شرکت تولید شیره خرما ایران

در حال حاضر شرکت تولید شیره خرما ایران با استفاده از انواع خرما مرغوب در برخی نقاط کشور مانند: استان فارس، اصفهان، تبریز، همدان، خراسان و دیگر استان ها توانسته یکی از بهترین و مغذی ترین فرآورده غذایی خرما که شیره نام دارد را با بالاترین سطح کیفیت تولید و نیز با نازل ترین قیمت و همچنین متنوع ترین بسته بندی به طور کاملا استاندارد، بهداشتی و ارگانیک روانه بازارهای جهانی نماید.

شرکت تولید شیره خرما ایران

خواص انواع شیره خرما ایران

خواص انواع شیره خرما ایران

انواع شیره خرما دارای خواص و فواید زیادی برای سلامت بدن می باشد که از خواص منحصر به فرد آن می توان به خواص آنتی اکسیدانی و نیز منبعی غنی از نواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی فراوان نظیر: کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی، مس، فیبر، آهن، فسفر و غیره اشاره نمود که هر کدام از این عناصر به گونه ای خاص در سلامت بدن بسیار تأثیر گذار بوده که علاوه بر ارزش غذایی از ارزش درمانی زیادی برخوردار است که دارای طرفداران زیادی می باشد.

انواع شیره خرما از انواع مختلف خرما با ارقام گوناگون تولید می شوند که بسته به نوع خرما از طعم و مزه و شکل و رنگ ظاهری خاصی برخوردار بوده که بسته به ذائقه و سلیقه افراد متفاوت است.

شیره خرما به دلیل طبیعت گرمی که دارد می توان به عنوان میان وعده در صبحانه و عصرانه مورد استفاده قرار داد که در طب سنتی بسیار پرکاربرد و پرخاصیت است و توانسته به درمان انواع بیماری ها مانند:

  • دردهای روماتیسمی
  • کمک کردن به هضم سریع غذا
  • رفع ناراحتی های گوارشی
  • تقویت قلب
  • کنترل فشار خون
  • رفع کم خونی
  • ناراحتی های پوستی
  • رفع خستگی و ناراحتی های عصبی و دیگر درمان ها کمک شایانی نماید که امروزه مشتریان زیادی را متوجه خود ساخته است.

ضمنا شیره خرما دارای کالری و ارزش غذایی فراوان می باشد که به تقویت حافظه کودکان و حتی سالمندان کمک بسیاری می کند و باعث می شود از اهمیت زیادی در حفظ یادگیری و قوه تخیل کودکان برخوردار باشد.

مراحل تولید شیره خرما ایران

مراحل تولید شیره خرما ایران

شیره خرما یکی از انواع فرآورده های غذایی مهم و ارگانیک در ایران محسوب می شود که مراحل تولید شیره خرما در ایران به دو روش سنتی و صنعتی امکان پذیر است. روش صنعتی توسط کارخانه تولیدی معتبر دارای مجوزهای لازم و پروانه بهداشتی زیر نظر سازمان غذا و دارو مطابق با استانداردهای روز دنیا و نیز استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن و نیز استفاده مواد اولیه ارگانیک و خالص که خرما می باشد و همچنین بهره مندی از نیروی انسانی و نیروی متخصص با سابقه و تجربه بالا در این زمینه از رونق تولیدی زیادی برخوردار است که به طور حتم روش تولید شیره خرما به روش صنعتی بهتر و مرغوب تر خواهد بود که افراد ترجیح می دهند از این نوع شیره خریداری و استفاده نمایند.

اما تولید شیره خرما به روش سنتی بدین صورت است که ابتدا خرماها را شسته آن را در دیگ های بزرگی قرار می دهند و نیز به میزان وزن خرما به آن آب اضافه می کنند بعد از این مرحله مخلوط آب و خرما را حرارت داده تا شیره خرما در آب حل شود سپس شیره خرما را آن قدر حرارت می هند تا به غلظت خود برسد و آماه بسته بندی شود که پس از سرد شدن آن را در ظرف های مخصوص در بسته قرار می هند تا از ورود هوا، حشرات و نیز از کپک زدگی، ترش شدن و خراب و فاسد شدن محصول جلوگیری به عمل آید.

موارد مصرف شیره خرما ایران

موارد مصرف شیره خرما ایران

شیره خرما با توجه به خواص زیادی که دارد از اهمیت زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد که از موارد مصرف شیره خرما اغلب به صورت شربت یا نوشیدنی سرد از آن استفاده می شود که می تواند نیاز بدن را تأمین نماید زیرا دارای انرژی و کالری زیادی است که ضعف و سستی بدن و نیز به طور کلی سیستم ایمنی بدن را تقویت می بخشد.

شایان ذکر است از دیگر موارد مصرف شیره خرما می توان به استفاده آن در تولید انواع کیک و شیرینی، کلوچه، بستنی، دسر و غیره اشاره نمود که برای سلامت بدن بسیار مفید و مقوی است و باعث شده متقاضیان زیادی را به خود جذب نماید.

امروزه خرید شیره خرما را می توان از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور انجام داد که یکی از آسان ترین، ارزان ترین و نیز سریع ترین راه کارهای خرید محصول به روش مراجعه به وب سایت اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری است که خرید به این روش بسیار ارزان بوده و باعث می شود محصول با کیفیت هر چه بهتر به طور رایگان و بدون هیچ گونه هزینه جانبی در اختیار مشتری قرار گیرد و همچنین علاوه بر صرفه جویی در اتلاف وقت مشتری در انرژی و اقتصاد کشور صرفه جویی می شود که مشتریان اغلب از این روش برای خرید محصول خود استفاده می کنند.

شایان ذکر است انواع شیره خرما با برندهای مختلف به دو روش فله ای، کیلویی و بسته بندی شده به بازارهای جهانی عرضه می شود که دارای درج نشان سیب سلامت جهانی و از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است که به طور یقین نوع فله ای نسبت به نوع بسته بندی آن بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است زیرا هزینه های بسته بندی بسیار گران می باشد.

فروش انواع شیره خرما ایران

فروش انواع شیره خرما ایران

امروزه فروش شیره خرما به روش مستقیم و بدون واسطه سبب میزان فروش و سود بیشتر محصول گردیده که دارای مشتریان زیادی می باشد.

ضمنا شیره خرما یکی از انواع خوراکی های فوق العاده خوشمزه، پرخاصیت و پرفروش است که فروش شیره خرما با انواع گوناگون در برندهای متفاوت و نیز بسته بندی های متنوع دارای نشان سیب سلامت جهانی به طور کاملا بهداشتی و ارگانیک در اختیار مشتریان قرار داده می شود که فروش مستقیم محصول باعث کوتاه شدن دست واسطه ها شده که تأثیر بسزایی در کاهش قیمت محصول خواهد داشت.

ضمنا فروشگاه شیره خرما در سراسر کشور با برندهای مختلف توانسته با معرفی محصول خود با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب آن را طوری در اختیار مشتریان قرار دهد که از سالم بودن و نیز استانداردهای خاصی برخوردار بوده و نیز کیفیت و نوع بسته بندی محصول باعث شده در روند افزایش تولیدات بیشتر محصول و فروش و سود بیشتر آن نقش مهمی را ایفا می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما