خرید کلی شیره خرما درجه یک 450 گرمی

در حال حاضر خرید شیره خرما درجه یک و در اوزان 450 گرمی به صورت کلی در بازار های داخلی و خارجی امکان پذیر است که از سطح کیفیت بسیار ممتاز، بسته بندی کاملاً بهداشتی و به روز و هم چنین قیمت منصفانه و عادلانه ای برخوردار می باشد.

اغلب خرید این محصول به صورت کلی از طریق سایت اینترنتی منحصر به فرد آن امکان پذیر است که این امکان را برای خریداران فراهم می نماید تا بدون صرف زمان، انرژی و هزینه آن را به راحتی تهیه و به مصرف برسانند.

خرید کلی شیره خرما درجه یک 450 گرمی

تولید شیره خرما درجه یک به طریقه حصیر

تولید شیره خرما درجه یک به طریقه حصیر

از آنجا که ایران یکی از بهترین و برترین کشورهای تولید کننده خرما در سطح جهان شناخته شده است برای دستیابی به بازار مصرف داخلی و خارجی مختلف اقدام به فرآوری این محصول به صورت شیره نموده است که توانسته جایگاه ویژه‌ای را برای آن به دست آورد.

تولید شیره خرما به روش های مختلفی انجام می شود که شیوه سنتی آن به دو صورت گرم و سرد از رواج بسیاری خوبی برخوردار می باشد.

یکی از این روش ها تولید شیره خرما درجه یک و با کیفیت از طریق بافت های حصیری است که در این روش پس از چینش خرمای رسیده شده و قرار دادن آن در درون سبد های حصیری که از برگ درخت نخل تولید شده و آویختن آن بر سطح بالاتری اقدام به عصاره گیری و در نهایت تولید شیره خرما می نماید که از آن به عنوان طبیعی ترین نوع شیره خرما نیز یاد می شود.

شایان ذکر است که این محصول در این شیوه تولید از غلظت بسیار خوب به همراه بوده و هم چنین از تولیدات محدودتری نیز برخوردار می باشد و همین امر دلیلی بر تولید آن به صورت تولید شیره خرما گرمی می باشد و که تاثیر بسزایی در افزایش سطح قیمت این محصول نیز داشته است.

خواص مصرف شیره خرما برای سرماخوردگی

خواص مصرف شیره خرما برای سرماخوردگی

سرماخوردگی یکی از بیماری هایی است که اغلب افراد با آغاز فصل سرد سال به آن مبتلا می شوند و همیشه به دنبال بهره مندی از مزایای مواد غذایی و دارویی با ارزش در جهت درمان آن هستند.

یکی از این مواد غذایی شیره خرما می باشد که به دلیل داشتن انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین ث و هم چنین کلسیم، پتاسیم، روی، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، فیبر، آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال و غیره نقش به سزایی را در افزایش سیستم ایمنی بدن و در نهایت درمان این عارضه دارد.

افرادی که مبتلا به سرماخوردگی هستند همواره دچار عطسه، سرفه، آبریزش بینی، ضعف و بی حالی و غیره هستند که مصرف بهینه شیره خرما در بهبود این عارضه کمک شایانی به آنها می نماید.

افراد مبتلا به سرما خوردگی می توانند این محصول را جایگزین مناسبی برای دارو های شیمیایی بدانند و از آن به صورت بهینه به صورت های مختلف استفاده کنند.

صادرات شیره خرما درجه یک به عراق

صادرات شیره خرما درجه یک به عراق

در حال حاضر صادرات شیره خرما درجه یک به کشور دوست و همسایه مان، عراق از طریق مرزهای زمینی کشور با تعرفه های بسیار پایین در حال انجام است که به دلیل کیفیت بسیار ممتاز و مطابقت با استانداردهای ملی و بین المللی و نیز بسته بندی مطلوب و بهداشتی بسیار مورد استقبال متقاضیان و مشتریان عمده این کشور قرار گرفته است.

شایان ذکر است که انواع متنوع شیره خرما با افزایش سطح تقاضا برای صادرات این محصول به طور شگفت انگیزی ارز بسیاری را به کشور وارد می‌سازد که از آن در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور و افزایش چرخه تولید استفاده می گردد.

باید متذکر و خاطر نشان کرد که صادرات این محصول برای هر دو طرف معامله به طور یقین منافع مالی و اعتباری بسیاری را به همراه داشته است و توانسته است تا حدود زیادی در رسیدن به اهداف اقتصادی دو طرف کمک شایانی نماید که روز به روز بر میزان تولید و هم چنین عرضه و تقاضای آن به صورت چشمگیری افزوده گشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما