفظ سلامت ماهیچه ها شیره خرما ارگانیک دارای فیبر بالا مواد و ویتامین های بسیار زیاد و مورد نیاز بدن انسان است که وجود هر کدام ازاین مواد فواید متعدد و خاصی را به شیره خرما می دهد.

به عنوان مثال در زیر به تعدادی از فواید شیره خرما خواهیم پرداخت و شما را با خواص بی نظیر و شگفت انگیز شیره خرما آشنا خواهیم کرد.

شیره خرما دارای فیبر فراوان است که این ویژگی باعث می شود برای سیستم گوارش انسان بسیار مفید و عالی باشد و درمان یبوست بسیار کاربردی و مفید است.

لازم به ذکر است شیره خرما برای ریزش مو و سلامت مو ها بسیار مفید و کاربردی است چرا که در آن مقدار بسیار زیادی از انواع ویتامین های خانواده ب وجود دارد.

می دانیم که خانواده ویتامین ب نیز علاوه بر سلامت مو ها برای تعادل اعصاب، رفع خستگی و ضعف مفید می باشد. منیزیم و فسفر موجود در شیره خرما سلول های عصبی را تقویت و سر زنده نگه می دارد.

شیره خرما دارای ویتامین آ و کاراتونوئید است که برای سلامت چشم مفید است و از شب کوری جلوگیری می کند و برای افزایش قدرت بینایی خیلی مفید است. هم چنین خطر ابتلا به عفونت چشم را کاهش می دهد.

وجود آهن و منیزیم و اسید فولیک فراوان در شیره خرما باعث می شود که شیره خرما ماده ای مفید برای درمان کم خونی و فقر آهن باشد. به همین خاطر فولات موجود در شیره برای راحتی دوران بارداری و هم چنین زایمان بسیار عالی و مفید است.

لازم به ذکر است آهن موجود در آن باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود. از طرفی شیره خرما به دلیل داشتن کلسیم و منیزیم موجود در آن سبب تقویت و استحکام استخوان ها می شود.

شیره خرما خاصیت ضد التهابی دارد بنابر این برای افرادی که دچار آرترزو و التهاب مفاصل هستند مفید می باشد و درد های التهابی و درد های روماتیسمی را تسکین می دهد و مفید است.

شیره خرما کاهنده کلسترول خون است چرا که شیره خرما چربی کمی دارد و فاقد کلسترول می باشد بنابراین با مصرف کنترل شده آن می توانید از مزایا شیرین کنندگی آن بهره برده و درنهایت کلسترول خود را نیز کنترل کنید.

با توجه به تمامی نکات بالا که فقط خلاصه ای از ویژگی ها و خواص بی نهایت شیره خرما است پی می بریم که شیره خرما یک ماده غذایی عالی و مفید است که می تواند بهترین گزینه در برنامه و سبد غذایی ما باشد

بنابر این طرفداران بسیار زیادی در همه جای دنیا خواهد داشت.

عوامل موثر بر قیمت شیره خرما 100 گرمی

عوامل موثر بر قیمت شیره خرما 100 گرمی عوامل متعددی بر قیمت شیره خرما اثر دارد که می توان به کیفیت خرمای اولیه و خط تولید اشاره کرد. که می توان به شیره خرما سنتی و صنعتی اشاره کرد.

هم چنین به نحوه بسته بندی و کیفیت آن بستگی دارد. و البته هزینه حمل و نقل هم در قیمت پایانی تاثیر گذار است.

پخش کلی شیره خرما 100 گرمی در بازار

پخش کلی شیره خرما 100 گرمی در بازار پخش شیره خرما صد گرمی در بازار مصرف مشتریان به عهده ماست و این کار را بدون هیچ واسطه ای انجام خواهیم داد تا قیمت شیره خرما به دست مشتری رسیده بسیار مناسب و پایین باشد.

اما باید شما مشتریان عزیز بدانید این قیمت مناسب اصلا به معنای کیفیت پایین نیست و فقط به دلیل حذف واسطه ها و دلال های بازار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما