عرضه شیره خرما صادراتی 5 کیلویی

شیره خرما صادراتی در ایران از مرغوب ترین نوع خرماهای مناطق گرمسیر، تولید می شود. کشور ایران در تولید شیره خرما رتبه سوم را در میان تمام رقبا به خود اختصاص داده است. شیره خرما در کشورهای دیگر مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. شیره خرما به دلیل داشتن شیرینی دلچسب در کنار صبحانه و برای شیرین کردن کیک ها و پخت انواع شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد. شیره خرمای مرغوب می تواند بهترین جایگزین برای قند باشد. شیره خرما دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. قند موجود در شیره های خرما معمولا 25 دصد کمتر از قند عسل می باشد و یک جایگزین گیاهی سالم به جای عسل است. مردم بعد از یکبار استفاده از شیره خرما به آن علاقه مند می شوند و آن را در برنامه غذایی خود می گنجانند.

عرضه شیره خرما صادراتی 5 کیلویی

ویژگی شیره خرما کیلویی اصل چیست؟

ویژگی شیره خرما کیلویی اصل چیست؟ شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که ویژگی شیره خرما کیلویی اصل چیست و در چه جاهایی از آن استفاده می شود؟ شیره خرما ویژگی های زیادی دارد که به آن محبوبیت زیادی در بین مردم دنیا بخشیده است. یکی از بارز ترین ویژگی های شیره خرما این است که دارای قند بسیار پایین می باشد و برای نوزادان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و فواید زیادی را برای کودک به همراه دارد.

برای خرید شیره خرمای مرغوب و اصل باید به رنگ آن توجه شود. هر چه رنگ شیره خرما تیره تر باشد متوجه می شویم که از مرغوبیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این یکی دیگر از روش های تشخیص اصل بودن شیره خرما، غلظت آن است. شیره اصل نه باید خیلی رقیق و نه خیلی غلیظ باشد. اگر مدت طولانی از شیره خرما اصل استفاده نشود به سرعت ته نشین می کند و به هیچ عنوان شکرک نمی زنند.

خواص بی نظیر شیره خرما باعث شده است تا همه مردم در هر سن و سالی به آن علاقه مند شوند. گنجاندن شیره خرما در رژیم غذایی بانوانی که دچار دردهای قاعدگی هستند، نقش مهمی در تسکین دردهای این دوره دارد و مصرف آن باعث افزایش خون رسانی در بدن می شود و به جذب آهن کمک بسیار زیادی می کند.

خواص مصرف شیره خرما به همراه شیر

خواص مصرف شیره خرما به همراه شیر شیر و محصولات لبنی منابع خوبی از پروتئین با کیفیت بالا هستند و مصرف آن ها ذخیره چربی بدن را کاهش می دهد. حال اگر در کنار شیر از شیره خرما استفاده شود با خواص معجزه آسایی رو به رو خواهیم شد. مصرف شیر و شیره خرما همراه با هم باعث فعال شدن سلول های عصبی مغز می شود همچنین این ترکیب دلچسب باعث می شود تا سموم موجود در کبد دفع شود و نارحتی های گوارشی بهبود یابد.

بسیاری از افراد که به سلامتی خود اهمییت می دهند رژیم غذایی مناسبی را انتخاب می کنند. یکی از بهترین رژیم های غذایی مصرف شیره خرما به همراه شیر است. استفاده از این ترکیب جادویی تاثیر شگفت انگیزی در سلامت بدن دارد. شیر منبع کلسیم است. شیر حاوی یک هورمون مقابله با گرسنگی می باشد و باعث می شود انرژی زیادی داشته باشید. این رژیم غذایی سرشار از مواد معدنی است و در تقویت استخوان ها بسیار موثر است.

خرید مستقیم شیره خرما صادراتی از کارخانه

خرید مستقیم شیره خرما صادراتی از کارخانه عرضه شیره خرما در ایران به طرق مختلف انجام می شود. بعضی اوقات خریدار می خواهد به صورت مستقیم شیره خرما را از درب کارخانه تهیه نماید. اغلب کسانی که به خرید شیره خرما از کارخانه اقدام می کنند تاجرانی هستند که این محصول را به کشورهای همسایه صادر می کنند و سود خوبی را از صادرات شیره خرما به دست می آورند. زیرا قیمت شیره خرما در کارخانه بسیار مناسب تر می باشد و حاشیه سود تاجران را بالا می برد.

افراد دیگری نیز هستند که شیره خرما را از عمده فروشان تهیه می نمایند و تخفیف های خوبی را از عمده فروشان شیره خرما دریافت می کنند. این افراد معمولا شیره خرما را برای استفاده روزانه خود تهیه می نمایند و میزان خرید آن ها پایین است؛ این افراد نمی توانند برای خرید مستقیما به کارخانه های تولید شیره خرما مراجعه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما