شرکت تولید شیره خرما سنتی

بم یکی از شهر های واقع در کرمان است که سالانه بیشترین میزان تولید شیره خرما سنتی را داشته است. شهرستان بم به دلیل بیشترین میزان تولید خرمای مضافتی باعث شده است تا بسیاری از تاجران و خریداران خرما این نمونه از خرما را به نام خرمای بم بشناسند. خرما مضافتی درجه یک بم از ارقام صادراتی کشور ایران است که سالانه کشور هایی همچون روسیه، آلمان، ترکیه و قطر میزان بالایی از این محصول را از تاجران ایرانی بصورت مستقیم و غیر مستقیم خریداری می نمایند.

شرکت تولید شیره خرما سنتی

شیره خرما سنتی چه مشخصاتی دارد؟

شیره خرما سنتی چه مشخصاتی دارد؟ همانطور که میدانید محصول خرما یکی از محصولات طبیعی پر فروش در خاور میانه است. مراکز های بسیاری هستند که در ایران در زمینه پخش و فروش خرما فعال هستند که تعدادی از آنها به صورت اینترنتی فعالیت میکنند. مراکز فروش و عرضه اینترنتی خرما، از مزیت هایی برخوردار هستند که یکی از مهمترین مزیت های آن می توان به قیمت بسیار مناسب و بدون واسطه آن اشاره داشت.

از عامل های مهم و تاثیر گذار در افزایش قیمت خرما برای خریداران واسطه ها میباشند. واسطه های خرما به دلیل خواهان بودن حاشیه سودی برای خود، باعث میشوند تا تاجران این محصول را با قیمت بیشتری از دست واسطه خریداری نمایند. حذف واسطه و فروش مستقیم خرما از باغات و نخلستان این شرکت تولید و عرضه کننده خرما، در زمینه پخش محصولات بصورت بدون واسطه و مستقیم میباشد. به این شکل که از تمامی ارقام خرما با قیمتی بسیار عالی مستقیم از نخلستان ها برای مشتریان ارسال میکند.

در ایران مراکز بسیاری در زمینه پخش عمده خرمای مضافتی بم فعالیت دارند، اما این شرکت سعی دارد تا برای خریداران و تاجران داخلی و خارجی که قصد خرید خرمای مضافتی درجه یک شهرستان بم را دارند محصولی با قیمت مناسب تامین سازد.

روش تهیه شیره خرما سنتی

روش تهیه شیره خرما سنتی این سایت یکی از شرکت شیره خرما انواع خرمای جنوب است که به صورت اینترنتی تمامی محصولات خود را عرضه میکند. فروش اینترنتی خرما مزیت های فراوانی برای خریداران در سراسر کشور دارد که در ادامه تمامی مزایای خرید و فروش اینترنتی بیان شده است.

خرید خرما مضافتی بم مخصوص صادرات بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه صورت می گیرد. فروش خرما مضافتی با قیمت عمده در وزن های مختلف امکان پذیر می باشد. کافی است نوع و میزان سفارش خود را اعلام نمایید. تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و بررسی بازار هدف شما، بهترین خرما مضافتی را خریداری نمایید.

ارسال محصول با کمترین هزینه هزینه های حمل و نقل و ارسال مرسولات یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان و خریداران عمده محسوب میشود. در این شرکت با ایجاد امکان ارسال محصولات از طریق راه های مختلف در کمترین زمان و با کمترین هزینه برای مشتریان به صرفه تر شده است. محصولات پیش از ارسال برای مشتریان در بسته بندی های مناسب قرار گرفته تا کاملا سالم به آنها تحویل گردد. همچنین امکان ارسال به شهر ها و استان مختلف از جمله تهران، تبریز، اصفهان و دیگر مناطق امکان پذیر میباشد.

نحوه بارگیری عمده خرما در این مرکز معمولا از طریق ماشین های باربری و کانتیر ها جهت ارسال به داخل و خارج از کشور استفاده میشود. یکی از مهمترین قابلیت هایی که در این سایت وجود دارد ارسال با هزینه کم و کیفیت بالا است تا خریداران با اطمینان از کیفیت محصول را دریافت نمایند.

برای خرید خرما مضافتی لازم است به رنگ آن و میزان شیره خرما توجه نمایید. اگر قصد خرید خرما مضافتی برای فروش بازار داخل را دارید معمولا وزن های سنگین و خرمای گوشتی را انتخاب نمایید. خرما مضافتی صادراتی معمولا سبک وزن تر است و به دلیل شیره کمتر از ماندگاری بالاتری برخوردار می باشد. قیمت خرما مضافتی با توجه به میزان عرضه و تقاضا در زمان فروش نوسان خواهد داشت. معمولا با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان قیمت خرما مضافتی قدری دچار تغییرات می گردد.

زمان نگهداری شیره خرما سنتی

زمان نگهداری شیره خرما سنتی پخش عمده خرما به سراسر کشور به صورت مستقیم از باغ با قیمت فروش مناسب. پخش خرما عمده چرا در این سایت با قیمت به صرفه صورت میگیرد. پخش عمده خرما از جنوب کشور. پخش عمده ای خرما در این مرکز عمده فروش چگونه انجام می شود؟ خرما از ارقام های پر فروش در داخل و خارج از کشور می باشد. این محصول در تولید کننده شیره خرما با قیمت های متفاوتی عرضه میشود، چرا در سایت بازار محصولات طبیعی خرما با قیمت به صرفه تری به مشتریان ارائه میگردد.

درخت خرما که اکثر با نام منحصر به فرد آن (نخل) شناخته شده است دارای انواع و نژاد های مختلفی می باشد، نخل درختی سازگار با آب و هوای گرم است به همین دلیل کشت آن در جنوب کشور صورت میگیرد. درخت نخل از درخت های خاص در طبیعت بوده و مقاومت آن در برابر شرایط آب و هوای بالا است. از نژاد های خرما یا درخت آن به ارقامی همچون شاهانی، زاهدی،خاصویی، پیاروم و مجول میتوان اشاره نمود.

خرما مضافتی بر اساس منطقه تولید از کیفیت و انواع مختلفی برخوردار است. خرما مضافتی را از منطقه بم، ریگان، جیرفت، کهنوج و بلوچستان (سراوان) می توان برداشت نمود. خرما مضافتی در بم به دلیل وجود آب و هوای مناسب برای رشد نخل از رنگ مشکی براق و کیفیت بالاتری برخوردار است. رطب مضافتی بم در بازار معروف و پرطرفدار است.

فروش جدیدترین شیره خرما سنتی

فروش جدیدترین شیره خرما سنتی خرما از میوه های صادراتی کشور می باشد که سالانه میزان بسیاری خرما از نخلستان ها جنوب کشور به واسطه تاجران به خارج از کشور صادر میگردد. تاجران و فعالان در زمینه صادرات خرما میتوانند این محصول را با کیفیت مناسب صادرات از این سایت با قیمتی به صرفه اقتصادی خریداری نمایند.

خرما مضافتی منطقه جیرفت و سراوان به نسبت منطقه بم دارای ظاهری بورتر می باشند. اما خرما مضافتی این مناطق معمولا برای صادرات به کشورهای ترکیه، پاکستان و افغانستان گزینه مناسبی هستند.

فروش شیره خرما عمده مستقیم از مناطق تولید کننده عمده خرما صورت میگیرد. میدانید قیمت خرید خرما عمده در این مرکز چرا ارزانتر است؟ خرید عمده خرما به صورت اینترنتی چه تاثیری بر قیمت آن میگذارد؟ خرید و فروش خرما به صورت بسته بندی ارسال به داخل و خارج از کشور. خرما از دسته محصولاتی است که در مناطق جنوبی کشور برداشت می شود، این محصول دارای نژاد ها و نمونه های مختلفی است که هر کدام از نظر ظاهر و سایز و اندکی رنگ با هم متفاوت هستند.

برای خرید شیره خرما مضافتی صادراتی در تناژ بالا و با قیمت عمده می توانید در ابتدای فصل برداشت اقدام نمایید. در این زمان معمولا به دلیل پیش فروش محصول باغ ها می توان خرما را با قیمت مناسب تر و بدون واسطه از کشاورز خریداری نمود. با ورود خرما به سردخانه ها، خرید و فروش خرما مضافتی معمولا در تمام فصول سال امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما