شرکت تولید شیره خرما یزد

شیره خرما یک ماده بسیار پرانرژی است که می تواند در رژیم غذایی شما قرارد بگیرد و بسیاری از مواد غذایی وآنتی اکسیدان بالایی را دارا هستند برای همین شیره خرما ارزش اضافه کردن آن به رژیم غذایی را دارد زیرا آنها مغذی و خوشمزه هستند که به همین سبب شرکت تولید شیره خرما یزد سال هاست که این محصول را با کیفیت بسیار زیاد تولید و روانه بازار می‌ کند.

شرکت تولید شیره خرما یزد

شناخت انواع شیره خرما یزد

شناخت انواع شیره خرما یزد

شیره خرما یزد انواع گوناگونی دارد که باعث انتخاب راحتر خریداران عزیز شده است همچنین برای شناخت انواع شیره خرما یزد باید گفت که این محصول با توجه به اقسام مختلف خرما های موجود، تولید می‌شود که خرما‌ها از نظر اندازه، نوع، رنگ، آب، سطح قند، شکل‌ ها و اندازه‌ ها متفاوت هستند که به نوع خاک، آب، هوا و رطوبت در کاشت آن‌ها بستگی دارد و می توان گفت از لحاظ ارزش غذایی همه‌ی آنها برابر هستند و در بیشتر موارد فقط طعم آنها باهم متفاوت است.

یکی از خرما های معروف و پرمصرف یزد، خرمای کبکاک می‌باشد که خرما کبکاب از پرمصرف‌ترین و خوشمزه‌ترین خرماهای مرطوب نه تنها در ایران بلکه در جهان است که شیره بسیار فراوانی دارد و در چند سال گذشته قادر به جلب توجه بازارهای جهانی بوده است.
نوع دیگر خرمایی که بسیار بین مردم محبوب است، خرمای مضافتی است که در مکان ها و مجالس مختلفی مثل عروسی ها، ماه رمضان و… مصرف می شود که بسیار خوش طعم و خوشمزه است و همچنین از این نوع خرما در تهیه انواع شیرینی‌ها، کیک‌های مختلف و در تهیه‌ی شیره خرما مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این خرما اغلب در بم کشت می‌شود ولی تنها تولید کننده این نوع خرماها بم نیست بلکه برخی دیگر از استان‌ها نیز این نوع خرما را تولید می‌کنند و از ویژگی های بارز و آشکار این نوع خرما این است که پوست آن نازک است و گوشت فراوانی دارد و همچنین نرم و شیرین است که همین خصوصیت‌ها باعث شده تا از آن در مصارف مختلفی چه در کارخانه‌ها و چه در مراسم ها و در منازل استفاده شود.

ما شیره خرما را با توجه به ذائقه های متفاوت مردم ، نیاز آنها و بر اساس سال‌ ها تجربه و تلاش و پشتکار برای تهیه‌ی انواع شیره خرما، بهترین نوع خرما را انتخاب کرده و پس از بررسی های گوناگون تولید شیره خرما را سر می گیریم و آن را وارد سیستم غذایی می‌کنیم به همین دلیل شرکت شیره خرما یزد می‌تواند رضایت طیف گسترده‌ای از مردم را با توجه به علایق آنها را فراهم آورد.

روش تشخیص شیره خرما یزد

روش تشخیص شیره خرما یزد

با توجه به چند نکته مهم می توانید تا حدودی روش شناسایی شیره خرما یزد را برای شما آسان کند و می‌توانید آن را فرا بگیرید که ازجلمه این نکته‌ها می توان به رنگ شیره اشاره کرد که رنگ آن باید نه خیلی تیره یا سیاه باشد(که ممکن است براثر سوختن آن باشد) و نه باید خیلی شفاف (که ممکن است تقلبی باشد) باشد.
نکته دیگر غلظت آن می‌باشد که غلظت آن نیز نباید بیش از حد باشد و همچنین اگر خیلی رقیق بود نیز این شیره کیفیت مناسبی ندارد این را نیز به یاد داشته باشید که این نکته بطور کلی اشتباه است که اگر شیره خرما بسیار غلیظ باشد پس اصل است و کیفیتی بالایی دارد.

دیگر روش این است که باید بررسی کنید که شیره شکرک بسته است یا خیر، اگر شکرک بسته بود به احتمال زیاد شیره خرما یزد نیست و کیفیتی مناسب ندارد زیرا که شیره خرما یزد بسیار باکیفیت است.
توجه به بوی شیره خرما نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا که بوی آن نباید تند و زننده باشد که می تواند نشانه ای از فاسد بود آن باشد و در مقابل بوی آن باید مطلوب باشد و این نکته هم لازم به ذکر است که اگر شیره خرمایی ته نشین شد بدانید که آن شیره کیفیت پایینی دارد.

شیره خرما یزد از لحاظ شیرین بودن بسیار مناسب است به دلیل اینکه از خرمای بسیار شیرین و باب طبع مردم تهیه می‌شود که می‌توانید با مصرف آن از طعم لذید آن لذت ببرید و این را نیز در خاطر داشته باشید که بجز شیرین بودن باید طعم مناسبی داشته باشد.

کیفیت مناسب شیره خرما یزد

کیفیت مناسب شیره خرما یزد

همانطور که شما می‌دانید یزد یکی از قطب های اصلی تولید خرما و شیره خرما در ایران می‌باشد که شیره خرما تولید شده در یزد از کیفیت بسیار زیادی برخودار است که باعث شده افراد زیادی در ایران به آن علاقه‌مند شوند و آن را در زنجیره غذایی خود قرار دهند.

خرما که ماده اصلی تولید شیره خرما می‌باشد باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتوان از آن شیره با کیفیتی تولید نمود و آن را به مصرف رساند. ما در تهیه شیره خرما، از خرما های مرغوب و با کیفیتی استفاده می‌کنیم و در نگهداری آن توجه بسیاری می کنیم تا خرماها آلوده نشوند تا شیره خرما کیفیت بالایی داشته باشد و خدای ناکرده سلامتی مصرف کنندگان به خطر نیفتد.

شیره خرما تولیدی ما دارای ارزش غذایی بالا و مغذی است که می‌توانید آن را به شکل های مختلف استفاده کنید اگر به فکر سلامتی خود خانواده خود هستید حتما باید به کیفیت شیره خرما توجه لازم و کافی را داشته باشید و آن را از مکان هایی تهیه کنید که بهداشت کافی را رعایت کنند و کیفیت محصول برای آنها مهم باشد زیرا اگر به این مسائل توجه نکنید، ممکن است ماده نامرغوبی که استفاده می کنید باعث صدمه زدن به سلامتی شما شود.

کیفیت مناسب شیره خرما یزد باعث شده که بسیاری از هموطنان از محصولات ما استفاده کنند و رضایت کاملی داشته باشند و ما نیز کیفیفت بالای محصول خود را تضیمن می‌کنیم.

فروش انواع شیره خرما یزد

فروش انواع شیره خرما یزد نیاز های مردم برای ما بسیار اهمیت دارد که به همین دلیل ما تمام تلاش خود را بکارگرفته‌ایم که فروش شیره خرما با کیفیت مناسب را در برنامه طولانی مدت شرکت خود قرار دهیم و ناگفته نماند که انواع و اقسام شیره های خرما را در ابعاد متفاوت و مختلف تولید می‌کنیم.

فروش شیره خرما و بخصوص فروش شیره خرما یزد بطور گسترده، نمونه ای از فعالیت‌های ما است و عزیزانی که مایل به فراهم کردن و تهیه‌ی این محصول مفید هستند می‌ توانند با ما ارتباط بگیرند و علاوه بر آن می توانند قبل از خرید با ما مشورت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما