توزیع عمده شیره خرما کیلویی در بازار سبلان

شیره خرما کیلویی یکی از پر فایده ترین انواع مختلف شیره‌ ها به حساب آمده این محصول غذایی در مناطق جنوبی کشور تولید و به صورت خالص، باکیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به بازار مصرف ارائه می شوند توزیع عمده این محصول به دلیل اینکه صرفه اقتصادی زیادی برای خریداران آن داشته و این امکان را ایجاد می نماید که متقاضی این محصول به راحتی به حمل و نقل آن به پردازد این شیوه خرید طرفداران زیادی دارد.

توزیع عمده شیره خرما کیلویی در بازار سبلان

نحوه مصرف صحیح شیره خرما برای گرم مزاجان

نحوه مصرف صحیح شیره خرما برای گرم مزاجان

خرما پیارم تلفظ مرغوب و اصل را می‌ توان به راحتی از روی رنگ آن نیز تشخیص داد،شیره‌ی خرما یک ماده مغذی است که از خرما خالص تهیه می شود و بهترین زمان برای مصرف شیره خرما برای افراد گرم مزاج در وعده صبحانه است زیرا طبع آن گرم و خشک می باشد و از مشکلات متعددی مانند سردی معده. التهاب روده بزرگ که از مشکلات رایج در افراد گرم مزاج به دلیل عفونت روده است پیشگیری می نماید.

بهتر است بدانید بهترین نحوه مصرف شیره خرما برای گرم مزاجان این است که شیره مورد نظر را با سرکه خالص تهیه شده بجوشانید که به این محصول تهیه شده را سرکه شیره نیز می گویند.

از دیگر شیوه های مصرف شیره خرما برای افراد گرم مزاج به موارد ذیل می توان اشاره نمود:

  1. بهتر است این محصول غذایی را به همراه ارده کنجد خالص استفاده شود چون مواد معدنی بسیار موجود در شیره خرما که حاوی پروتئین و ویتامین های خانواده B است در کنار محصول ارده کنجد افزایش چشم گیری پیدا می کند که در صورت مصرف دیگر نیازی به تهیه انواع مولتی ویتامین ها ندارید.
  2. مصرف شیره خرما برای گرم مزاجان به عنوان یک میان وعده کمک بسیاری به افزایش فعالیت باکتری های مفید موجود در دستگاه گوارش می کند و برای سلامت دستگاه گوارش این گروه از افراد بسیار انتخاب مناسبی است در کنار آن چون باعث ایجاد احساس سیری در افراد گرم مزاج می شود از مصرف مکرر وعده های غذایی جلوگیری نموده و باعث تناسب وزن می گردد.

خواص مهم شیره خرما برای ورزشکاران چیست؟

خواص مهم شیره خرما برای ورزشکاران چیست؟

خواص مهم در شیره خرما برای ورزشکاران حرفه ای به شرح ذیل می باشد:

  1. شیره خرما برای تعادل اعصاب شما و رفع خستگی و ضعف بدن مفید می باشد.
  2. اگر وزن تان بسیار کم است و تمایل دارید وزن تان افزایش یابد حتما شیره خرما مصرف کنید.
  3. شیره خرما کالری بسیار بالایی دارد و مصرف روزانه آن سبب چاق شدن صورت و زیبایی می شود.
  4. شیره خرما به دلیل کلسیم و منیزیم های موجود در آن سبب تقویت و استحکام بیشتر در استخوان ها می گردد.
  5. شیره خرما خاصیت ضد التهابی داشته و برای افرادی که دچار بیماری های مانند آرترزو و التهاب مفاصل هستند مفید می باشد و در تسکین درد های روماتیسمی موثر است.
  6. شیره خرما سرشار از پروتئین است که به حفظ عضلات بدن و ماهیچه ها کمک چشم گیری می کند. اگر ورزش می کنید برای تأمین پروتئین مورد نیاز بدن که برای هر فرد متناسب با وزن او در حد 2 گرم است حتما برای تامین آن قبل تمرینات ورزشی از شیره خرما خالص استفاده کنید تا کالری موردنظر را با پروتئین مفید در اختیار بدنتان قرار دهد.

فروش بدون واسطه شیره خرما 4 کیلویی

فروش بدون واسطه شیره خرما 4 کیلویی

فروش بدون واسطه شیره خرما دارای مزیت های زیادی می باشد از آن جمله می توان به قیمت تمام شده بسیار مناسب آن برای خریدارن و امکان تهیه محصول با توجه به سلیقه خریدار اشاره نمود.

خرما پیارم اهواز غلیظ کاملاً خالص بوده و اصل می باشند بنابراین مصرف نمودن آنها نیز برای بدن ما بسیار مقوی خواهد بود.

مزیت های سفارش به صورت عمده شیره خرما 4 کیلویی با کیفیت ارتباط مستقیم با تولید کننده شیره خرما مورد نظر خود و نیز اطمینان از سلامت کالا خریداری شده شما به صورت عمده می باشد.

متقاضیان این محصول بیشتر تمایل به خرید عمده شیره خرما دارند، تمام این موضوعات باعث شده تا فروش شیره خرما به صورت کلی آن رونق بسیاری یافته تا جای که شیره خرما صادراتی ایران باعث ارز آوری خارجی بسیار گسترده برای کشور عزیز مان شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما