تولید کننده انواع شیره خرما کیلویی

تولید کننده انواع شیره خرما کیلویی می تواند برای فروش محصولات خود در شهرهای مختلف نمایندگی هایی داشته باشد تا به فروش هر چه بیشتر محصولات بپردازند. تولید کننده شیره خرما را به صورت بسته بندی های مختلف فله و کیلویی به خریداران ارائه می دهد. تولید کننده از طریق نمایندگی و فروشگاه هایی مختلف موجود در شهر ها می تواند محصولات خود را وارد بازار فروش نماید.

تولید کننده انواع شیره خرما کیلویی

آشنایی مختصری با شیره خرما کیلویی

آشنایی مختصری با شیره خرما کیلویی

شیره خرما کیلویی یک ماده شیرین و پر خاصیت است. شیره خرما برای درمان بیماری ها و مشکلاتی از قبیل دفع سموم کبدی و تقویت استخوان ها مفید است. شیره خرما به دو روش تهیه می شود. تولید سنتی و صنعتی از روش های تهیه شیره خرما می باشد. البته روش تولید صنعتی شیره خرما بهداشت بیشتری نسبت به سنتی دارا است.

شیره خرما یک ماده پر کالری و مفید می باشد. شیره دارای مواد مغذی مانند آهن، ویتامین های مختلف گروه، فسفر، قند های طبیعی (گلوکز و فروکتوز)، کلسیم و منیزیم می باشد. شیره خرما کیلویی به دو صورت تولید می شود. شیره خرما در برخی از دسر ها مورد استفاده قرار می گیرد.مصرف این شیره با برف و شیر برنج نیز صورت می گیرد.

شیره خرما برای پیشگیری و درمان بیماری های چشمی، تقویت استخوان ها، حفظ ماهیچه های بدن، رشد مو، تقویت قوای جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. از مشکلات دیگری که می توان با مصرف این شیره آن را رفع نمود تقویت اعصاب و همچنین از بین بردن خستگی های ناشی از کار روزانه می باشد که این امر به دلیل دارا بودن ویتامین ها و منیزیم موجود در آن است.

آهن موجود در این شیره مفید می تواند به افرادی که از بیماری کم خونی رنج می برند کمک کند. اگر دچار یبوست و مشکل دفع در مزاج هستید شما را به مصرف شیره خرما که دارای فیبر است و عمل هضم را برای شما راحت تر می کند توصیه می کنیم. خرید شیره خرما اگر به صورت کیلویی صورت گیرد از لحاظ اقتصادی هزینه ی کمتری را برای شما به دنبال دارد.

مشخصات انواع شیره خرما کیلویی

مشخصات انواع شیره خرما کیلویی

آیا با مشخصات انواع شیره خرما کیلویی خوب آشنا هستید؟1. یکی از مشخصه های شیره ی خرما رنگ آن می باشد. رنگ شیره خرما سیاه است.2. از دیگر مشخصاتی که می توان به آن اشاره کرد بو و طعم شیره خرما است. بویی که از یک شیره خرما خوب به مشام می رسد باید بدون سوختگی و ترشیدگی باشد. شیره ی خرما خوب نباید بعد از گذشت زمان کپک بزند.

3. میزان غلظت شیره خرما نیز یکی دیگر از مواردی است که به شما در انتخاب یک محصول خوب و درجه یک کمک می کند. غلظت شیره خرما باید در حد متعادل بوده و خیلی رقیق یا غلیظ نباشد. زیرا در هر دو صورت باعث خراب شدن شیره خرما می شود.4. از ویژگی های دیگری که می توان برای یک شیره خوب به آن اشاره کرد این است که شیره ای صاف و بدون مواد اضافی تولید شود.

خریدارانی که شیره خرما را به صورت کیلویی خریداری می کنند می توانند قيمت کمتری را برای خرید آن پرداخت نمایند. سفارش شیره خرما از طریق اینترنتی و با استفاده از سایت های معتبر امکان پذیر می باشد. قیمت شیره خرما با توجه به کیفیت آن متغییر می باشد. روش تهیه شیره خرما به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می گیرد.

انواع گوناگون شیره خرما کیلویی

انواع گوناگون شیره خرما کیلویی

شیره خرما کیلویی به دو صورت صنعتی و سنتی تولید و توزیع می شود. در روش تولید شیره به صورت صنعتی از دستگاه استفاده می شود. در این روش تولید دست هیچ گونه دخالتی ندارد و دستگاه های شیره گیری این عمل را انجام می دهند. در روش تولید شیره خرما به شکل صنعتی خرما درون ظرفی قرار می گیرند.

سپس با استفاده از آب و حرارت و گرما شیره ی درون خرما خارج می شود.بعد از خارج شدن شیره آن را از صافی عبور می دهند تا ناخالصی و املاح اضافی آن گرفته شود. بعد از این مرحله شیره ها را درون ظرف هایی بسته بندی می نمایند. روش دیگر تولید شیره خرما که به صورت سنتی می باشد و به وسیله ی دست انجام می شود.

در این روش خرما ها درون حوض های از جنس سیمان می ریزند. این حوض ها از زمین فاصله دارند و گاهی ارتفاع آن ها به حدود 5 متر می رسد.از فشار ایجاد شده که خرما ها روی هم می آورند شیره آن ها خارج شده و از طریق سوراخی که در پایین حوض قرار دارد خارج می شود. در روش دیگر تولید شیره خرما به روش سنتی خرما را بروی حصیر قرار می گیرند سپس بر اثر فشاری که خرما ها روی هم می آورند شیره آن خارج می شود.

فروش فروش شیره خرما توسط نمایندگی های پخش که در ‌شهرهای مختلف کشور وجود دارد صورت می گیرد.تولید شیره خرما به روش صنعتی به دلیل رعایت کردن بهداشت و همچنین استاندارد بودن مناسب است. اما در روش تولید شیره خرما به شکل سنتی بهداشت لازم رعایت نمی شود و همچنین میزان تولید کمتر از نوع صنعتی می باشد.

فروشندگان انواع شیره خرما کیلویی

فروشندگان انواع شیره خرما کیلویی

فروشندگان انواع شیره خرما کیلویی در شهرهای مختلف نمایندگی هایی دارند. افرادی که خواهان خرید به صورت کلی هستند می توانند با مراجعه حضوری و مشاهده ی شیره خرما و طعم و قیمت آن اقدام به خرید نمایند. فروشندگان انواع شیره خرما زمانی بیشترین سود را از فروش محصولات دریافت می کنند که محصولی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند.

فروشندگان شیره خرما می توانند از طریق روش خرید و فروش اینترنتی و با استفاده از سایت های معتبر محصول خود را به فروش برسانند. در این روش قيمت محصول و خواص آن به مشتری ارائه می شود. خرید به صورت کلی و جزئی از این طریق امکان پذیر می باشد. خرید به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها این مزیت را برای شما به همراه دارد که قیمت کمتری را پرداخت نمایید.

توزیع و تولید شیره خرما باعث به وجود آمدن فرصت های شغلی برای مردم شهرهای مختلف شده است. در زمان خرید این محصول به دارا بودن علامت استاندارد توجه کنید. بازار شیره خرما در شهرهایی مختلف باعث آسان تر شدن خرید برای افراد علاقمند به مصرف این شیره شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما