خرید انواع شیره خرمای بهبهان

شیره خرمای بهبهان

شیره خرما یک ماده غنی غذائی با ارزش ثانویه خرما می باشد . کاربرد های زیادی در حوزه خراکی و درمانی و حتی زیبائی پوست و رشد مو دارد . شیره خرمای بهیهان اغلب از خرمای درجه یک کبکاب تهیه و تولید می شود که یکی از انواع خرماهای بسیار خوشمزه پرورش یافته در این منطقه به شمار می رود . این خرما از نظر میزان شیره و کیفیت آن از امتیاز بالائی برخودار است و به همین دلیل تهیه شیره از این خرما مقرو ن به صرفه تر و سود بالاتری دارد .

خرید انواع شیره خرمای بهبهان

فرآورده های مختلف شیره خرمای بهبهان

فرآورده های مختلف شیره خرمای بهبهان

  • تولید شیره خرما
  • تولید کننده گانی که در زمینه تولید شیره خرما در بهبهان فعالیت دارند با توجه به ارزش غذائی بسیار بالایی که شیره خرما دارد، با استفاده از روش های خاص و نیروی و کار مجرب و خرمای تازه چین و مرغوب و با کیفیت کبکاب ، اقدام به تولید شیره خرما می کنند. کیفیت خرمای کبکاب تولید شده در مناطق مختلف کمی متفاوت است ؛ خرمای کبکاب در بهبهان ، کوچک تر ، شیرین تر و دارای شیره ی بیشتری از خرمای کبکاب دیگر مناطق است به همین دلیل شیره خرمای تولید شده در بهبهان از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار است و چون فاصله بین نخلستان و کارخانه کمتر می باشد محصول کاملا تازه چین بوده و این نیز سبب شده تولید شیره هم مقرون به صرفه تر باشد چون هزینه حمل و نقل کمتر است و هم از خرمای با کیفیت تر تولید می شود .
  • کاربرد شیره خرما به جای شکر در تولید بیسکویت ، کیک استفاده می کنند و از لحاظ شیرینی ، طعم ،تردی ، بافت و رنگ مورد آزمایش و مطالعه قرار گرفت و نتیجه شیره خرما 50 درصد بهتر از شکر بوده . از شیره خرما برای خوش عطر کردن و شیرین کننده فرآورده لبنی استفاده می شود . از شهد رقیق شیره خرما همراه با شیر خشک نوشیدنی خوبی ساخته می شود . در تولید بستنی شیره خرما می تواند بیش از 15 درصد جایگزین قند بستنی باشد . قیمت شیره خرما از قیمت واردات شکر ارزانتر و در عین حال محصول تولیدی با کیفیت تر است . از شیره خرما می توان در تولید محصولات دیگری نظیر آب نبات ،شیرینی های تافی ، شیرینی های نرم ، نان های رژیمی ، نان های سوخاری و نان فانتزی نام برد .

روش نگهداری شیره خرمای بهبهان

روش نگهداری شیره خرمای بهبهان

برای آن که مدت زمان نگهداری شیره خرما ارگانیک بهبهان طولانی تر باشد ، آنرا در جای خشک و خنک مانند یخچال بگذارید . از لحاظ مقاوت در برابر شکرک زدگی ، شیره خرما در دمای 4درجه سانتیگراد در مقابل شکرک زدگی باید حداقل 48 ساعت مقاومت نماید. استفاده از هر نوع مواد افزودنی به استثنای اسید سیتریک در شیره خرما غیر مجاز می باشد . پرورش خرمای ارگانیک آب و هوای خشک را می طلبد و این شرایط در بهبهان برقرار است که این به معنی شرایط نگهداری بسیار طولانی مدت تر شیره خرما است . دمای خانه برای نگهداری این محصول مناسب است و شکرک زدن نتیجه نگهداری محصول در دمای نامناسب است . شیره خرمای بهبهان را می توانید در جای خشک و خنک و در ظرف دربسته به مدت یک سال نگهداری کنید

روش مصرف شیره خرمای بهبهان

روش مصرف شیره خرمای بهبهان خرید شیره خرما:

شیره خرما جزو مواد غذائی انرژی زا بوده و برای مواقعی که بدن انسان به انرژی بیشتری نیاز دارد ، بهترین غذا محسوب میشود . در تهیه شیره خرما ارگانیک بهبهان ،شرایط کاری برای افراد بسیاری فراهم شده است . این افراد تلاش می کنند، تا بهترین و تازه ترین مواد اولیه د را به صورت عمده تهیه و پس از تولید شیره با قیمتی مناسب و ارزان تر در بازار به دست مصرف کننده برسانند. اگر شیره خرما به صورت فله و از پخش کنندگان عمده آن انجام گیرد مقرون به صرفه خواهد بود زیرا پخش کنندگان به دلیل خرید در حجم بالا قیمت تمام شده برای آنها کمتر خواهد بود . خرید شیره خرما به دو شکل باز و یا بسته بند ی امکان پذیر است . در صورتی که به شکل باز آن را خریداری می کنید، از مکانی که در بهداشتی و خالص بودن آن مطمئن هستید ، خرید خود را انجام دهید . و در صورت بسته بندی بر روی بسته تاریخ مصرف و تائیدیه وزارت بهداشت باید برچسب خورده باشد .

شیره خرما به دلیل داشتن مواد قندی طبیعی برای بیماران دیابتی ضرر کمتری دارد، ولی مصرف آن به این بیماران توصیه نمیشود. شیره خرما با ارده مصرف می شود که هم ماندگاری شیره و نگهداری شیره را بالا می برد و هم ارزش غذائی ارده را بالا برده و طبع گرمی ایجاد می کند

صادرات انواع شیره خرمای بهبهان

صادرات انواع شیره خرمای بهبهان فروش شیره خرما

از مشخصات شیره خرمای بهبهان می توان به طعم بسیار مطبوع آن اشاره کرد که از خرمای درجه یک بهبهان تولید می شود . کیفیت و مرغوبیت شیره تولید شده ، توزیع و فروش آن را افزایش داده است . از نظر میزان شیره و کیفیت از امتیاز بالائی برخوردار است و این از نظر اقتصادی به صرفه است . بازار های داخلی و خارجی همیشه طالب محصولی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند. شیره خرما بهبهان افراد زیادی را مجذوب خود کرده که طالب شیره خرما با خواص منحثر به فرد و فواید بسیار زیادی می باشند .

صادرات شیره خرما

ایران برترین صادر کننده شیره خرما عمده می باشد . اگرچه بیشتر محصولات صادراتی در کشورهای همسایه ایران به فروش می رسد اما صادرات شیره خرما ارگانیک بهبهان در اقتصاد بسیار موثر است شیره خرما از جمله شیره هایی است که دارای طبعی گرم است و به سبب این ویژگی خود بسیار مورد توجه بازار ها قرار میگیرد . این شیره در صبح های سرد زمستان بسیار عالی است تا بدن انسان را گرم نگه دارد .خرمای کبکاب از خرمای مضافتی از لحاظ قیمت ارزان تر و از نظر نگهداری و حمل و نقل نیز راحت تر و در عین حال به دلیل داشتن شیره بیشتر و شیرین تر بودن ، شیره خرمای با کیفیتی دارد . همین امر سبب شده که شیره خرما بهبهان به یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات تبدیل شود که دارای خواص منحصر به فرد و فواید بسیار زیادی است. صادرات شیره خرما ارگانیک بهبهان به همه کشور ها به خصوص عراق ، صادر می شود البته کانادا ، آلمان ، استرالیا ، فرانیه و سوئد نیز کشورهائی هستند که صادرات شیره خرما ارگانیک به انها انجام می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما