تولید کننده شیره انگور سفید ملایر

شیره انگور سفید ملایر تولید کننده برای این که مشتری بتواند در هر کجای کشور خریداری کند آن ها را به روش صحیح عرضه کرده تا بتوانند محصول و سوغات ملایر را به راحتی خریداری کنند و از خوردن این شیره لذت ببرند.

مراحل تولید شیره انگور سفید ملایر

شاید تا به حال شما برای تهیه شیره انگور به مراکز فروش این محصولات مراجعه کرده اید و مسئولین فروش شیره انگور سفید ملایر را به شما معرفی کرده باشد اما شما به محض این که نام این شیره را می شنوید در ذهن خود این سوال به وجود می آید که شیره انگور تولید شده قهوه ای رنگ است، تفاوت شیره سفید ملایر با سایر شیره های دیگر در چیست؟

در پاسخ این سوال می توان گفت بله شما درست فکر کرده اید هنگامی که می خواهیم از عصاره میوه شیره مورد نظر را تهیه کنیم به دلیل قند موجود در آن شیره قهوه ای رنگ می شود. اما برای تهیه این شیره عصاره میوه انگور را بیشتر پخت می دهند و همین امر باعث می شود که رنگ آن سفید شود و به دلیل که عصاره بدست آمده غلظت بالاتری به سایر شیره ها دارد قوت و انرژی زا بودن آن بیشتر خواهد بود. در استان ملایر از توابع استان همدان این شهر زیبا علاوه بر شهره انگور سایر محصولاتی که در ادامه بیان خواهیم کرد را به عنوان یک سوغات بسیار عالی می توان خرید که عبارتند از:

  1. شیره انگور عسلی
  2. شیره انگور سیاه
  3. کشمش
  4. گردو
  5. عسل
  6. باسلق

شیره انگور سفید ملایر

تولید کننده شیره انگور درجه یک ملایر

یکی از محبوب ترین سوغاتی که می توان از ملایر به شهر و دیار خود هنگام سفر به این شهر زیبا آورد، انگور است. در این شهر زیبا 63 هزار هکتار باغ وجود دارد در واقع می توان گفت 20 هزار هکتار از این باغات زیبا را تاکستان ها تشکیل می دهند. شهر ملایر سالانه 351 تن انگور درجه یک را تولید می کند به همین دلیل در رتبه اول تولید انگور در کشور قرار دارد. پس می توان گفت در شهری که بهترین انگور تولید می شود سایر فرآورده های این محصول با کیفیت نیز وجود دارد و تولیدکننده گان با استفاده از این محصول شیره انگور سفید ملایر اعلا و با کیفیت خود را تولید و در سرتاسر کشور عرضه می دارند.

این شیره های انگور تولید شده دارای خصوصیات و ویژگی زیر می باشند که نمونه ای از آن ها را بیان خواهیم کرد.

  1. غلظت مناسب
  2. رنگ شفاف
  3. بسته بندی مناسب
  4. تولید شده در محیط کاملا بهداشتی
  5. داشتن نماد استاندارد
  6. استفاده نکردن از هیچ ماده افزودنی

شیره انگور سفید ملایر

صادرات شیره انگور درجه یک و با کیفیت

شیره انگور سفید ملایر تولید شده در کارگاه های تولیدی این شهر علاوه بر این که محصولات با کیفیت تولیدی خود را برای خرید مشتریان خود در داخل کشور عرضه می دارند بلکه به کشورهای دیگر نیز این محصول صادر می شود چرا که این محصول در سایر کشورها از جمله سوغات بسیار درجه یک و ارگانیک ملایر در بین مردم شناخته شده است و مشتریان بسیاری دارد.

بر قیمت این شیره انگور مرغوب و با کیفیت صادراتی عوامل بسیاری تاثیر می گذارد که عبارتند از:

  1. کیفیت مواد اولیه و قیمت خرید آن ها
  2. نوع بسته بندی و قیمت خرید آن ها
  3. قیمت لیبل های محصولات
  4. هزینه های جانبی و ارسال محصول
  5. وزن و حجم محصول
  6. ارگانیک بودن

شیره انگور سفید ملایر

پخش و عرضه شیره انگور ملایر

یکی از جمله مهم ترین نکاتی که تولید کننده شیره انگور باید به آن دقت داشته باشد تا مشتریان خود در کجای کشور چه مناطق دور و نزدیک  بتواند محصول خود را خریداری کنند توزیع مناسب محصول می باشد، بطوری که باید محصولات تولیدی خود را به روش صحیح توزیع کنند تا مصرف کننده در هر کجا باشد برای خرید محصول مورد نیاز خود در دسترس باشد و به راحتی بتواند آن را خریداری کند. به همین منظور تولید کنند گان در سرتاسر کشور برای عرضه محصولات خود مراکزی قرار داده اند تا مشتریان به راحتی بتوانند این شیره انگور سفید ملایر را خریداری کنند، این مراکز عبارتند از:

  1. مراکز سوغات استان ها
  2. مراکز عرضه مواد غذایی
  3. فروشگاههای آنلاین و اینترنتی
  4. عطاری ها

شیره انگور سفید ملایر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما