شرکت صادرات شیره خرما 100 گرمی

صادرات شیره خرما به المان در بازار امروز از رونق خیلی خوبی برخوردار است. استقبال فراوان مردم آلمان از شیره های خرما تولید شده در ایران، می تواند مهر تایید محکمی بر کیفیت فوق العاده مطلوب این شیره های خرما باشد. علاوه بر آلمان، شیره های خرما تولید شده در ایران به سایر کشور های جهان نیز صادر می شوند و علی الخصوص در کشور های حاشیه خلیج فارس از این محصول استقبال فراوانی به عمل می آید. شرکت های خریدار انواع شیره خرما در دنیا می توانند به روش های مختلف برای تهیه این کالا اقدام نمایند. بهترین راه مراجعه به شرکت های قدرتمند و خرید از ایشان می باشد. در این روش همانطور که می دانید، صرفه جویی فراوانی در وقت و هزینه و انرژی انجام می شود.خریداران باید توجه داشته باشند که یک فروشگاه معتبر را برای خریدخود انتخاب کنند.شیره خرما 100 گرمی به کشورهای بسیاری صادر می شود.شرکت های خارجی با خرید شیره خرما ۱۰۰ گرمی رونق به بازار جهانی داده است.

شرکت صادرات شیره خرما 100 گرمی

توضیحات مختصری درباره شیره خرما 100 گرمی

توضیحات مختصری درباره شیره خرما 100 گرمی شیرخُرما غذایی است که در کشورهایی مانند پاکستان و هند در پایان ماه رمضان به عنوان غذای مخصوص روز عید فطر تهیه می شود. نام این خوراک یا دسر، فارسی است و ترکیب اصلی آن شیر چرخ نکرده، رشته فرنگی، شکر، خرمای خشک و برخی خشکبار است.مسلمانان پاکستان و هند (به‌ویژه در شهر حیدرآباد) و برخی کشورهای عربی این غذا را در صبح روز عید فطر به‌عنوان نخستین خوراک بعد از ماه رمضان صرف می‌کنند و در سراسر روز نیز با همین غذا از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند شیره خرما از انواع محصولات شیرین مزه ای است که به دلیل داشتن خواص متعدد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.خرما منبع مواد معدنی و ویتامین‌های گروه ب است که انرژی بدن را افزایش می‌دهد و به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند.شیر خرما یک نوشیدنی مفید برای همه است به جز افرادی که به شیر حساسیت دارند و بهتر است مصرف نکنند.

مراحل تهیه شیر خرما به شرح زیر است:

ابتدا هسته‌ و پوست خرما را جدا کنید. خرمای آماده شده را همراه شیر به کمک مخلوط‌کن هم ‌بزنید و اجازه دهید که نیم ساعت بماند. به این ترتیب خرما کاملا نرم می‌شود و شیر شیرین‌تر و لذیذتر خواهد شد. بعد از آن‌که شیر کامل با خرما حل شد، وانیل آماده شده را به آن اضافه و با هم میکس کنید. هنگامی که شیر خرما آماده شد، آن را در لیوان بریزید و اگر تمایل دارید، در هر لیوان 2 عدد خرما به آن اضافه کنید تا جلوه بهتری پیدا کند. شیر خرما را بنوشید، اگر نیاز به شیرینی داشت، می‌توانید عسل به آن اضافه کنید.آهن طبیعی موجود در شیره خرما، باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود و در نتیجه خطر بروز کم خونی را کاهش می دهد.

نمونه های مختلف شیره خرما 100 گرمی

نمونه های مختلف شیره خرما 100 گرمی شرکت عرضه شیره خرما ۱۰۰ گرمی با شناسایی بازار مناسب این محصول آن را در شهر های مختلف کشور توزیع می نماید که بسیار مورد استقبال خریداران عمده در این شهر ها می باشد. فروشندگان عمده شیره خرما ۱۰۰ گرمی این محصول را با بهترین کیفیت و به صورت بهداشتی به فروش می رسانند که خریداران می توانند با توجه به شرایطی که دارند با انتخاب به صرفه ترین روش خرید این محصول از خریدی با کیفیت با مناسب ترین قیمت بهره مند گردند. انواع شیره خرما ۱۰۰ گرمی دارای بهترین کیفیت می باشد که توسط برترین تولید کنندگان تولید و به بازار این محصول عرضه می شود و خریداران عمده می توانند با انجام بررسی های لازم این محصول را در کمترین هزینه خریداری نمایند.

تولید شیره خرما نمونه های مختلف ۱۰۰ گرمی را برای مشتریان تولید می کنند.نمونه های شیره خرما به روش های حضوری و مجازی توسط فروشنده شیره خرما ۱۰۰ گرمی به فروش می رسد

خواص متعدد شیره خرما 100 گرمی

خواص متعدد شیره خرما 100 گرمی شیره خرما ۱۰۰ گرمی فواید زیر را دارا است.

  • شیره خرما برای سلامت دستگاه گوارش مفید بوده، باعث افزایش فعالیت باکتری های موجود در دستگاه گوارش میشود.
  • شیره خرما همانند میوه آن سرشار از ویتامین های گروه ب بوده، برای تعادل اعصاب، رفع خستگی و ضعف مفید بوده، همچنین منیزیم و فسفر موجود در آن سبب تقویت و سر زنده نگهداشتن سلول های عصبی می شود.
  • شیره خرما یک ماده غذایی بسیار عالی برای بالا بردن قوای جنسی است. مصرف شیره خرما به دلیل مواد مغذی فراوانی که دارد به بالا بردن و افزایش استقامت جنسی در بدن کمک می کند.
  • شیره خرما جایگزین مناسبی برای مواد شیرین کننده تصفیه شده است. از طرفی این ماده ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.
  • آهن طبیعی موجود در شیره خرما، باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود و در نتیجه خطر بروز کم خونی را کاهش می دهد.
  • علاوه بر آهن، سرشار از پتاسیم و منگنز است.
  • مصرف آن هنگام صبح با صبحانه یا شیر ولرم، باعث فعال شدن سلول های عصبی می شود.
  • شیره این میوه، تسکین دهنده دردهای روماتیسمی است.
  • شیره خرما به راحتی هضم می شود و انرژی زاست.
  • ناراحتی های گوارشی را برطرف می کند و باعث ایجاد کلنی های باکتری های مفید در روده ها می شود.
  • فیبر موجود در آن مانع از یبوست می شود.
  • تقویت کننده قلب است.
  • غنی از کلسیم است بنابراین برای تقویت استخوان مفید است.
  • برای تقویت بینایی مفید است.
  • شیره خرما سموم را از کبد دفع می کند.

فروشنده انواع شیره خرما 100 گرمی

فروشنده انواع شیره خرما 100 گرمی عرضه کنندگان انواع شیره خرما می توانند به روش های مختلف برای عرضه این محصولات اقدام نمایند. بهترین راه فروش اینترنتی آن می باشد. در این روش همانطور که می دانید، صرفه جویی فراوانی در وقت و هزینه و انرژی انجام می شود.خریداران باید توجه داشته باشند که یک فروشگاه معتبر را برای خریدخود انتخاب کنند تا بتوانند بهترین شیره خرما را خریداری نمایند. این مجموعه یکی از عرضه کنندگان معتبر انواع شیره های خرما در حجم های مختلف است و کیفیت های متنوعی را برای محصولات در نظر گرفته است. فروشنده عمده شیره خرما در حجم های 100 گرمی تا 10 کیلوگرمی از طریق این مجموعه نیز امکان پذیر است. با مراجعه به شرکت شیره خرمامی‌توانید حجم های عمده و تک این ماده غذایی را انتخاب کرده و خریداری کنید.خرید شیره خرما توسط نمایندگی ها در انواع مختلف خریداری می شود و به روش های زنجیره ای،روش اینترنتی و در نمایندگی ها به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما