تولید انواع شیره خرما درجه یک در شیراز

استان فارس از جمله استان هایی است که خرمای مرغوب و خوشمزه ای دارد همچنین به خاطر برداشت خرماهای متنوع و خوشمزه تولید انواع شیره خرما درجه یک در شیراز بسیار معروف می باشد.

خرما پیارم تلفظ مرغوب و اصل را می‌ توان به راحتی از روی رنگ آن نیز تشخیص داد، کیفیت این شیره خرما های تولید شده بسیار مطلوب می باشد و روش های سنتی و سالمی که در تهیه ی آن به کار رفته این اطمینان را به شما می بخشد که با خیال راحت در وعده غذایی صبحانه خود و کودکان دلبندتان قرار دهید و از طعم لذیذ و فواید بسیار آن بهره مند گردید.

تولید انواع شیره خرما درجه یک در شیراز

اطلاعات مختصری درباره شیره خرما درجه یک

اطلاعات مختصری درباره شیره خرما درجه یک برای آنکه از خصوصیات شیره خرما درجه یک اطلاعات مختصری کسب نمایید تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

شیره خرما به دلیل تشکیل شدن از خرما، این میوه ی خوشمزه و فوق العاده مقوی و مفید از جمله بهترین شیره ها و طعم دهنده ها می باشد و علاوه بر استفاده در صبحانه در کنار ارده به جای مربا نیز استفاده می شود.

خرما پیارم اهواز غلیظ کاملاً خالص بوده و اصل می باشند بنابراین مصرف نمودن آنها نیز برای بدن ما بسیار مقوی خواهد بود.

همچنین در پخت شیرینی ها و حلواها و بعضی از غذاها قابل استفاده می باشد و جایگزینی سالم به جای شکر می باشد. اما آیا تمامی شیره خرماهای موجود در بازار با کیفیت و قابل اطمینان است؟ آیا کاملا بهداشتی و سالم به دور از هر گونه تقلب تهیه شده است؟

مشخصات شیره خرما درجه یک و مرغوب به شرح زیر می باشد:

  1. شیره خرما اصولا رنگ تیره ای دارد و اگر رنگ آن روشن باشد نشان از بی کیفیت و تقلبی بودن آن است.
  2. رقیق و غلیظ بودن بیش از حد نیز از جمله نشانه های تشخیص شیره خرما درجه یک است چرا که شیره خرما اصل نه خیلی غلیظ است و نه خیلی رقیق.
  3. طعم و مزه ی شیره خرما نیز مهم است چرا که به غیر از شیرین بودن آن باید طعم خرما در آن احساس شود و اگر فقط شیرین باشد و طعم خرما ندهد بدون شک تقلبی می باشد.

میزان کالری شیره خرما درجه یک

میزان کالری شیره خرما درجه یک با شیره خرما و راه های تشخیص اصل و تقلبی آن آشنا شدید اکنون وقت آن است که با برخی از خواص بی نظیر و فراوان آن آشنا شوید:

شیره خرما غنی از مونوساکاریدهای گلوکز و فروکتوز است، بنابراین بیشتر محتوای قند آن در خون در دهان جذب می شود، به این معنی که سطح گلوکز خون را با کارایی بیشتر و بلافاصله نسبت به سایر شربت ها افزایش می دهد.
شیره خرما برای افرادی که از هیپوگلیسمی رنج می برند، یا برای کسانی که دچار عدم تحمل ساکارز هستند یا کسانی که مشکلات پانکراس دارند و در جذب دی ساکاریدها مشکل دارند، بسیار مناسب است. بنابراین در سالهای اخیر یک گزینه محبوب برای شکر بوده است.

به دلیل محتوای فنلیک و فلاونوئید بالای آن از نظر آنتی اکسیدان غنی است و نشان داده شده است که فعالیت ضد التهابی دارد.

شیره خرما طبیعی منبع عالی انرژی و ارزش غذایی بالا است. همه متخصصان تغذیه توصیه می کنند شربت خرما به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن برای تمام گروه های سنی مفید است.

هیچ تفاوتی بین مواد مغذی شیره خرما و خرما وجود ندارد. شربت خرما حاوی فسفر و آهن است که اگر از آن در هنگام صبحانه استفاده کنید سلول های عصبی را فعال کرده و از بروز کم خونی در خود جلوگیری می کنید.

خاصیت انواع شیره خرما درجه یک

خاصیت انواع شیره خرما درجه یک
در این مقاله برخی از مهمترین خواص شربت خرما و فواید این ماده مغذی برای سلامتی جمع آوری شده است شیره خرما بسیار پرانرژی است٬ بنابراین برای مواردی که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد بسیار مفید است. همچنین برای کودکان و دانش آموزان بسیار مفید است و قدرت یادگیری آنها را افزایش می دهد.
یکی از مهمترین خواص شربت خرما پشتیبانی از قلب است. مصرف آن دو بار در هفته درد و ضعف قلب را کاهش و بهبود می بخشد. یبوست درمان یکی دیگر از خواص شیره خرما است.

فیبر شیره خرما دارای اثر ملین است و مصرف آن می تواند به کاهش یبوست کمک کرده و به طور منظم حرکات روده را تقویت کند. شربت خرما طبیعی برای سلامت دستگاه گوارش مفید است و همچنین فعالیت های باکتری را در دستگاه گوارش افزایش می دهد.

شربت خرمای ارگانیک مانند خرمای ارگانیک، منبع غنی از آهن و اسید فولیک است بنابراین به رفع و درمان کم خونی کمک می کند.

شیره خرما یک ماده تشکیل دهنده خون است. به همین دلیل شربت خرما و خرما برای خانم های باردار بسیار مفید است. (البته مقدار آن به نظر پزشک بستگی دارد) شربت خرما مانند خرما دارای ویتامین های زیادی است٬ ویتامین B برای تعادل اعصاب ، خستگی و ضعف مفید است و همچنین منیزیم و فسفر موجود در شربت خرما می تواند بقای سلول های عصبی را افزایش دهد.
شیره طبیعی خرما می تواند در مواجهه با چاقی کمک کند. مصرف روزانه شربت خرما با ورزش منظم می تواند به چاقی صورت نیز کمک کند. شربت خرما یک مکمل غذایی عالی برای تقویت عملکرد جنسی شما است. مواد معدنی شربت خرما مانند کلسیم و منیزیم می توانند قدرت استخوان را تقویت کنند.

قیمت انواع شیره خرما درجه یک

قیمت انواع شیره خرما درجه یک خرمای ایرانی یکی از قدیمی ترین محصولات جنوب ایران است. خرمای ایرانی یکی از پنج کشور اصلی صادرات محصولات کشاورزی مثل خرما با توجه به میزان بالای تولید خرما و تمایل مصرف کننده به استفاده از آن است، انواع مختلفی از خرما در ایران تولید می شود. ایران در تولید شیره خرما درجه یک در آسیا نقش پررنگی دارا است.

ایران بعد از مصر یک میلیون تن خرما تولید می کند، ایران دومین و بزرگترین تولید کننده خرما فارسی در جهان است.
از آنجا که شربت خرما اکثر ویتامین ها و مواد معدنی را از ذات اصلی خود حفظ می کند، بنابراین یکی از مواد مغذی شیرین کننده موجود در بازار است.

بهترین شرکت های تولید شربت خرما با استفاده از بهترین مواد اولیه شربت خرما تولید می کنند. این مارک ها با اثبات کیفیت محصول خود به مشتریان، توانسته اند به بهترین مارک های شیره خرما تبدیل شده و اعتماد مشتری را به دست آورند.

این شرکت ها همچنین سعی می کنند با ارائه شیره خرما با بهترین قیمت، تخفیف های ویژه و روزانه ، فروش شیره خرما و رضایت مشتری خود را افزایش دهند. برای یافتن بهترین فروشگاه شیره خرما، باید اطلاعات کافی برای تعیین و انتخاب بهترین شیره را داشته باشید.

برای خرید شیره خرما می توانید در قفسه های فروشگاه ها و حتی سنتی فروشان مغذی و سالم٬ این مکمل غذایی و شیرین کننده خوشمزه را در همسایگی خود ببینید، به هنگام خرید دقت نمایید که اگر بیش از حد ارزان بود به اصل بودن آن شک کنید، ولی می توانید با خرید از عمده فروشان شیره خرما را با قیمت مناسب تر خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما