خرید شیره خرما بسته بندی 900 گرمی

به دلیل تولید فراوان خرما در کشور و وجود شهرهای مختلفی که در زمینه ی کشت و تولید خرما فعالیت دارند تولید شیره خرما نیز به فراوانی صورت می گیرد.

خرید خرما پیارم الماس نشان هم به صورت عمده امکان پذیر است و هم به شکل تکی و به اصطلاح خرده فروشی؛ زیرا تمایل مردم به این سمت غالبا بیشتر خواهد بود.برای خرید شیره خرما بسته بندی 900 گرمی می توانید با مراجعه ی حضوری به فروشگاه های عرضه کننده اقدام به خرید نمایید. روش دیگری که برای خرید شیره خرما بسته بندی از آن استفاده کنید خرید از سایت های معتبر ی می باشد که به صورت اینترنتی فعالیت می می کنند.خرید شیره خرما بسته بندی 900 گرمی

تفاوت شیره خرما صنعتی با سنتی

تفاوت شیره خرما صنعتی با سنتی

شیره خرما از جمله مواد غذایی خون ساز محسوب می شود. شیره خرما دارای ویتامین های گروه B می باشد. و ویتامین های دیگری مانند A و Cرا نیز در خود جای داده است.شیره خرما برای درمان برخی از بیماری‌ها موثر است.در تهیه شیره خرما به روش سنتی خرما را با آب می جوشانند تا شیره خرما در آب حل شود و بعد از غلیظ شدن آن را از صافی عبور می دهند و درون ظرف های مخصوص می ریزند. روش دیگر تهیه شیره خرما استفاده از حوض های سیمانی می باشد.در این روش خرما ها را در حوض های بلندتر از سطح زمین می ریزند.

در اثر فشاری که خرما های روی هم قرار گرفته می آورند شیره آن از سوارخ پایین حوض خارج می شود. به این روش تولید شیره، روش سرد گفته می شود.اما در روش صنعتی تولید شیره خرما با استفاده از دستگاه شیره گیری و به کمک تکنولوژی روز صورت می گیرد.تفاوت روش صنعتی با سنتی در این است که در روش سنتی از دست برای تولید شیره خرما استفاده می شود ولی در روش صنعتی بدون دخالت دست و با استفاده از دستگاه این عمل صورت می گیرد.احتمال آلودگی در روش سنتی نسبت به روش صنعتی بیشتر می باشد.

از دیگر تفاوت هایی این دو شیره با هم می توان به تولید پایین شیره سنتی نسبت به صنعتی اشاره کرد. رنگ شیره ای که به روش سنتی به دست می آید ممکن است تیره تر باشد. شیره ی خرمایی که به روش سنتی تولید می شود نسبت به نوع صنعتی می تواند دارای املاح باشد در این صورت مزه شیره تغییر می کند.شیره خرما فله می تواند از نظر قيمت برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه تمام شود. زیرا خرید به صورت کلی نسبت به خرید جزئی باعث صرف هزینه ی کمتر می شود.

خواص شیره خرما برای رفع خستگی

خواص شیره خرما برای رفع خستگی

شیره ی خرما یکی از مواد مفید و تقویت کننده برای بدن می باشد. این شیره برای بیماری های بسیاری مناسب است. از جمله این مشکلات می توان به رفع خستگی با استفاده از شیره خرما اشاره کرد. شیره خرما به دلیل داشتن موادی همچون فسفر، آهن و منیزیم و همچنین ویتامین های مختلف بسیار مفید می باشد.

وجود آهن و ویتامین های مختلف در این شیره باعث رفع خستگی های روزانه می گردد. زمانی که شما کارهای سخت و سنگین انجام می دهید بدن احتیاج به تولید نیروی بیشتری دارد مصرف شیره خرما می تواند کالری خوبی را در بدن تولید نماید.شیره خرما به دلیل دارا بودن مواد معدنی مانند مس، روی و منگنز بدن را در رفع خستگی یاری می رساند. پخش شیره خرما به وسیله ی فروشگاه هایی صورت می گیرد که در زمینه ی توزیع این محصول مشغول به کار می باشند.

پخش کلی شیره خرما بسته بندی در بازار

پخش کلی شیره خرما بسته بندی در بازار

پخش کلی شیره خرما و سه شیره طبیعی به صورت بسته بندی در بازار به وسیله‌ی خریدارانی صورت می گیرد که محصول را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها خریداری می نمایند. سپس محصول خریداری شده را به فروشگاه ها و بازارها فروش ارائه می دهند.

پخش کلی شیره خرما بسته بندی می تواند از طریق سایت های اینترنتی معتبری صورت گیرد که قیمت و نوع محصول را به اطلاع مشتریان می رسانند. شیره خرما صنعتی، به وسیله ی دستگاه های شیره گیری به دست می آید. در این روش تولید شیره خرما بدون دخالت دست تهیه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما