بازار پخش شیره خرما فله در سال 99

شیره خرما یکی از محصولاتی است که مصرف آن در فصل زمستان بسیار توصیه شده است. خواص بالایی که این محصول دارد موجب شده است تا حتی مصرف آن صرفا مختص فصل سرما نبوده و در فصل های دیگری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. طرفداران مصرف این محصول با استقبال گسترده از آن موجب شده‌اند تا بازار شیره خرما فله در سال 99 رونق بسیار چشم گیری پیدا کند. خواص بی نظیر این محصول بر هیچکس پوشیده نیست و ما نیز در ادامه مطلب به ذکر برخی از آن ها پرداخته‌ایم.

بازار پخش شیره خرما فله در سال 99

خواص ویتامین A موجود در شیره خرما

خواص ویتامین A موجود در شیره خرما شیره خرما طبیعی در واقع عصار میوه خرما می باشد و تمام خواص موجود در خرما را دارا می باشد. خرما سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است که ویتامین A نیز جزو ویتامین هایفراوان موجود در آن می باشد.

میزان قندهای احیا کننده موجود در داخل خرمای پیارم سیاه، مورد توجه قرار می گیرد، که مقدار آن حدود پنجاه و هشت درصد می باشد و این میزان برای این محصول کاملا استاندارد و مطلوب است.

از جمله خواص بی‌نظیر این ویتامین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این ویتامین که به صورت وافر در خرما موجود می باشد موجب کیفیت دید بهتر به خصوص در شب می شود و قدرت بینایی را به مقدار قابل توجهی بهبود می بخشد.
  • همچنین مصرف آن در خانم های باردار نیز بسیار مفید است و برای مادر و جنین بسیار موثر و مفید عمل می کند.
  • علاوه بر آن وجود این ویتامین در شیره خرما موجب افزایش ترشح شیر مادر در مادران شیرده نیز می شود.
  • مصرف این محصول برای سلامت دندان هل نیز بسیار مفید واقع می شود.

فقط ذکر این نکته بسیار ضروری است که بعد از مصرف شیره خرما حتما از مسواک استفاده کنید تا شیرینی آن تاثیری عکس روی دندان های شما نگذاشته و موجب خرابی آنها نشود.

طرز تهیه حلوا ارده با شیره خرما طبیعی

طرز تهیه حلوا ارده با شیره خرما طبیعی عمدتا حلوا ارده را به وسیله ترکیبات شکر شیرین می کنند. حلوا ارده محصولی بسیار مقوی و خوشمزه است که از ترکیب ارده ساییده شده با افزودی هایی همچون تخم مرغ و شکر تولید می شود. اما در بسیاری موارد به جای شکر از شیره خرما برای شیرین کردن ان استفاده می کنند که این منجر به افزایش خواص حلوا ارده و همچنین دل چسب تر شدن آن خواهد شد.

در تولید حلوا ارده با شیره خرما در مرحله ای که می بایست شکر را اضافه کنند به جای آن شیره خرما را اضافه می کنند. رنگ حلوا ارده در این مورد از رنگ کرم به رنگ قهوه ای روشن تغییر می کند و کمی به رنگ خرما متمایل می شود. ارده و خرما هر دو جزو مواد غذایی گرم دسته بندی می شوند و ترکیب این دو باهم یک ماده غذایی بسیار گرم و سرشار از انرژی را به وجود می آورد.

یکی از بیشترین موادی که در خرمای پیارم شیراز وجود دارد، آهن است، که تاثیر خیلی زیادی در خون سازی داشته و بر روی سلامتی، سرزندگی و نشاط کلی افراد اثرات قابل توجهی می گذارد و از بروز ضعف، کسالت و بیحالی جلوگیری می کند.

این محصول بسیار برای افرادی که از سردی مزاج رنج می برند مفید بوده و به عنوان یک درمان معجزه آفرین برای سرد مزاجی به کار می رود. همچنین بسیاری از افرادی که به دلیل دیابت امکان استفاده از حلوا ارده را ندارند می توانند از حوا ارده ای که به وسیله شیره خرما تولید می شود را با خیال راحت مصرف نمایند.

فروشنده عمده شیره خرما فله ای کیلویی

فروشنده عمده شیره خرما فله ای کیلویی شیره خرما منبعی بسیار عالی برای انرژی زایی در بدن است که می توان آن را در اشکال بسیار متنوعی مصرف نمود. طرفداران این محصول مصرف همیشگی آن را به عنوان دارو و یا حتی به دلیل علاقه به مزه و طعم بی نظیرش در سبد غذایی خود قرار می دهند.

به همین دلیل بسیاری از مراکز فروش آن دامنه فعالیت های خود را گسترش داده و هم عرضه شیره خرما کیلویی و فله و هم عرضه این نمونه در بسته بندی های کوچکتر را به صورت گسترده انجام می دهند.

ما نیز به عنوان یکی از فروشندگان عمده شیره خرما فله کیلویی اقدام به فروش این محصول با کیفیت بسیار عالی و مثال زدنی نموده‌ایم. شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت عمده و یا جزئی با قیمتی عالی و مناسب از ما به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما