عرضه شیره خرما سنتی با قیمت عمده

شیره خرما محصولی است که از طریق بیرون کشیدن عصاره و شهد دانه های تر و تازه خرما حاصل می شود و محصولی بسیار سالم و مقوی می باشد، از این رو نرخ این محصول در بازار های مصرف کمی گران است.

شرکت های عرضه کننده شیره خرما سنتی، این محصول را به صورت عمده از تولید کننده های آن خریداری می کنند و سپس با قیمت مقرون به صرفه ای به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

عرضه شیره خرما سنتی با قیمت عمده

میزان آهن موجود در 100 گرم شیره خرما

میزان آهن موجود در 100 گرم شیره خرما شیره خرما به علت تولید شدن از میوه خرما، تمامی خواص و ویتامین های موجود در آن را در داخل خود دارد، یکی از اصلی ترین ترکیبات این محصول، وجود آهن و فولیک اسید می باشد، که این ماده درصد قابل توجهی از شیره خرما را به خود اختصاص داده است.

بر اساس تحقیقاتی که بر روی ترکیبات و املاح این محصول انجام شده است و با توجه به همه مواد تشکیل دهنده خرما، این نتیجه بدست آمده است که در هر 100 گرم شیره خرما خالص و طبیعی، به اندازه پنج الی ده درصد آهن و فولیک اسید وجود دارد، که به خوبی می تواند تمام نیاز های بدن ما به این ماده را تامین نماید.

همانطور که می دانید، آهن ماده اصلی موثر در خون سازی، بهبود جریان خون و اکسیژن رسانی به تمام بافت های بدن است و وجود آن از ابتلا به امراضی چون کم خونی ناشی از فقر آهن، سردرد، سرگیجه و بیحالی جلوگیری می کند.

پس همه کسانی که به این عارضه مبتلا هستند، می توانند برای درمان سریع و تضمینی خود، به جای مصرف کردن قرص های شیمیایی که هزاران عوارض جانبی دارند، از شیره طبیعی خرما که صد در صد بی خطر و پرفایده است، در وعده های روزانه خود استفاده کنند.

این محصول علاوه بر تامین کردن آهن و انرژی مورد نیاز بدن، باعث درخشان شدن چهره، رفع زردگی پوست و تیرگی اطراف چشم نیز می شود، در نتیجه به زیبایی و جذابیت شما می افزاید.

خواص خوردن شیر برنج با شیره خرما سنتی

خواص خوردن شیر برنج با شیره خرما سنتی شیر برنج یکی از دسر ها و غذا های سنتی ما ایرانیان است، که در طبخ آن از چند ماده غذایی مانند شیر، برنج و شکر سفید استفاده می شود. اما امروزه توصیه می شود که به جای شکر از شیره خرما طبیعی استفاده کنید.

  • یکی از دلایل این امر نیز بی ضرر بودن شیرینی و قند موجود در داخل این ماده غذایی می باشد، که مصرف آن را برای تمام افراد از جمله سالمندان و بیماران دیابتی بی خطر می کند و دیگر این اشخاص محدودیتی برای صرف آن ندارند.
  • درضمن، شیر گاو و برنج سفید هر دو از نظر طب سنتی دارای طبع سرد و خشک هستند و مصرف بیش از حد آن ها، موجب سردی مزاج می شود، پس استفاده کردن از شیره خرما که طبع گرم و تری دارد، به متعادل شدن طبایع این ماده غذایی کمک می کند و تمام آثار سوء آن را برطرف می نماید.

ارائه کننده شیره خرما سنتی 3 کیلویی

ارائه کننده شیره خرما سنتی 3 کیلویی شرکت های ارائه کننده شیره خرما سنتی، آن را به شکل های مختلفی در بازار های مصرف عرضه می نمایند، که شامل عرضه شیره خرما گرمی یا کیلویی می باشد و افراد می توانند با توجه به میزان مصرف و توانایی مالی خود، اقدام به خرید این محصول در حجم مورد نیاز خود کنند.

پس مصرف کننده ها می توانند این محصول را در بسته بندی های مختلف اعم از 3 کیلویی هم خریداری کنند و برای این کار هم روش های مختلفی وجود دارد، که بهترین راه حل ممکن به کار گیری بستر فضای مجازی و درگاه های آنلاین خرید و فروش می باشد.

شما همراهان گرامی نیز این امکان را دارید که شیره خرما کیلویی را به واسطه همین وب سایت و به صورت غیر حضوری و از راه دور سفارش داده و تهیه نمایید. همکاران ما نیز به محض دریافت کردن سفارشات شما، آن را توسط پست برایتان ارسال می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما