خرید انواع شیره خرما فارس

در حال حاضر استان فارس به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد و نیز شرایط منطقه ای و محیطی مناسب و همچنین وجود درختان زیاد خرما توانسته بخش عظیمی از نیاز و فراورده های غذایی محصول خرما که شیره آن می باشد را به خود اختصاص دهد که برای خرید انواع شیره خرما فارس می توان از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور مراجعه و آن را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه خریداری نمود که خرید محصول به این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

خرید انواع شیره خرما فارس

شناسایی انواع شیره خرما فارس

شناسایی انواع شیره خرما فارس

امروزه خرمای ایران از مرغوب ترین انواع خرماهای صادراتی در دنیا محسوب می شود که از بهترین انواع خرما می توان به انواع خرمای استان های جنوبی ایران اشاره نمود که نوع بارز آن در استان فارس تولید می شود که در تولید محصول شیره خرما زبانزد خاص و عام است و نیز کارخانه جات تولیدی در استان فارس سعی می کنند تا با استفاده از انواع خرما تازه و ارگانیک محصولی سالم و کامل مطابق با استانداردهای مدرن و نیز به طور طبیعی و کاملا بهداشتی روانه بازارهای هدف نمایند که علاوه بر رضایت و جلب مشتری زیاد از فروش و سود زیادی برخوردار باشند که این به نفع اقتصاد کشور تمام می شود.

شایان ذکر است انواع شیره خرما طبیعی چه به صورت سنتی و چه به روش صنعتی با تنوع کیفیت، قیمت و بسته بندی همراه است که امروزه افراد زیادی از سراسر دنیا را متوجه خود ساخته و باعث شده امروزه از پرفروش ترین فرآورده غذایی در دنیا به حساب آید که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت باشد.

خواص انواع شیره خرما فارس

خواص انواع شیره خرما فارس

شیره خرما فارس از بهترین نوع خرما در این استان حکایت دارد که دارای خواص منحصر به فرد بوده و نیز به دلیل طبیعت گرم و خواص آنتی اکسیدانی فراوان و غنی بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی و مغذی بسیار مانند: کلسیم، آهن، فسفر، فیبر، منگنز، روی، مس و غیره توانسته علاوه بر ارزش غذایی از ارزش دارویی و درمانی زیادی برای سلامت بدن برخوردار باشد که امروزه طرفداران زیادی را در بر گرفته است.

همچنین شیره خرما با توجه به خواصبی نظیریکه دارد می توند به درمان انواع بیماری های روماتیسمی، ناراحتی های عصبی، گوارش، قلب و عروق، فشار خون، یبوست، تقویت حافظه و مغز، سرماخوردگی و غیره بسیار مفید و موثر واقع شود که افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

همچنین از شیره خرما می توان به عنوان شربت استفاده کرد که به حفظ سلامت بدن انسان کمک زیادی می کند. ناگفته نماند که شیره خرما طبیعی و بسیار شیرین است که از آن می توان به عنوان میان وعده در صبح و عصر استفاده کرد که در سیستم ایمنی بدن بسیار عملکرد بالایی داشته و نیز از کم خونی و دیگر درمان ها جلوگیری می کند.

خرید شیره خرما، از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور صورت می گیرد که از جمله خرید ارزان و مقرون به صرفه محصول می توان به خرید اینترنتی به صورت آنلاین و غیر حضوری از طریق مراجعه به وب سایت آن اشاره نمود که از راه های آسان و سریع و ارزان برای خرید آن به حساب آمده که با بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت به طور کاملا ارگانیک و دارای نشان سیب سلامت جهانی است که در اختیار مشتری قرار می گیرد.

ضمنا خرید به این روش مزایای خاص خود را داشته و باعث صرفه جویی در انرژی، وقت مشتری و نیز صرفه جویی اقتصادی و هزینه های جانبی آن گردیده که برای خریدار بسیار حائز اهمیت می باشد.

لازم به یادآوری است که شیره خرما در بسته بندی هایی نظیر: ظرف های شیشه ای و پلاستیکی دارای درب محکم به طور کاملا طبیعی در اختیار مشتریان خود قرار داده می شود که افراد می توانند با درج نشانه های مهمی از قبیل: پروانه ساخت، سری ساخت، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه بهداشتی و مهر استاندارد جهانی بر روی بسته بندی ها محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به روش مستقیم از مراکز مختلفی در سراسر کشور خریداری کنند که خرید به روش مستقیم بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد زیرا دست واسطه ها و دلالان از خرید مستقیم محصول کوتاه گردیده است.

مراحل تولید شیره خرما فارس

مراحل تولید شیره خرما فارس

شیره خرما یکی از پرفروش ترین، پرخاصیت ترین و نیز پرکاربردترین فرآورده غذایی در دنیا محسوب می شود که فوق العاده خوشمزه و شیرین است که اغلب به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شوند که بسته به نوع خرما متفاوت و از انرژی و کالری زیادی برای بدن برخوردار می باشد.

امروزه با وجود شرایط اقلیمی مساعد و وجود درختان زیاد خرما در اکثر شهرهای ایران از جمله فارس توانسته با پیشرفت علم و تکنولوژی های روز دنیا و نیز استفاده از تجهیزات صنعتی مدرن و بهره مندی از نیروی متخصص و نیروی فعال و با تجربه و همچنین استفاده از انواع خرما مرغوب در این زمینه از تولیدت گسترده ای برخوردار باشد که تولید شیره خرما مطابق با استانداردهای بین المللی خاص و همچنین به طور کاملا استاندارد و بهداشتی توانسته نیاز اکثر بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد که امروزه در سلامت بدن انسان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و افراد زیادی را مجذوب خود کرده است.

مراحل تولید شیره خرما به روش سنتی بدین صورت است که ابتدا میوه خرما را شسته و به مقدار لازم آن را در دیگ های بزرگی قرار می دهند و نیز به میزان وزن خرما به آن آب اضافه می کنند بعد از این مرحله مخلوط آب و خرما را حرارت داده تا شیره خرما در آب حل شود سپس شیره خرما را آنقدر حرارت می هند تا به غلظت خود برسد و آماه بسته بندی شود که پس از سرد شدن آن را در ظرف های مخصوص در بسته قرار می هند تا از ورود هوا، حشرات و نیز از کپک زدگی، ترش شدن و خراب شدن جلوگیری به عمل آید.

فروشندگان انواع شیره خرما فارس

فروشندگان انواع شیره خرما فارس

فروشندگان شیره خرما آن را با توجه به بهترین نوع کیفیت مانند: غلظت بالای شیره خرما، تازه و ارگانیک بودن محصول، ماندگاری بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا آن ها بتوانند با توجه به نیاز و سرمایه خود آن را انتخاب و خریداری نمایند.

امروزه شیره خرما فارس در انواع مختلف با برندهای متفاوت با کیفیت عالی و قیمت ارزان به روش مستقیم و بدون واسطه به اکثر بازارهای داخلی و خارجی صادر می شود که صادرات نقش مهمی در ایجاد بازارهای رقابتی، اهداف اقتصادی، روند افزایش تولیدات انبوه محصول، کیفیت برتر آن و دیگر موارد داشته که به طور حتم فروش به روش مستقیم و بدون واسطه ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما