شرکت عرضه شیره انجیر کوهی

شیره انجیر کوهی دارای خواص بسیار زیادی می باشد. این ماده شیرین به عنوان مکمل غذایی استفاده می شود. در طب سنتی شیره انجیر کوهی گرم و تر محسوب می شود. خوردن شیره انجیر کوهی به دلیل خواص زیادی که دارد بسیار توصیه می شود. شرکت عرضه شیره انجیر کوهی، انواع شیره انجیر کوهی را در بسته بندی های متنوع که حاوی تاریخ تولید و تاریخ انقضا می باشد به مصرف کنندگان عرضه می کنند. 

شرکت عرضه شیره انجیر کوهی

طرز تهیه شیره انجیر

طرز تهیه شیره انجیر شیره انجیر کوهی مانند سایر شیره ها به دو صورت سنتی و صنعتی و یا مکانیزه تهیه و تولید می شود. در تهیه شیره انجیر کوهی به صورت سنتی، ابتدا همه انجیرهای کوهی را داخل ظرف بزرگی می ریزند و سپس می شویند. سپس انجیر کوهی شسته شده را به صورت ساده، یا با له کردن آن در دیگ های بلند می ریزند. سپس یک و نیم برابر آن آب ریخته می شود و انجیر های کوهی بر روی حرارت ملایم پخته می شود  زمانی که مواد مغذی انجیر کوهی در آن حل شد. حرارت را خاموش کرده و اجازه می دهند تا خنک شود. بعد از خنک شدن، انجیر های کوهی را درون صافی می ریزند و آرام آرام صاف می کنند مواد صاف شده را دوباره روی حرارت قرار می دهند تا غلیظ شده و حالت کشدار پیدا کند. حالا شیره آماده است.

روش دیگر تهیه شیره انجیر کوهی به صورت صنعتی یا مکانیزه است. در این روش ابتدا انجیر ها را جدا سازی می کنند یعنی انجیر های لک دار و فاسد را جدا می کنند. سپس با دستگاه های مخصوص انجیر های کوهی شسته می شود. سپس در دستگاه برش قرار می گیرند و برش می خورند. انجیرهای کوهی برش خورده وارد مخازن می شوند و به اندازه یک و نیم برابر وزن آن بر روی آن ها آب می ریزند. بعد از دو ساعت از صافی عبور داده می شوند. حالا شیره انجیر کوهی با کیفیت  بالا آماده است. 

چگونگی تهیه انواع شیره انجیر کوهی

چگونگی تهیه انواع شیره انجیر کوهی همان طور که گفتیم شیره انجیر کوهی به روش سنتی و صنعتی قابل انجام است. در این دو روش شیره انجیر طبیعی با نهایت دقت و رعایت کامل بهداشت تولید می شود.

برای تهیه شیره انجیر کوهی می توان به فروشگاه های عرضه این محصول مراجعه کرد تا یک شیره انجیر ارگانیک و با کیفیت که طعم دلپذیر و خوبی دارد تهیه کرد. هم چنین این فروشگاه ها شیره انجیر کوهی را با قیمتی خیلی ارزان می فروشند.مشتری با خرید از این فروشگاه ها می تواند به کیفیت و قیمت شیره انجیر کوهی اعتماد کامل داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما