صادر کننده شیره خرما 300 گرمی ارگانیک

در حال حاضر شیره خرما یکی از فرآورده های مهم غذایی است که از خرما طبیعی و خالص تهیه می شود که اغلب به دو روش سنتی و صنعتی در کشور تولید و روانه بازار می گردد که صادر کننده شیره خرما 300 گرمی ارگانیک توانسته این محصول را جهت نیاز بازارهای داخلی و خارجی با بهترین شکل ممکن و نیز با کیفیت مرغوب تر و قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه به اکثر کشورهای دنیا ارسال نماید که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

صادر کننده شیره خرما 300 گرمی ارگانیک

بهترین ظرف برای نگهداری شیره خرما ارگانیک

بهترین ظرف برای نگهداری شیره خرما ارگانیک

شیره خرما یکی از محصولات مرغوب صادراتی محسوب می شود که با توجه به کیفیت بالایی که دارد باید در بسته بندی های مناسب برای صادرات آماده شود که از جمله این بسته بندی ها ظروف شیشه ای، و پلاستیکی محکم و درب دار هستند که در نگهداری این محصول از اهمیت زیادی برای سلامت بدن انسان برخوردار بوده و نیز کشورهای زیادی را مجذوب خود کرده است.

ضمنا شیره خرما یکی از مغذی ترین و نیز مقوی ترین مواد غذایی است که با توجه به خواص منحصر به فرد و خواص آنتی اکسیدانی فراوان و نیز سرشار بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی فراوان از قبیل: کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن، فیبر، منگنز، روی، مس و غیره میباشد که دارای ارزش غذایی ودرمانی زیادی است.

بنابراین از خواص درمانی شیره خرما در طب سنتی استفاده های زیادی می شود و نیز منبعی غنی از انرژی و کالری است که به درمان انواع بیماری ها بخصوص کم خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت حافظه، فشار خون، ناراحتی های گوارشی، قلبی، پوستی، یبوست، تقویت سیستم عصبی بدن و غیره کمک شایانی می نماید که امروزه مورد توجه و استقبال گرم افراد قرار گرفته است.

طریقه استفاده از شیره خرما برای چاقی صورت

طریقه استفاده از شیره خرما برای چاقی صورت

استفاده از شیره خرما برای چاقی صورت به دلیل خواص بی نظیر و طبیعت گرمی که دارد به صورت روزانه می تواند بسیار موثر و مفید باشد زیرا دارای انرژی و کالری فراوان است.

لازم به یادآوری است که شیره خرما ارگانیک از میوه خرما سالم و طبیعی با کیفیت مرغوب بدست می آید که امروزه با تنوع قیمت و بسته بندی های شکیل و زیبا دارای نشان سیب سلامت جهانی توانسته در زمره بهترین محصولات صادراتی کشور قرار گیرد و نیز در رونق اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت باشد.

ناگفته نماند که شیره خرما ارگانیک و صادراتی در انواع برندهای متفاوت و نیز بسته بندی های متنوع غذایی مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا بهداشتی با کیفیت عالی روانه بازار می گردند که اغلب به صورت بسته بندی شده، کیلویی و گرمی در بازار به فروش می رسند که به طور یقین نوع فله ای و گرمی ارزان تر و مقرون به صرفه تر نسبت به نوع بسته بندی آن است زیرا هزینه های بسته بندی بسیار گران می باشد.

عمده فروشان شیره خرما 300 گرمی طبیعی

فروش شیره خرما گرمی طبیعی در کشورمان به شیوه های متعددی انجام می شود که یکی از این روش ها عرضه مستقیم و عمده محصول می باشد که با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازارهای جهانی صادر می شود که سالانه در حجم و تعداد سفارشات بالا از سوی متقاضیان خارجی سبب شده بر تولیدات انبوه آن افزوده و نیز از قیمت آن کاسته و همچنین از سود و فروش زیادی برخوردار باشد که این به نفع اقتصاد کشور خواهد بود.

امروزه عوامل مهمی همچون: کیفیت، ارگانیک بودن، استاندارد بودن و نیز بسته بندی محصول شیره خرما صادراتی از اهمیت اقتصادی زیادی برای کشور برخوردار بوده زیرا دارای متقاضیان زیادی از سراسر دنیا می باشد که باعث شده بر افزایش تولیدات انبوه آن افزوده شود.

بنابراین فروش شیره خرما به روش عمده از طریق نمایندگی های عمده فروش به خاطر کوتاه شدن دست واسطه ها از عرضه مستقیم محصول بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما