صادرات انواع شیره خرما فله

شیره خرما فله یکی از فراورده های میوه خرما بسیار ارزشمند با ارزش غذایی بالا است که در ایران و جهان علاقمندان زیادی دارد. این محصول بیشتر در مناطق آب و هوایی گرم سیر تولید می شود. هم به صورت سنتی توسط مردم محلی تهیه می شود و هم در کارگاه ها و کارخانه های به صورت مکانیزه تهیه و بسته بندی می شود .

استان های جنوبی ایران به علت داشتن شرایط اقلیمی مناسب برای به عمل آوردن میوه خرما سالانه خرمای فراوانی را تولید می کنند. که علاوه بر مصرف و صادرات آن به صورت میوه مقدار زیادی نیز به صورت خمیر خرما و شیره خرما توسط کارگاه ها و کارخانه ها تولید می شود که صادرات بسیار زیادی دارد.

صادرات انواع شیره خرما فله

خصوصیات انواع شیره خرما فله

خصوصیات انواع شیره خرما فله شیره خرمای فله ای طرفداران زیادی دارد چون بیشتر مردم بر این باور هستند که اگر محصولی را به صورت فله ای خریداری کنند ارگانیک تر است و کارگاه ها و کارخانه ها از مواد غیر ارگانیک و شیمیایی استفاده می کنند . اما این فقط یک تصور نادرست است . کارخانه هایی هستند که کاملا بهداشتی و با مواد اولیه مرغوب و درجه یک شیره خرمای با کیفیت تولید می کنند و به رضایت و سلامت مشتریان خود اهمیت می دهند. شیره خرمای مرغوب غلیظ و شفاف است و بوی تند و زننده ای ندارد. به غلظت عسل است و طعم خرما را در آن می توان به خوبی حس کرد. شیره خرمای ارگانیک به خوبی طعم خرما را به انسان منتقل می کند.

در سالهای اخیر مردم برای سلامتی خود اهمیت بیشتری قائل می شوند و به همین جهت بیشتر به مصرف شیرینی جات و تقویت کننده های ارگانیک و طبیعی روی آورده اند به همین جهت مصرف انواع شیره ها که ساکاروز کمتری به نسبت شکر دارند بالاتر رفته و مشتریان بیشتری پیدا کرده است.

برخی فکر می کنند شیره هایی که در طول زمان شکرک می زنند نا مرغوب هستند و یا ارزش غذایی پایین تری دارند در صورتی که شکرک زدم شیره ها و عسل دراثر تغییر دما اتفاق می افتد و هیچ ربطی به عدم مرغوبیت و ارگانیک بودنشان ندارد. و این یک باور غلطی است که در بین مردم رواج پیدا کرده است.

میزان استقبال شیره خرما فله

میزان استقبال شیره خرما فله ارزش غذایی و میزان انرژی بخشی این محصول برای هیچ کس پوشیده نیست و تمام مردم می دانند که مصرف شیره خرما می تواند جایگزین بسیاری از داروهای شیمیایی باشد و حتی می‌توان با مصرف آن برخی از بیماری ها را هم درمان کرد. بیماری هایی مثل سوء تغذیه و کم خونی و حتی بیماری های روحی و روانی مثل افسردگی با مصرف شیره خرما بهبود پیدا می کنند . برخی از شیرین های محلی و یا نان های محلی با شیره خرما درست می شوند. افراد زیادی هستند که برای درست کردن حلوا به جای شکر که برای بدن به شدت مضر است از شیره خرما استفاده می کنند . بسیار از مردم آن را به عنوان صبحانه به همراه خامه یا روغن حیوانی مصرف می کنند .طبع شیره خرما گرم است و تقویت کننده بسیار ارزشمندی برای بدن افرادی که بنیه جسمی شان تحلیل رفته است مثل افراد سال خورده یا زنان باردار و تازه زایمان کرده و همچنین کودکان ضعیف و کم توان. تسکین دهنده بسیار عالی برای درد های دوره قاعدگی زنان است.با خوردن شربت شیره خرما هم خونریزی کمتری خواهند داشت و از درد جسمی شان کاسته می شود.

روش تهیه شیره خرما فله

روش تهیه شیره خرما فله شیره خرما یکی از انواع شیره هاست که در ایران تهیه می شود طرفداران بسیار زیادی دارد به خصوص در سال های اخیر که سلامتی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.در واقع می توان گفت تهیه شیره خرما فوت و فن های خود را دارد که در اثر تجربه بدست می آید. به طور کلی با سه روش شیره خرما تهیه می شود.

۱_ خرما را داخل یک دیگ بزرگ ریخته و با کمی آب روی حرارت می گذارند تا به خوبی بجوشد و بعد از چند ساعت که پخته شد و به غلظت عسل رسید از روی اجاق برداشته و پس از سرد شدن داخل ظرف می ریزند.

۲_ خرما ها را در یک حوضچه بزرگ سیمانی ریخته و جسم سنگینی روی آن می گذارند تا کم کم شیره آن خارج شود و با یک لوله در ته حوضچه شیره خارچ می شود.

۳_ خرما را داخل سبد حصیری می ریزند و در جایی آویزان می کنند تا شیره آن خارج شود. مشتریانی که به طور مداوم از شیره خرمای با کیفیت و ارگانیک استفاده می کنند می دانند که کدام یک از این روش ها شیره های مرغوب تری را به دست می آورد.

اما همه اینها شیوه های سنتی و محلی است .در کارخانه های و کارگاه ها با استفاده از دستگاه های مخصوص این محصول را بصورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست را تولید می کنند و با بسته بندی های شکیل به بازار عرضه می کنند.

فروش انواع شیره خرما فله

فروش انواع شیره خرما فله فروش شیره خرما در نه تنها در شهرهای جنوبی بلکه در تمام شهر های کشور به صورت فله ای و بسته بندی وجود دارد و علاقه مندان به این محصول را به خود جذب می کند. مشتریان برای خرید شیره خرما مثل گذشته ها نیاز نیست حتما به جنوب کشور سفر کنند و در آنجا خرید خود را انجام دهند.چرا که در تمام شهر های کشور نمایندگی هایی برای عرضه وجود دارند که کاملا قابل اعتماد هستند.

امروز علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیازهای داخلی کشور صادرات شیره خرما را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم و به دنبال ارتقاء جایگاه خود در سطح منطقه و چه در سطح جهان هستیم و سعی داریم از اعتبار و نام محصولات ایرانی در خارج از مرزها دفاع کنیم. به دلیل وجود محصولات بی کیفیت در بازار توصیه ما به شما این است که این محصول را از افراد و یا مراکز قابل اعتماد تهیه کنید تا دچار خسارت و ضرر و زیان نشوید.

خرید حضوری می تواند مشتریان را متحمل هزینه های فراوان از جمله هزینه رفت و آمد و اتلاف وقت و همچنین دچار شدن به خطر احتمالی و حوادث می کند. بنابر این می توان با خرید آنلاین از سایت معتبر با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان محصول مورد نظر خود را خریداری و در درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما