شرکت پخش شیره انجیر طبیعی

شرکت پخش شیره انجیر طبیعی با ارائه محصولی با کیفیت و ارزان قیمت توانسته مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گیرد. و افراد زیادی به دنبال خرید عمده این محصول می باشند. شیره انجیر به دلیل داشتن خواص درمانی زیاد به یک خوراکی محبوب در بین مصرف کنندگان تبدیل شده است که سلامت بدن را تضمین کرده و به درمان بسیاری از امراض نیز کمک می کند، این عصاره خوشمزه در اکثر فروشگاههای بزرگ سراسر کشور با نازلترین قیمت به فروش رسیده و از بازار فروش پر رونقی برخوردار می باشد.

شرکت پخش شیره انجیر طبیعی

با روش تهیه شیره انجیر آشنا شوید

با روش تهیه شیره انجیر آشنا شوید شیره انجیر به شیوه سنتی و صنعتی تولید می شود و برای تهیه شیره انجیر از انجیر خشک و تازه استفاده می شود. تولید این محصول به صورت صنعتی بدون دخالت انسان با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود و تولید سنتی آن در بسیاری از روستا ها و شهر ها صورت می گیرد.
ابتدا انجیر ها را در داخل ظرف های بزرگ می ریزند و آنها را شسته و بعد از خشک شدن آنها، و سپس بعد از له کردن آنها اقدام به پختن آن می کنند. و سپس آنها را در داخل دیگی بریزید و یک و نیم برابر آن را آب بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا به خوبی بپزد، و سپس اجاق گاز را خاموش کنید و اجازه دارید تا خنک شود و بعد خنک شدن اقدام به صاف کردن آن کنید. بعد از آن دوباره آن را روی اجاق گاز قرار دهید و مواظب باشید تا ته نگیرد و کاملا غلیظ شود و زمانی که غلیظ شد و حالت کش دار پیدا نمود، آماده بسته بندی می شود.
قابل ذکر است برای تهیه شیره انجیر به صورت سنتی از انجیرهای درشت و تازه استفاده کنید. نوع انجیر‌ها بهتر است آبدارتر باشد. در زمان پخت بهتر است آنقدر مایع را بجوشانید تا خوب غلیظ شود تا کپک نزند و بتوانید به مدتی طولانی‌تر آن را نگهداری کنید.

بهترین روش خرید انواع شیره انجیر طبیعی

بهترین روش خرید انواع  شیره انجیر طبیعی بهترین روش خرید شیره انجیر خشک به صورت مستقیم و اینترنتی می باشد. به صورت کلی دو روش برای خرید این محصول وجود دارد. روش اول این است که به بازار فروش این محصول در مراکز تولید کننده آن به طور حضوری مراجعه کرده و خرید آن را انجام داد و روش دوم این است که از منزل و یا محیط کار با استفاده از فروشگاههای آنلاین اینترنتی با بررسی جزئیات و ویژگی های شیره انجیر به خرید آن اقدام کرد.

قیمت خرید و فروش شیره انجیر کوهی باکیفیت و درجه یک بر اساس نوسانات بازار فروش عمده این محصول متغیر بوده و عوامل زیادی بر قیمت آن تاثیر گذار می باشند. یکی از مهم ترین عواملی که نقش اساسی در تعیین قیمت شیره انجیر دارد قیمت خود میوه انجیر است که هر چقدر قیمت میوه انجیر ارزان باشد مطمئنا قیمت شیره انجیر نیز مناسب خواهد بود و بالعکس. البته این موضوع را نیز باید در نظر داشت که کیفیت شیره و نوع بسته بندی آن نیز یکی دیگر از فاکتور های اصلی تعیین کننده قیمت آن خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما