بازار خرید شیره خرما اصل

در شهرهای مختلف کشور فروش شیره خرما اصل که به طور معمول تولید شده شهرهای جنوبی کشور می باشد صورت می گیرد.

در این شهر ها بازار هایی وجود دارد که شیره خرما به صورت بسته بندی و فله به مشتریان ارائه می شود.

شیره خرما اصل در شهرهای جنوبی کشور مانند بوشهر، بندرعباس، زاهدان، تولید می شود.

شیره خرما به دو صورت صنعتی و سنتی تولید می شود.مراکز نیز در برخی از شهرهای کشور وجود دارد که می توان از طریق آن ها اقدام به خرید نمود.

بازار خرید شیره خرما اصل

آشنایی مختصری با شیره خرما اصل

آشنایی مختصری با شیره خرما اصل

شیره خرما یکی از مواد پر خاصیت و مفید برای بدن محسوب می شود.

شیره خرما اصل دارای طعم و بوی خوبی می باشد. شیره خرما اصل دارای انواع ویتامین ها و مواد مغذی مفیدی مانند کلسیم، فسفر، فیبر، منگنز، پتاسیم و آهن می باشد.

شیره خرما به روش های سنتی و صنعتی تولید می شود. در روش تولید شیره خرما به روش صنعتی از دستگاه های شیره گیری استفاده می شود.

این روش تولید بدون دخالت دست صورت می گیرد.اما در روش تولید شیره به روش سنتی از حوض های استفاده می شود که از سطح زمین چندمتر بالاتر قرار دارند.

در این روش که به آن روش سرد گفته می شود خرما ها درون حوض های سیمانی قرار گرفته و از فشاری که بر روی هم وارد می کنند باعث تخلیه شیره آن ها می شود. اين شیره از سوراخی که در پایین حوض قرار دارد خارج می شود.

در روش دیگر تولید شیره که با استفاده از حرارت و گرما و همچنین آب صورت می گیرد خرماها درون آب قرار گرفته و با استفاده از حرارت شیره آن گرفته می شود.

سپس بعد از رسیدن به غلظت کافی آن ها را از صافی عبور داده تا شیره ای بدون ناخالصی تهیه شود.

فیبر موجود در شیره خرما به شما در درمان مشکل یبوست کمک می نماید و باعث آسان تر شدن کار گوارش می شود.

وجود ویتامین های مختلف از جمله ویتامین آ در درمان‌ مشکلات چشمی مفید است.

شیره خرما در شهرهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شیره خرما با شیر، ارده و برف خورده می شود.

از خواص دیگر شیره خرما می توان به ضد التهاب بودن و مستحکم نمودن استخوان های بدن اشاره کرد.

روش تشخیص شیره خرما اصل

روش تشخیص شیره خرما اصل

از روش های تشخیص شیره خرما اصل می توان به رنگ آن اشاره کرد. رنگ شیره اصل باید تیره باشد. از روش های تشخیص شیره خرما اصل می توان به غلظت آن توجه کرد. شیره خرما در صورت اصل بودن ته نشین نمی شود و شکرک نیز نمی زند.

شما می توانید از روی قیمت این محصول نیز به اصل و تقلبی بودن آن پی ببرید. اصل بودن شیره خرما به نشان استاندارد آن نیز بستگی دارد. شیره خرما در صورت اصل بودن کپک نمی زند و بوی ترشیدگی نمی دهد.

در صورتی که کپک زدگی و بوی نامطبوع ترشیدگی در شیره خرما مشاهده کرید نشان دهنده ی تقلبی بودن آن به شمار می رود. خرید شیره خرما اصل بهتر است از فروشگاههای معتبر صورت گیرد تا محصولی با کیفیت و مطمئن را خریداری نمایید.

خواص انواع شیره خرما اصل

خواص انواع شیره خرما اصل

از خواص انواع شیره خرما اصل می توان به دارا بودن ویتامین های گروه B اشاره کرد. درمان مشکلات جنسی از جمله خواص شیره خرما است که می توان از آن استفاده نمود تقویت قلب یکی دیگر از خواص خوب شیره خرما می باشد.

افزایش رشد موها به دلیل بهبود بخشیدن گردش خون در سر از مزایایی استفاده از این شیره می باشد.شیره خرما دارای پروتئین زیادی می باشد و کالری مناسبی که در این ماده وجود دارد برای افرادی که مشاغل سختی دارند بسیار مناسب است.

ویتامین C موجود در شیره خرما برای پوست بسیار مفید است زیرا از پیری آن پیشگیری می نماید. طبیعت گرم شیره خرما برای افرادی که دچار سردی مزاج هستند بسیار مناسب می باشد.

از خواص دیگر شیره خرما این است که به زنان بارداری که می خواهند زایمان کنند کمک می کند که زایمان راحتی تری را تجربه کنند. اگر می خواهید اعصابی آرام داشته باشید و یا رفع خستگی نمایید از شیره خرما استفاده کنید.

افرادی که لاغر هستند و وزن کمی دارند می توانند با مصرف شیره خرما مشکل خود را حل نمایند. کلسترول در شیره ی خرما وجود ندارد بنابراین افرادی که دچار بیماری چربی خون و کلسترول هستند می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

استفاده از شیره خرما در افزایش قدرت یادگیری موثر می باشد. کلسیم موجود در شیره خرما می تواند به تقویت استخوان های بدن کمک کند. اگر می خواهید از شر سموم کبدی رهایی یابید مصرف شیره خرما را فراموش نکنید.

مشکلات مربوط به التهاب مفاصل و درد های روماتیسمی با مصرف این شیره پر خاصیت بهبود می یابد. مصرف شیره خرما برای سرماخوردگی نیز مناسب می باشد. قندهای طبیعی در این شیره شامل گلوکز و فروکتوز می باشد و افرادی که به بیماری قند مبتلا می باشند نباید در مصرف آن زیاده روی نمایند.

فروش انواع شیره خرما اصل

فروش انواع شیره خرما اصل

فروش انواع شیره خرما که به صورت فله و بسته بندی وجود دارد. فروش انواع شیره خرما در شهرهای مختلف توسط بازار ها صورت می گیرد. خریداران این محصول می توانند با مراجعه به این بازارها محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

فروش انواع شیره خرما اصل به وسیله سایت های معتبر اینترنتی امکان پذیر می باشد. در این سایت ها قیمت و نوع محصول با درج قیمت مشاهده می شود. خریداران می توانند به راحتی شیره خرما مورد نظر خود را خریداری نمایند.

زمانی که قصد خرید شیره خرمای اصل را دارید بهتر است از فروشگاه هایی خرید کنید که محصولات استاندار را به مشتریان ارائه می دهند. قیمت شیره خرما اصل با توجه به خرید به صورت کلی و جزئی و همچنین نوع بسته بندی متفاوت است.

فروش شیره خرما از طریق مراکزی که در شهرهای گوناگون وجود دارد نیز امکان پذیر می باشد. خریداران می توانند از طریق این مراکز اقدام به خرید به صورت بسته بندی و فله نمایند.

انواع شیره خرما اصل به دلیل کیفیتی که دارد می تواند به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای دیگر صادر شود. این صادرات می تواند باعث پیشرفت کشور در زمینه ی صادرات شود.شیره خرما در شهر های گوناگونی از جمله بم، زاهدان، بوشهر، خوزستان و بندر عباس تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما