بازار خرید شیره خرما اصل در سال 99

از ایام قدیم ارده، شیر و شیر برنج را با شیره خرما اصل می خوردند و این جزء رسم و رسومات افراد بوده است. همچنین از این ماده غذایی خوشمزه در صبحانه یا میان وعده خود نیز استفاده می کنند. بازار خرید شیره خرما اصل در سال 99 به علت انرژی زیاد و طبیعی بودن این محصول رونق زیادی داشته است. در این بازار انواع شیره های خرما که همگی به صورت بهداشتی و طبیعی تولید شده اند به فروش می رسد.

بازار خرید شیره خرما اصل در سال 99

میزان پتاسیم موجود در شیره خرما غلیظ

میزان پتاسیم موجود در شیره خرما غلیظ

شیره خرمای طبیعی به دو روش آماده می شود که روش اول انباشته کردن خرما و گرفتن شیره آن است و روش دوم جوشاندن ترکیب آب و خرما و سپس جوشاندن آب خرما است تا غلیظ شود. در هر دو روش محصول نهایی یک شیره خوشمزه است که خواص فوق العاده ای دارد و حاوی آهن، پتاسیم و فسفر است.

 میزان قندهای احیا کننده موجود در داخل خرمای پیارم سیاه، مورد توجه قرار می گیرد، که مقدار آن حدود پنجاه و هشت درصد می باشد و این میزان برای این محصول کاملا استاندارد و مطلوب است. آهن به بهبود کمخونی در بدن کمک می کند و فسفر نیز به بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

افراد بزرگسال و نوجوانان روزانه به مقدار معینی پتاسیم نیاز دارند که مصرف شیره خرما می تواند بخش از آن را تامین کند. شیره خرما غلیظ چون مقدار بیشتری عصاره خرما را در خود دارد پتاسیم بیشتری دارد. کمبود پتاسیم ممکن است موجب بالا رفتن فشار خون در افراد شود و تپش های قلب آن ها را شدت ببخشد. بنابر این مصرف روزانه شیره خرما می تواند علاوه بر تامین انرژی بدن افراد آن ها را از بیماری های مختلف ناشی از کمبود پتاسیم در امان نگه دارد.

شیره خرما برای فعال شدن سلول های عصبی

شیره خرما برای فعال شدن سلول های عصبی

ام اس و پارکینسون بیماری های خطرناکی است که ممکن است در هر سنی برای افراد اتفاق بیافتد، با این حال افراد مسن بیشتر در معرض ابتلا هستند و باید در سنین جوانی با اصلاح روش زندگی و مواد غذایی مورد استفاده خود را در امان نگه دارند.

یکی از مواد غذایی مورد استفاده که هم انرژی بخش است و هم باعث فعال شدن سلول های عصبی افراد می شود شیره خرمای اصل است. شیره خرمای اصل هیچ گونه ماده افزودنی ندارد و فقط از خرما گرفته شده است.

مواد موجود در خرما که در شیره خرما نیز موجود است باعث بهبود انتقال دهنده های عصبی افراد می شود و مصرف مداوم این ماده غذایی باعث محافظت از دستگاه عصبی مرکزی افراد می شود.

استفاده از شیره خرما باعث می شود تا نورون های عصبی عملکرد مناسبی داشته باشند و خواص ضد التهابی این ماده غذایی باعث کمک به کارکرد طبیعی آن می شود.

عرضه مستقیم شیره خرما اصل فله ای از کارخانه

عرضه مستقیم شیره خرما اصل فله ای از کارخانه

شیره خرما اصل فاقد شکر است و برای سلامتی افراد دیابتی و سایر افراد بسیار مناسب است. ما با عرضه مستقیم شیره خرما اصل فله ای از کارخانه این محصول را مستقیما به دست مشتریان می رسانیم. مشتریان ما چون بیشتر عمده فروش هستند ترجیح می دهند شیره خرما فله ای از ما خرید کنند و با این کار در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

شیره خرما فله ای نسبت به شیره خرمای بسته بندی شده قیمت مناسب تری دارد و اگر از تامین کنندگان معتبر نیز خریداری شود از نظر بهداشتی نیز قابل اطمینان خواهد بود. محصولات ما همگی دارای مجوز و پروانه بهداشتی است و از این نظر خیال مشتری باید راحت باشد. محصولات ما به صورت مستقیم از کارخانه به دست مشتریان می رسد و در این روش واسطه حذف می شود. ما با عرضه شیره خرما آمادگی فروش این محصول به کلیه مشتریان را داریم.

یکی از بیشترین موادی که در خرمای پیارم شیراز وجود دارد، آهن است، که تاثیر خیلی زیادی در خون سازی داشته و بر روی سلامتی، سرزندگی و نشاط کلی افراد اثرات قابل توجهی می گذارد و از بروز ضعف، کسالت و بیحالی جلوگیری می کند.

شیره خرمای شهرهای جنوبی به دلیل وجود خرماهای با کیفیت، هم قیمت پایین تری دارند و هم تازه تر هستند. برای خرید این محصول نیاز نیست که به شهرهای جنوبی سفر کنید. برای این کار کافی است که شیره خرما مورد نظر را در سایت ما مشاهده کنید و به مقدار نیاز خود آن را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما